nivel ulei peste normal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    am zis si mai devreme ii motorina sigur....

    Comment


    • #32
      Ca segmentii sunt dusi este posibil dar nu este cauza este efectul pentru ca ai motorina in ulei. Daca rezolvi cu injectoarele (in cazul in care ele sunt de vina) si tot consuma ulei, schimba segmentii (cand segmentii sunt dusi consuma ulei nu baga motorina in ulei).
      Daca baietii de la Bosch sunt buni si nu mecanici facuti la apelul bocancilor(in sensul ca fac strict dupa manualul Bosch) si sunt de acord sa se uite la Logan poate te rezolva ei.
      Succes.
      Last edited by Cristi_LCD; 13 July 2007, 11:54.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #33
        Si daca nu te duci la serviceul Bosch incearca totusi testul CLIP la reprezentanta, poate sunt injectoarele stricate totusi.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          Originally posted by viperthevenom
          deja am scos un litru si ceva cam intr-o luna
          atentie sa nu gripezi motorul,daca a bagat deja un litru de motorina in ulei de fapt nu prea mai ai ulei,amestecul care s-a creat nu stiu ce calitati de ungere mai are,ori schimbi uleiul ca sa-ti protejezi motorul ori o tragi pe dreapta pina rezolvi problema
          bafta

          Comment


          • #35
            sper ca luni martri sa schimb uleiul... si o sa va anutn daca mai scoate fum sau daca mai creste nivelul, mersi de sfaturi

            Comment


            • #36
              Am schimbat uleiul si fum tot pare sa scoata, dar daca ma duc mai turat un pic adica peste 3mii ii mai dau etc nu prea mai scoate fum...

              Comment


              • #37
                Daca-i alb fumul nu e bine. Peste 3000 nu-l mai vezi, nu ca nu mai iese. Verifica daca consuma ulei.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #38
                  Daca fumul e albastru nu e bine. Daca e gri e normal sa scoata fum, toate dci-urile scot fum cand o calci.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Eu stiam ca e negru la Diesel (fum normal daca este foarte putin, anormal daca este ca la Copsa Mica ), albastrui la benzinare(de cele mai multe ori invizibil si mai mult la cele mai vechi) si alb-gri cu o tenta de albastrui la toate motoarele ce consuma ulei indiferent de motorizare. Daca-i alb deschis (iarna) nu este fum. Dar cred ca stie care este fumul de ulei.
                    Last edited by Cristi_LCD; 19 July 2007, 10:52.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #40
                      Eu stiu altfel: la diesel gri inchis, albastru la diesel cand consuma ulei.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        nu voiam sa zic ca dupa ce ii dau un pic nu mai scoate nici la turatii mici nici la relanti nici in forja... fumul este tot albastgru adica ca si cum ar consuma ulei... ma gandesc daca ii posisibl sa se curete conductele turbina sau mai stiu eu ce peacolo?

                        Comment


                        • #42
                          Ai putea sa-i faci o purjare a filtrului de motorina si o curatare a injectoarelor. Pentru asta trebuie s amergi in service.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #43
                            purjare??? nu am mai auzit expresia asta...

                            Comment


                            • #44
                              Du-te in service si zi-le asa, stiu ei ce sa faca.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                am uitat sa fac update la problema mea cu nivelul peste ulei.
                                cind am fost ultima data si spre stupoarea si rusinea mea ca mi-au aratat ca aveam nivelul la ulei normal, aveam 18.000km si ceva la bord. evident ca a doua zi dimineata, dupa ce m-am facut de ris ei, era iarasi peste nivel cu 8mm.
                                din revizia de 10.000 mi-au ramas 600ml ulei. deci au pus 4.4L.
                                la 18.940 km am mers sa fac revizia de 20.000 si numa bine rezolvam problema cu uleiul.
                                am mai dus de la mine 4L de oloi si restul de 600ml ce au ramas de data trecuta.
                                la ridicare am constata ca in bidonul mic aveam 500ml. deci de data asta au pus doar 4.1L.
                                acum am doar 1 maxim 2 ml peste nivel . si vorba aia, poate e diferenta de lungime la rahatu de joja. deci sint multumit si cu problema rezolvata.
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google