Aburire geamuri!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aburire geamuri!

    Salutare!
    Am si eu o problema cel putin ciudata, geamurile mele cam de 1-2 luni stau tot timpul aburite, chiar daca masina a stat o zi intreaga in soare, chiar daca a stat la umbra. Nu e o aburire normala pentru ca nu dispar nici cand merg cu AC-ul pornit si pe geamuri "aburul" e "uleios". Intre timp am spalat masina de 2 ori la spalatorii diferite, care au curatat geamul foarte bine, dar dupa 3-4 zile iar s-au aburit.

    Are cineva o idee care ar fi problema ?
    Plecat departe

  • #2
    Cand functioneaza AC se formeaza condens care este eliminat printr-un furtun. Daca ai mers cu AC, cand opresti o sa vezi ca iti picura apa pe jos undeva din spatele motorului.

    Aburirea poate fi cuazata de infundarea scurgerii condensului !!! Daca apa nu e eliminata, ventilatorul ti-l baga in masina si "te abureste".
    CsB
    Ambition 1.6 MPI

    Comment


    • #3
      Aerul este dat pe recirculare sau trage aer de afara?
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        trage aer de afara....si geamurile sunt aburite si cand masina sta parcata
        Plecat departe

        Comment


        • #5
          Atunci problema e in alta parte. Uita-te foarte atent la mocheta de jos, este sigur imbibata cu apa pe undeva. Ia fiecare coltisor si vezi unde este uda.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Eu am patit asa ceva cand aveam Dacia 1310, si era de la calorifer, avea un por f. mic si "aburul uleios" era defapt de la antigel. Acum nu stiu daca aceiasi problema o ai si tu, dar poti verifica nivelul lichidului de racire , sau eventual "gusta aburul", .
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #7
              cel mai bine vezi daca se elimina condensul de la AC sau cum zicea si floryn mai sus vezi daca nu ai scapari de lichid de la calorifer.

              Comment


              • #8
                fusai la service, se uita unu la masina si nu gasi nimic si ma sfatui sa curat geamurile cu spirt. Deja curatai parbrizu si geamurile lateral fata. Astept cateva zile sa vad daca mai apare si daca nu fac si restul geamurilor.

                P.S. Se uita si la mocheta si nu era uda. Asta fu primu lucru pe care il facu.
                Plecat departe

                Comment


                • #9
                  Pai mi se pare o tampenie, ca asta oricum ai observat si tu, adica lipsa apei pe la pedalier, iar chestia cu stersul geamurilor o facusei deja , nu? Deci nimic nou sub soare. Parerea mea e sa te duci iar pe capul lor si sa faci un pic de scandal, ca asa'i moda pe la noi.
                  Cu stima, FLO.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #10
                    Ce sa se mai duca, ca aia sunt depasiti de problemele astea, nu au o rezolvare clara.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Ok Andrei, si ce ar trebui sa faca? Sa porneasca motorul si sa-l lase sa se incalzeasca pana porneste ventilatorul, si sa urmareasaca daca scoate cumva aburi pe la parbriz? Asta in cazul in care de la calorifer este buba.
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #12
                        Pai daca ar fi sa ma intrebi pe mine, ar trebui sa verifice sa nu fie umezeala pe traseul aerotermei, sa verifice lichidele din motor, sa verifice vaporizatorul de la AC si mocheta din portbagaj.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Uitate si la roata de rezerva,eu am avut o surpriza,mirosea ceva urat in portbagaj,mocheta era uscata dar la roata de rezerva era de 1cm apa si o carpa in ea ,nu stiu cand am puso acolo,care se imputise.Am constatat ca apa a intrat pe dedesupt unde sunt niste dopuri,unul dintre ele nu era lipit bine.La mine se aburea geamul spate.
                          LOGAN--> <--TOYOTA

                          Comment


                          • #14
                            ok...mersi pentru sfaturi...o sa verific si portbagajul. Cat despre traseul aerotermei si vaporizatorul de la AC....nu ma pricep
                            Plecat departe

                            Comment


                            • #15
                              Vedeti ca se mai stringe apa si din condens in zona rotii de rezerva.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google