Consumatori Baterie Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consumatori Baterie Logan

    Bua ziua, detin un Logan Preferance 1.4 MPI din 2005 si am constatat ca desi am schimbat bateria, nu porneste la prima cheie, nici la a 2a, cateodata la a 3a.
    Am verificat sigurantele si toate sunt intacte, si am zis sa verific consumatorii.
    Cu motorul rece si portierele inchise aparatul de masura imi arata primele 10-15 sec 0.30 A, apoi scade la 0.11 A, dar am facut si testul cu cate o siguranta scoasa, pt a incerca sa izolez problema, fara rezultat (doar la eliminarea sigurantei de UCH imi arata instant 0 si la cea de lumini de interior din prima 0.11 A).
    Am citit pe forumuri si am vazut ca maximul admis este de 0.5 A, dar la mine este dublu.
    De asemenea am gasit pe net o problema posibil similara cu a mea ( http://www.tutorialelogan.ro/2011/05...nta-logan.html ) si am zis sa fac si alt test, am scos borna de - peste noapte si a pornit de la prima cheie a 2a zi.
    Multumesc anticipat pentru sfaturi.

  • #2
    in prima faza, 0.5 dat de tine ca referinta (dupa mine e al dracu de mult, bunul simt tehnic imi spune ca 0.05 ar fi ok)e aproape dublu decat maximul masurat de tine, nicidecum invers, cum sustii cateva randuri mai jos; ca sa fie clar, 0.5 e 500mA, 0.11 sunt 110mA, 0.11 nu e mai mare decat 0.5, ci de cca 5 ori mai mic. daca voiai sa zici 0.05A, adica 50mA, atunci da, 0.11 masurat de tine e dublu fata de cat ar fi normal (ajungem la presupunerea mea cu 50mA, care "bate" cu ce ai mai citit tu).
    a doua chestiune ar fi ca senzorul de pozitie nu consuma bateria. ala, in mod normal, nu e alimentat decat dupa ce pui contactul. nu are nici o logica sa alimentezi senzori aiurea, doar sa descarci bateria. poate "resetul" ecu-ului a ajutat, eu l-as curata in prima faza, apoi m-as gandi sa-l inlocuiesc. ar mai fi o chestiune ce-o poti face, anume pui contactul, dupa cateva secunde (5-10) secunde incepi sa apesi usor acceleratia la podea si revii usor spre pozitia normala/neapasata, repeti de cateva ori apasare/revenire si iei contactul. ecu invata curba de raspuns a senzorului de pozitie al clapetei de acceleratie.
    Last edited by Seba; 29 December 2017, 16:03.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Da, greseala mea, voiam sa spun 0.05 A.
      Am sa incerc si ce ai spus tu, merci.
      Referitor la consumatorii de 0.11 A imi poate cineva sugera solutii?
      Last edited by 77sky; 30 December 2017, 12:11.

      Comment


      • #4
        Plafoniera și lampa din portbagaj sunt în paralel, una se poate opri din buton cealaltă nu, iar dacă mai ai și usă deschisă...
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Nu prea am inteles ce treaba are bateria in ecuatia asta daca masina nu porneste decat la a 3-a cheie. Daca electromotorul a actionat de 3 ori, inseamna ca bateria a furnizat curent pentru treaba asta, deci, si-a indeplinit misiunea.
          Bateria e vinovata doar daca nu este in stare sa actioneze demarorul nici macar o data.
          Last edited by vitriol; 29 December 2017, 21:44.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            nu cred ca bateria e problema, nici curentul de stand-by, care poate fi influentat de plafoniera sau cd-player (am un prieten care dupa ce si-a montat un cd-player alpine, tot la doua saptamani punea bacteria pe redresor daca nu folosea masina; 350mA consum cu cd-player conectat, 70mA fara cd-player; masina incuiata, cheia la mine in mana, ne uitam ca doi handicapati la multimetru si nu ne vedea sa credem). mai degraba ceva senzoristica/electronica face fente la pornire. faptul ca a deconectat bateria si apoi a pornit din prima, cred cred ca tine de "buleftronica"
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google