Troncanit Pe Fata La Denivelari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am servo directie si imi vine greu sa cred (cel putin asta imi doresc ) ca totusi a cedat caseta...desi....eu asa am impresia....este un zgomot de bucsi terminate la brat ca la vechea dacie 1310....Maine demontez din nou tot.....daca ajung din nou la concluzia ca "caseta m-a lasat" este nasol pentru ca am vazut pe net ca asta inseamna in jur de 1000 lei caseta noua sau 500 second-hand de la dezmembrari.....
    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

    Comment


    • Din ce stiu de la mecanicii service-ului unde am facut revizia de 3 ani un lot de masini din 2008 a avut mari probleme cu casetele de directie; tot de la ei am auzit ca intre timp Dacia a schimbat producatorul.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Nasol daca este asa....a mea este din 2007 si am 134.000 km
        "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

        Comment


        • Colegu mai cere si alte pareri la alti mecanici.Schimba service.Eu am umblat cu ea la 3 unitati mari Dacia Service pana acu gasit ca troncanea o amarata de bieleta...toti vroiau sa-mi ia banii pe caseta.Bafta!

          Comment


          • salutare

            pai e normal cat e o caseta directie si cat e un set de bielete ,eu le-am schimbat ieri credeam ca e un capat de bara si cand am urcat masina pe elevator am descoperit cauza o bieleta era rupta :-j si le-am schimbat pe amandoua ca se vand la set 32 ron bucata + 40 ron montajul la amandoua
            ym! dorinu2005@yahoo.com
            BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

            Comment


            • Zgomote Puternice La Gropi

              Masina are 65.000km si la trecerea peste gropi, denivelari sau drumuri cu pietris scoate niste troncanituri de parca cineva ar bate cu un ciocan de cauciuc undeva prin zona suspensiei.Am schimbat de curand capetele de bara si bieletele aniruliu, mentionez ca am cumparat piese Renault.Made in Franta. Zgomotul inca persista, ce ar putea fi?

              Comment


              • presiune mare anvelope ,scri pe usa sofer presiunea

                Comment


                • Nu are cum sa fie de la cauciucuri,au fost schimbate de 2 ori si presiunea este cea normala

                  Comment


                  • Amortizoarele sunt duse daca nu in cel mai bun caz sunt bucsile de la bara stabilizatoare

                    Pivotii iai verificat?
                    Last edited by brc78; 22 June 2014, 13:21. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Am verificat doar ce am schimbat,asta insemand bieleta antiruliu si capetele de bara.

                      Comment


                      • bascule (pivot inferior)

                        Comment


                        • Si eu am o bataie cand iau stanga de volan sau dreapta la unele denivelari. Insa stiu cauza. Caseta de directie. La fel se manifesta si la prima caseta de directie schimbata pe garantie. Astazi am trecut cu volanul spre stanga accelerand usor peste o movila mica de beton. Doar cu o roata. S-a auzit un cloncanit, ca si cum ai lovi cu polinicul de inox intr-o oala de inox. Nu mai am chef sa schimb inca o caseta de directie. Merg asa.

                          Eu din cauza nerezolvarii acestei probleme, care persista, vazuta si recunoscuta de toti jurnalistii(vezi video de la minutul 3:35) care au testat, Dokker, Lodgy, Duster, Logan 2, si a motoarelor foarte slabe, nu voi mai lua niciodata vreun model Dacia.

                          Last edited by Archangel80; 25 June 2014, 13:33.

                          Comment


                          • Problema casetei de direcţie la Dacia este arhicunoscută, rezolvarea ei încă ne ţine în suspans.

                            Comment


                            • Salutare, iaca scriu si eu aici dupa ceva plimbari prin service-uri fara noroc
                              Se da un Logan 1.616v plimbat in Arad (multe treceri cu linia de tramvai) timp de 7ani cu 50k km.
                              Ajuns la mine cu directie imprecisa si troncaneli fata/spate.
                              dupa verificari am schimbat urgent capeti bara stg/dr , bielete dierctie stg/dr , ulei servodirectie. Directia a devenit precisa ca un ceas elvetian insa:
                              niste zgomote infundate au ramas, manifestanduse la schimbarea treptelor din 1 in a 2a (o fac mai brusc, la rpm scazut, mea culpa ) si la denivelari .
                              cateodata daca franez masina incet parca intra in rezonanta si se aud ca niste pocnituri dese infundate ,
                              Aceste zgomote fantoma le simt venind din fata dinspre ambele roti simultan chitc a iau o gropa cu o singura roata.
                              am zis ca or fi bieletele barii de stabilizare sau amortizoarele...deci le-am schimbat(erau in plan oricum ca facea masina ca o barca pe curbe, mai am pe spate sa le schimb).
                              Parca parca s-au diminuat zgomotele, masina o simt tot mai legata/stransa fata de cum am luat-o, dar tot sunt prezente, de data aceasta cu precadere pe stg.
                              la service-uri au verificat cu levierul toata bucsaraia de pe masina si s-a gasit o bucsa de la bratul stg fata ca fiind pe duca in rest totu e in ordine
                              Asadar...ce poate sa fie? ma gandesc la pivoti..dar de ce simt troncanitu asta infundat dinspre ambele roti, in special la viteza mica(oras). la vit mari nu simt. mai sunt prezente si cand virez stg sau dr peste denivelari
                              Multumesc anticipat

                              ps: in volan nu simt nici o bataie sau joc
                              Last edited by raoulserban; 27 June 2014, 22:49.

                              Comment


                              • Din simptomele prezentate de tine răspunzătoare de aceste zgomote s-ar putea să fie tot caseta de direcţie. Nu merită să o schimbi, deoarece şi una nouă va face la fel după o perioadă nu foarte mare de timp.
                                Şi mai costă şi o "pălărie" de bani.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google