Patzanii Cu ABSul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Patzanii Cu ABSul

    am si eu ceva patzanii cu ABSul si am sa incep cu inceputul pentru a putea oferi o imagine de ansamblu:

    - pus jante pe masina care aveau un inel de plastic care o fixa pe butuc sau cum se mai cheama
    - schimbat cauciucurile... si baietii de la vulcanizare au stricat 2 fileti pe unul din tambrurii de pe spate

    - probabil de la forja sau ceva la modul inelele de plastic s-au topit in timp ca mai erau numai niste fragmente din ele... problema a fost cand la 60 km/h intr-un plin bulevard circulat din iasi am simtit un trancanit puternic la roata stanga fata si trepidatii in volan .... tras imediat pe dreapta... mers la roata... 3 prezoane rupte capetele, filetii ramasi in roata.... ok... adus platforma, dus masina in service luat un rulment schimbat rulmentul treaba buna

    - la o saptamana distanta eram cu masina in service pt niste retursuri si cand sa o duca la directii au crapat prezoanele si in partea cealaltata... tot pe fata... schimbat rulmentul, schimbat toate prezoanele, inlocuit ce mai ramasese din inelele de plastic cu inele metalice

    - intre timp am facut rost de un tambur nou pentru spate, chiar m-am bucurat ca era de prestige, spartanul meu fiind ambition...

    - la o luna a inceput sa mi se aprinda senzorul de abs.... sa imi ramana aprins din ce in ce mai des..... am mers la roman la dacia service unde au stat baietii cam 2 zile calare pe spartan sa vada ce are si au descoperit ca aveam numar de pasi diferiti pe roti.... 44-48 fata si 48-44 spate.... se pare ca unu din rulementii inlocuiti era de prestige.... ca si tamburul de pe spate de 48.....

    - in 2 saptamani am luat si celalalt tambur si am mers in service si am inlocuit si celalat rulment si acum totul e cu 48

    - au trecut 2 luni .... si mi s-a aprins senzorul de abs... si asa ramane... fiind prin tara cu treburi am intrat la sighisoara la dacia service unde au verificat baietii tot ce se putea si s-a ajuns la concluzia ca e de la un senzor de abs mort...

    acum ma intreb oare are e de la rulment sau senzorul abs e totusi separat de rulment ?

    pentru cei interesati preturile la pisele din aceste operatiuni sunt
    685 tambur
    300 rulment
    140 manopera schimbat rulment
    310 senzor abs fata
    50 diagnoza clip
    IS 10 LNC Facebook

  • #2
    ce sa aiba rulmentul cu senzorul de abs? senzorul e separat, nu are treaba cu rulmentul. numarul de dinti difera de tipul tamburului, din nou. n-are treaba cu rulmentul decat ca prindere pe axul puntii, nu influenteaza senzorul de abs. vezi sa nu fie miscat senzorul din lacas...se mai poate ca la viteza mare senzorul sa "scape" de la numaratoare cativa dinti, daca a roata afecatata e cea cu povestea cu rulmentul vechi, proate de la supraincalzirea de atunci a senzorului respectiv, acesta sa se fi dus naibii.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Ca in multe alte cazuri, cel mai probabil nu e fixat bine in soclu sau nu are mufa bine bagata.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Euromarket bine ai facut ca ai intrat la service dacia din sighisoara cei de acolo sunt profesionisti fata de alti de la dacia.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google