Tacantit Ambreiaj ... Placa De Presiune?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Si rulmentul nu face parte din kitul de ambreiaj? Ce intelegi tu prin treaba "gospodareasca".
    sigpic

    Comment


    • #47
      Pai discul si placa de presiune vin prinse de volanta iar rulmentul pe axul cutiei,nu
      /

      Comment


      • #48
        Placa se fixeaza pe volanta iar discul este fixat, dupa ce se face o centrare corecta, de placa de presiune, si da rulmentul de presiune lucreaza pe arborele care iese din cutie si care trece prin canelurile discului si se centreaza pe o bucsa de bronz din capatul arborelui cotit.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #49
          pai vezi ce legatura sa aiba cu tot kitul de ambreiaj ? la ala hidraulic e mai complicat.
          Intrebarea esra daca a facut cineva operatiunea asta si daca are ceva sfaturi !

          Comment


          • #50
            Eu ti-am zis mai sus ca am schimbat un ambreiaj si se poate doar prin cracanare ;). o sa dai si placa jos ca sa poti scoate rulmentul daca nu ma insel>nu mai tin minte exact, dar sunt 95% sigur ca nu iese rulmentul daca nu dai placa jos. Ma refer aici la metoda "prin cracanare".

            IancuMIC : lasa dacia 1300 ca la logan nu ai nici o bucsa de bronz ;) Priza nu intra in arbore.
            sigpic

            Comment


            • #51
              Pai stai un pic rulmentul nu vine prins de furca ? si furca nu apasa pe soarele placii?

              Motorul cum l-ai suspendat ? Ai facut jug?
              Last edited by cristimar; 16 April 2012, 19:37. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                Rulmentul e agata in 2 urechiuse de furca, da nu are siguranta nimic. Cand cracanezi cutia tragi de el si iese. Motorul a fost suspendat pe un suport ca in poza.
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • #53
                  In aceasta seara, dupa ce am incetinit pt a evita gropile din astfel, am trecut din tr.3 in tr. 2, si urcam o mica panta....a inceput masina sa se hataie....si sa aud un zgomot de frecare de metale......parca nu avea vlaga sa traga, desi nu o turam..tineam constanta turatia. Apasam ambreiajul, zgomotul disparea.
                  Am incercat pe loc drept, sa ii dau o forja, si deja pe la 2000 tr...incepea simtomele. M-am oprit.

                  Pareri, solutii...costuri ....va rog.
                  Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                  Comment


                  • #54
                    Discul de ambreiaj; posibil sa fi sarit arcurile de amortizare a socurilor.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #55
                      bun...si mai pot merge in halul asta???.....
                      Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                      Comment


                      • #56
                        Daca presupunerea mea e corecta, atunci nu prea e indicat. Socurile la fiecare cuplare/decuplare se resimt in transmisie, pentru ca lipsesc elementele de amortizare; acum e posibil sa se fi rupt doar un arc din cele 4 sau 6 cate sunt.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #57
                          Salutare.
                          Pot spune ca si eu ma confrunt cu acest zgomot, care nu stiu de unde ar fi, dar stiu de cand a inceput sa faca si anume cand am schimbat kitul de ambreaj pe la 47mii si ceva de km, pentru ca pedala era incredibil de tare (trebuia apasata cu 2 picioare, scartaia, trosnea). Bun. Schimb kitul, dupa care la cateva zile incepe un sunet ca de o tabla in care s-ar bate cu un bat (sau ca o tabla care intra in rezonanta cu vibratia motorului), daca apas pedala de ambreaj odata, de doua ori, dispare sunetul, si reapare cand vrea ea. Deci nu-mi suna zi de zi asa, face cand vrea ea. Ce sa fie oare?
                          Eu am schimbat kitul de ambreaj impreuna cu cablul in service dacia-renault.
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • #58
                            Azi dimineata am filmat, pt a se auzi simptomele.....de la secunda 9 incepe a se auzi acele piese care se freaca.....si sa nu mai spun de zdruncinatura.

                            Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                            Comment


                            • #59
                              Deci, pana la urma, am schimbat cutia....pinionul de angrenare fu problema..
                              Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google