Problema Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Logan 1.5 Dci

    astazi 18.01.2009 a pornit tata la un drum de vreo 100km(Radauti-Campullung Moldovenesc SV).pornit ,plecat, functionare perfecta.
    dupa vreo 15 km s-a auzit un zgomot in partea dreapta(un fel de fluieratura) , ne-am oprit si ne-am uitat si am ajuns la concluzia ca s-a desprins zapada de la roata(bine mai era daca era asa), in acest timp cat am verificat am oprit motorul.am plecat mai departe fara probleme , functionare perfecta. dupa inca 15 km am oprit pentru a lua pe cineva (am oprit motorul pentru ca a trebuit deschis portbagajul). am bagat cheia in contact s-au aprins martorii care trebuiau sa se aprinda, s-au stins care trebuiau sa se stinga(normal) cand sa dau la automat "ciuciuca" invartea dar nu pornea. am tractat-o la un electronist a rescris ceva pe acolo a dat la automat a pornit si a mers la ralanti timp de 2 min dupa care s-a auzit un troncanit si s-a blocat tot. nu mai invarte deloc.
    astept parerea voastra si ma duc intr-un service sa vad cat costa reparatia

    ps astept parerea dumneavoastra cu ce ar putea fi defect pentru a sti la ce sa ma astept la buzunar. multumesc anticipat

    trebuia sa scriu mai sus dar am uitat:
    masina este un dci laureat de 65cp din martie 2006
    35079km parcursi
    toate reviziile la timp si folosit ulei castrol pt diesel
    folosit motorina de la petrom si mai rar de la luckoil
    mers inrtr-un regim de turatii normal(fara subturare)
    Last edited by Catalinutzu; 18 January 2009, 20:06. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    diagnosticare completa intrun service autorizat(este posibil sa fie sarita de la punct distributia)sper sa nu fie asta

    Comment


    • #3
      off topic cel mai jenant a fost ca a venit si m-a tractat un prieten cu un ford cu 200000km.
      eu am 35000 si gata a facut poc

      Comment


      • #4
        nush ce sa zic, daca sa auzit un troncanit si s-a prit nu e bine, cauze ar putea fi o gramada.sunt multe piese care fac toc-poc si bum!
        un diagnostic .. sper sa scapi cat mai usor!
        bafta
        MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

        Comment


        • #5
          mersi
          sper si eu sa ies cat mai ieftin si cat mai repede deoarece fara masina sunt ca un om fara picioare fac naveta cu ea in fiecare zi si acum am scos de la naftalina 1310-le.

          Comment


          • #6
            Sigur nu e de la baterie?
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Originally posted by andrei View Post
              Sigur nu e de la baterie?
              cred ca s-au strambat supapele la baterie )
              daca i-a sarit de la punct si electromotorul nu mai poate invarti motorul s-ar putea sa ai supapele strambe+ restu..dar sper sanu ai ce am zis eu
              Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

              Comment


              • #8
                foarte sigur nu e de la baterie este o problema de hardware

                sa va spun piese rupte :
                - pana la pinion ax came
                - rola intinzator al curelei de distributie
                - protectie curea distributie partea inferioara
                si mai vedem



                credeti ca mai sunt pise rupte?
                pana aici a desfacut

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=Catalinutzu;237746]foarte sigur nu e de la baterie este o problema de hardware

                  sa va spun piese rupte :
                  - pana la pinion ax came
                  - rola intinzator al curelei de distributie
                  - protectie curea distributie partea inferioara
                  si mai vedem



                  credeti ca mai sunt pise rupte?
                  pana aici a desfacut[/Q

                  tre verificat sa nu ai vreo supapa stramba sau sa ti fii atins vreo supapa pe piston dupa ce i pui distributia la loc invarti motorul cu manual si vezi daca se opinteste in ceva,daca da ai supapa stramba
                  Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                  Comment


                  • #10
                    Inteleg ca s-au rupt alea... insa eu nu inteleg cum de s-au rupt?
                    Asa din senin nu se poate...Ori o "swortza" externa contrara firescului motorului (ma gandesc la vreo incercare de a fi pornita impinsa_trasa, nu prin electromotor) ori vreo piesa care a cedat si a antrenat alte piese (mi-e greu sa cred asta...)

                    Asadar: nu cumva ati incercat sa o porniti fara electromotorul sau?
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca distributia a fost de vina. Nu sunt mecanic, dar asa cred eu.
                      niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                      Comment


                      • #12
                        nu s-a incercat pornirea masinii altfel decat prin electromotor.

                        si eu ma gandesc ce s-a intamplat. masina mergea foarte bine inainte si nu a dat semne de vreo defectiune s-a intamplat din senin.

                        merg maine la service sa vad ce se mai spune

                        Comment


                        • #13
                          Astazi am inceput ziua cu bine: am aflat ca trebuie piese inlocuite si prin chiuloasa

                          -cat costa piesele de la chiuloasa(supape, culbutori etc.)
                          -cat costa o garnitura de chiuloasa pt dci
                          aici cred ca ma poate ajuta andrei(te rog frumos ca sa stiu la ce sa ma astept in continuare)

                          mecanicul a spus ca toata "frumusetea" asta s-a intamplat dupa ce s-a rupt pana la pinionul axului cu came care a dus in continuare la restul actiunii
                          asta crede mecanicul, eu spun "sa traiasca dacia"

                          Comment


                          • #14
                            Asadar, masina nu a fost pornita prin alte mijloace decat proprii.
                            Ramane varianta cedarii uneia din piesele interne, ce a cauzat afectarea altora din jur.
                            Care este acea piesa? Un mecanic bun poate examina "tabloul de lupta" si poate spune care piesa a fost prima care a cedat...
                            Sunt foarte rare situatiile in care sa cedeze o piesa datorita unui defect constructiv (piesa prost turnata, prelucrata...etc); iarasi..un ochi experimentat poate vedea daca a fost sau nu defect nativ al unei piese (ma gandesc la porozitatea aliajului )
                            E foarte bizar ce s-a intamplat.
                            Imi pare rau sa citesc astea...
                            Last edited by 77sky; 21 January 2009, 22:42.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #15
                              problema rezolvata

                              astazi pe la ora 6 pm am mers la service si am asistat la "resuscitare"
                              a pornit usor la prima cheie
                              in timp ce mergea am sesizat ca becul de pe bord obd(nu cred ca asa se cheama, becul cu poluarea sau asa ceva)nu se stingea, dar dupa cateva porniri s-a stins si nu s-a mai aprins.(se aprinde cand pun contactul dupa care se stinge)
                              am facut un test si merge foarte bine. eram atent la fiecare zgomotel si am auzit ceva cand pornesc AC-ul dar se auzea si inaite deci nu ma-am speriat prea tare.

                              ce sunete in afara de cel de tractoras(sunetul motorului)se mai aud la un logan diesel. stiu ca bazaitul este de la servo, la pornirea AC-ului se aude un troncanit mic . mai sunt si alte "sunete normale"?

                              off: aveti ceasul dereglat cu 1 ora in plus. ora post-ului este 21:23
                              Last edited by Catalinutzu; 28 January 2009, 22:36.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google