Pornire Subturat La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Subturat La Rece

    salut colegi inainte de a scrie postarea vreau sa rog moderatori daca este alt subiect legat de problema mea sa stearga acest mesaj si sa ma indrume acolo,eu cat am citit cam de 2 zile nu am gasit un raspuns la aceasta probleme.
    Bun deci sa incep logan 1.6 8v problema apare dimineata la prima chei cand mototul este rece
    fenomenul se manifesta in felul urmator: cand ii dai cheie dimineata la rece in mod normal turometru se ridica pana la 1500-1700 rpm apoi revine pe la 1100-1200 rpm si sta acolo pana se incalzeste si coboara la 750
    problema la mine esta ca atunci cand ii dau prima cheie dimineata turometrul urca doar pana la 500 rpm sta acolo 2,3,4 secunde subturat timp in care da sa moara dupa care isi revine si urca turatia la normal asta se intampla numai dimineata la prima chei dupa porneste la sfert toata ziua fara probleme
    Pana acum am curatat senzor turatie,schimbat buji baterie schimbata in urma cu 3 luni

  • #2
    bobina de inductie are cumva carcasa fisurata? incearca cu alta bobina.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      revin cu noutati
      -curatat senzor turatie
      -curatat corp clapeta acceleratie
      -curatat mpp
      -garnituri noi corp clapeta acceleratie
      Acelasi rezultat porneste subturat la prima cheie
      Bobina de inductie m-am uitat la ea nu se vede ca ar fi fisurata
      Am sa incerc si varianta aceasta cu alta bobina sa vedem rezultatele
      Totusi nu inteleg daca ar fi de la bobina nu ar trebuie sa porneasca subturat si pe parcursul zilei
      Eu am problema asta doar la prima cheie dimineata in rest porneste la sfert

      Comment


      • #4
        la rece, condensul din bobina, daca e fisurata si a intrat aer/umezeala in ea, iti omoara scanteia. odata incalzita, umezeala iese si merge bine. tot asa a schimbat si-un coleg de-al meu o cotarita de piese (incepuese sa faca fente cu venirea toamnei, dimineata, mai ales dupa ploaie), iar la final am lipit bobina cu poxilina si dupa 2 ani asa a vandut masina, iar client a fost un alt coleg care a participat si el la "reparatie"
        Last edited by Seba; 2 October 2017, 17:05.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          multumesc de raspunsuri seba m-ai mam linistit
          Inca o intrebare am daca o scot dupa masina si o iau in casa peste noapte sa nu mai faca condens se intampla ceva la masina erori sau ceva de genu

          Comment


          • #6
            nu se intampla nimic atata timp cat faci operatiunile fara sa pui contactul. dar merita? ca test, cateva zile, poate, dar nu ca rezolvare
            ps: ai grija la mufe si la ordine fiselor. fa o poza inainte...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              multa sanatate seba tie si familiei intradevar bobina este crapata am desfacuto acuma si m-am uitat mai atent
              Am facut si poze





              o sa incerc sa lipesc cu niste poxilina sau alt adeziv sa vad poate ma scuteste de alta bobina noua

              Comment


              • #8
                la tine e ceva mai dificil de curatat/lipit (la Ovi era crapata pe curbura), dar ma gandesc ca o vreme va merge si asa carpita. Ca idee, undeva intre 100-200 de lei gasesti bobine noi.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  revin cu noutati am incercat astazi de dimineata cu o bobina de la alt logan la fel ca al meu aceeasi problema pornire subturata la rece
                  Cel de la care am luat bobina imprumut mi-a zis sa incerc sa o las o noapte cu busonul deschis de la rezervor sa nu se mai formeze vapori de benzina ca cica s-ar putea sa fie de la canistra de carbon nu prea am inteles
                  Am sa incerc si varianta asta ca nu ma costa nimic
                  A 2 varianta termin toata benzina din rezervor si bag efix98 plus o mica forja sa vedem rezultatele

                  Comment


                  • #10
                    canistra defecta ar trebui sa-ti aprinda check engine pe bord. daca lasi rezevorul deschis, s-ar putea sa te alegi cu condens in rezervor.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      pff si cum as putea scapa de benzina din rezervor mai repede vreau sa pun de 98 sa vad efectul
                      Pot sa o trag cu un furtunas ceva pe la buson sau sa demontez pompa de bonzina

                      Comment


                      • #12
                        ma gandesc ca n-ai plinul facut baga un plin cu 98/99/100 si asta e. daca suspectezi apa in benzina, baga 1-2 litrii de alcool etilic pur la un plin de benzol.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          salut revin cu noutati
                          Am bagat-o pe tester totul este in regula
                          Am schimbat si benzina din rezervor am bagat 30 litri efix 98 plus o forja sa se mai curete injectoarele
                          Un mecanic mai batran care lucra acolo si mi sa parut interesant ce a spus a afirmat sa desfac corpul clapeta cu tot cu mpp si senzorul de turatie si sa le bag in frigider pret de cateva ore dupa sa le montez inapoi sa vad cum lucreaza la rece
                          O sa incerc si varianta asta ca nu ma costa nimic

                          Comment


                          • #14
                            Salutare, a rezolvat cineva defectul asta?
                            Am schimbat mpp dar nu este nici o schimbare.

                            Comment


                            • #15
                              Salut! Am si eu problema aceasta. Motor subturat (500 turatii si moare motorul daca nu il ajut cateva secunde ) la prima pornire din zi. A rezolvat cineva problema? Multumesc!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google