Martor Luminos De Alerta De Culoare Oranj Aprins Dupa Ce Motorul E Pornit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Luminos De Alerta De Culoare Oranj Aprins Dupa Ce Motorul E Pornit

    Salutare,

    de azi dimineata am observat ca imi ramane deschis dupa ce pornesc motorul martorul "in zig-zag" sau martorul luminos de alerta oranj (nu cel rosu).

    Revizia am facut-o aproximativ acum o luna in urma, masina mea are motorul sCe 1.0, abia are un an, si treaba e ca mi-am efectuat revizia dinainte de cei 20,000 km, dinainte sa-mi spuna computerul de bord ca trebuie efectuata, am facut-o pe la 16,500 sau undeva pe acolo in orice caz.

    In fine, cam la 2,3 saptamani dupa ce am efectuat revizia in prima etapa mi-a aparut la computerul de bord poza aceea cu o cheie franceza, care semnifica faptul ca ar trebui sa fac revizia.

    Acum, observ ca pe langa acea cheie franceza din computerul de bord, de azi, imi ramane pornit martorul luminos in "zig-zag" in culoare portocalie, dupa ce motorul e pornit.

    Intrebarea mea este, se poate ca acel martor luminos oranj sa ramana aprins din cauza ca masina crede ca nu am efectuat revizia sau nu are nicio legatura cu faptul asta? Mentionez ca masina inca merge ca unsa, nu face nicio figura, se comporta la fel ca intotdeauna.

    Multumesc.

    Poze cu martorul la care fac referinta :



    Image 1524070551311690379020 hosted in ImgBB

  • #2
    Trebuia deschis topic nou?

    În manual ai citit, secțiunea computer de bord, scrie clar că apare la 1500km până la revizie cheia, după 20000km ai alte defecțiuni electrice aprins

    E de la OCS, ai depăsit 20000km și nu ai resetat intervalul de service, care la X52 ph2 se resetează doar online în reprezentanță
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Salutare t0rquemada,

      ma crezi ca am citit manualul imediat ce mi-a sosit masina si am si retinut in mare parte tot, mai putin lucrul asta? E vina mea, trebuia sa ma uit din nou in manual sa confirm ce banuiam. Multumesc mult pentru raspuns. O seara placuta !

      Topicul poate fi inchis.

      Comment


      • #4
        Asta scrie în manual 10/2017
        Attached Files
        Last edited by t0rquemada; 18 April 2018, 23:06.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Originally posted by t0rquemada View Post
          E de la OCS, ai depăsit 20000km și nu ai resetat intervalul de service, care la X52 ph2 se resetează doar online în reprezentanță
          Da, fake news, ca de obicei ...
          cu o interfaţă banală 50 ron ELM327 şi un soft free găsit pe net
          reset la SStw s-a împlinit anul
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Salut! Pai si ne poți recomanda unde sa mergem sa rezolvăm situația cu senzorul asta de revizie aprins?

            Comment


            • #7
              La ....service, pentru revizie?

              Sau, daca nu vrei sa mai faci revizia la reprezentanta.

              cu o interfaţă banală 50 ron ELM327 şi un soft free găsit pe net
              reset la SStw s-a împlinit anul

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google