Mici Zgomote In Urma Remaparii

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Augustin - e normal sa-ti stea la ~1100 rpm la rece si ~700 rpm la cald )) .
    Daca n-ai auzit vreo tacaneala la motor cand dai talpa, poti sa mergi tot cu 95 (eu mai bag din cand in cand de 98 sau 100 , doar asa de ''control'' , nu simt vreo diferenta).
    Oloiu - e alegerea ta, poti merge linistit in continuare pe DaciaOil.

    Comment


    • #32
      Uneori face la rece de parca ar fi dizal.Trepideaza putin motorul.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #33
        Octavian dar OMV-ul si petromul nu e tot aceiasi chestie, adica comercializeaza aceiasi benzina? numai ca la petrom este mai eftina, de asta si alimentez de acolo, oricum la mine in Constanta sunt pe cale de disparitie petromurile, le transforma in PetromV unde pretul benzinei e ca si la OMV.
        Si inca ceva nu stiu de ce am impresia ca la pret benzina de 95 de la OMV e aproape la fel ca 99+ de la Petrom.

        @AG 23 YNG poate sa fie si de la ambreiaj! Cand stai pe loc, incearca sa apesi pedala de amreiaj sa vezi daca dispare zgomotul.

        Comment


        • #34
          Nu, aia de 99 Petrom e mai buna ca omv (sau PetromV) de 95 (dar la aspiratoarele noastre nu prea se simte, asta daca aia de 95 e intr-adevar buna).
          Da, e aceeasi benzina, dar la omv (sau PetromV) la statie baga si ceva aditivi (eu dif care am observat-o e ca la PetromV aia de 95 nu miroase asa urat ca aia de Petrom, care zici ca-i de 90 , asa urat miroase uneori).

          Acum sa stii ca sunt statii Petrom bune si statii Petrom proaste, depinde cine gestioneaza statia respectiva.

          PS: suna aiurea, dar poti sa faci si asa: 10-15 litri de 95 si mai pui vreo 7-8 litri de 99 sau 100.

          Dar eu zic sa schimbi benzinaria si cred ca n-o sa mai ai probleme.
          Last edited by Octavian; 21 February 2009, 11:36.

          Comment


          • #35
            Ok deci si eu am facut remaparea la baiatul care este din arad de care zice florian,LeonTDI am facut deja cam vre-o 500 de km cu remaparea si merge ok nu bate nimica si nu am auzit nici un zgomot suspect!Iar de alimentat,alimentez numai de la Petrom(Tavi) :P nu de la Rompetrol pentru ca am bagat odata de la ei si a facut masina ca dracu cu benzina lor de 95efix,toata a trepidat intr-o dupa masa cand am pornito si de atunci nu mai bag de la ei!Eu cred ca se poate sa mai fi avut problema asta si inainte de remapare dar nu prea ai bagato inseama(poate de la muzica cum ziceai si tu ),dar ti-am zis eu nu am nici o problema dupa remapare!
            Iar dupa cum zice si Tavi, LeonTDI nu a remapat numai loganul meu, a remapat mai multe masini,nu de alta dar are si firma, nu e baiat cu un laptop care vine si ti-o remapeaza intro parcare!
            Florian,sper sa-ti rezolvi problema,si daca o scoti la capat sa ne zici si noua de la ce a fost !
            sigpic

            Comment


            • #36
              Principala cauza este benzina, am spus, daca bag benzina buna merge ceas, alta solutie nu este, faza cu filtrul de aer m-am lamurit, deci pica.
              Pana la urma merge si cu cea de 95 de la petrom, numai ca trebuie sa o iau incetisor(ceea ce nu prea se intampla), ca daca ma infig in pedala imediat imi tzacane pe toata plaja ~1500-2800rpm, dupa nu mai aud, sau numai fac diferenta.
              Acuma o sa astept sa duca toate liniutele la benzina, desi nu e indicat sa umblu cu rezervorul gol si o sa bag OMV 95 sa vedem ce si cum.

              Comment


              • #37
                Vad ca au scris numai prosti unii pe aici. Unde ati vazut voi Leod TDI cu motor pe benzina. TDI vine de la Turbo Diesel Injection. Deci nu are cum sa fie TDI cu motor benzina. La VW Dieselurile sunt TDI iar benzinarele pot fi MPI, FSI sau TSI.

                Acel zgomot (pacanituri) ce aude florin sunt detonatii (sau in termenii populari - tacane avansul -- GRESIT SPUS). Acele detonatii apat cand benzina ia foc necontrolat (nu din scanteie). La motoarele mai pricopsite (chiar si acel 1.2 in 3 pistoane de pe VW), au montate senzori de detonatie (knok sensor). Acei senzori detecteaza acele detonatii, transmite calculatorului de motor si acesta reduce avansul la injectie, tocmai pentru a prevenii detonatia. Detonatia este foarte daunatoare pentru motor. Acel zgomot metalic este facut de vibratia pistonului. Sunt vibratii de frecventa foarte mare ce pot cauza chiar si spargerea pistonului. Acele vibratii iau nastere datorita aprinderii necontrolate a amestecului aer benziona.Practic apar niste unde de soc ce interfereaza cu acele unde ce apar de la aprinderea controlata, facand astfel ca pistonul pur si simpul sa vibreze. Aprinderea necontrolata apare fie de la o compresie marita, fie de la proasta calitate a combustibilului.Dupa cum stiti benzina cea mai buna este aceea care nu face autoaprindere, adica cea cu cifra octanica cit mai mare. Din cauza combustibilului se limiteaza si raportul de comprimare pina aproape de 16:1, fata de diesel care ajunge si la 30:1. La logan daca apare detonatia, inseamna ca nu e prevazut cu senzor de detonatie. Senzorul de detonatie se monteaza strans pe blocul motor in zona cilindrilor.

                Atentie mare cind auzi zgomotul, redu imediat acceleratia. Daca continui sa accelereza, risti foarte mult sa spargi pistianele. Ele de obicei se sparg intre segmenti.

                Daca vrei sa nu mai ai detonatie, foloseste benzina cu cifra octanica cit mai mare, si daca nici cu aceasta benzina nu dispare, revino la cartograma initiala a calculatoruluyi de motor.

                Comment


                • #38
                  Adicata LEONTDI ii un user de pe forum care se ocupa cu remapari nicidecum un motor pe benzina )))
                  O trebuit sa o spun, nu in parere de rau
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Atunci scuzele mele!!!

                    Comment


                    • #40
                      OFF: nu trebe scuze ca nu ai facut nimica rau mai greste omu,dar mi sa parut funny ce ai zis
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Salutare tuturor
                        "ciricaitul" dupa remapare depinde in primul rand de mape.Va pot spune din experienta, aceasi benzina, aceasi masina dar mape diferite una ciricaie alta nu, cu toate ca masina trage la fel de bine . In alte cazuri aceasi mapa pe o masina "ciricaia" si pe alta nu. In al doi-lea rand este vorba si de o compatibilitate intre mape si masini .
                        Asa cum se spunea mai sus mai conteaza si benzina , eu bag de la mol de 95 si merge foarte bine fara prb., este adevarat cu cea de 98 sau evo alta mancare de peste......
                        Daca ai remapat , ai mers cateva sute de km. si masina tot ciricaie mergi la cel care a facut remaparea si solicita sa puna o alta mapa.
                        Nu mi se pare normal ca masina sa faca asa indiferent de softul pus (D..., T..., etc.) sau benzina folosita.
                        Toate bune
                        Mai este mult pana departe ...sigpic

                        Comment


                        • #42
                          merge de fluiera si cu benzina de 95 ... Cred ca se cheama ghinion tacaitul la unii ... O ungere buna (ulei bun ) schimbat la timp si gaz cat incape ...
                          1.2 TSI

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by adicata2003 View Post
                            Vad ca au scris numai prosti unii pe aici. Unde ati vazut voi Leod TDI cu motor pe benzina. TDI vine de la Turbo Diesel Injection. Deci nu are cum sa fie TDI cu motor benzina. La VW Dieselurile sunt TDI iar benzinarele pot fi MPI, FSI sau TSI.

                            Acel zgomot (pacanituri) ce aude florin sunt detonatii (sau in termenii populari - tacane avansul -- GRESIT SPUS). Acele detonatii apat cand benzina ia foc necontrolat (nu din scanteie). La motoarele mai pricopsite (chiar si acel 1.2 in 3 pistoane de pe VW), au montate senzori de detonatie (knok sensor). Acei senzori detecteaza acele detonatii, transmite calculatorului de motor si acesta reduce avansul la injectie, tocmai pentru a prevenii detonatia. Detonatia este foarte daunatoare pentru motor. Acel zgomot metalic este facut de vibratia pistonului. Sunt vibratii de frecventa foarte mare ce pot cauza chiar si spargerea pistonului. Acele vibratii iau nastere datorita aprinderii necontrolate a amestecului aer benziona.Practic apar niste unde de soc ce interfereaza cu acele unde ce apar de la aprinderea controlata, facand astfel ca pistonul pur si simpul sa vibreze. .......................................
                            Au spus unii prostii pe aici, dar nici tu nu te lasi mai prejos ))

                            Ok, lasam confuzia facuta cu leonTDI )) trecem la lucrurile serioase:
                            1) ''tacane avansul'' - da, gresit spus, dar multa lume spune asa si se stie despre ce e vorba - chiar are legatura cu avansul, e factor principal care duce la ''tacanit'' (asimilat cu o benzina cu CO mai mica).
                            2) Senzor de detonatii are si motorul mpi de pe Logan
                            3) Sunetul de ''tacaneala'' nu se aude de la piston, NU vibreaza pistonul, segmentii ii auzi cand ''tacane'' si sunt primii care se duc naiba la forje cu tacanit mare de avans (da-mi voie sa-i spun asa).


                            PS: puteti sa bagati si mama uleiurilor in motor, nu va aduce nici un aport pozitiv in ''salvarea'' segmentilor la o adica.
                            Last edited by Octavian; 21 February 2009, 22:38.

                            Comment


                            • #44
                              e normal sa se uzeze segmentii si altele doar ca depimde de fiecare cum soi ce placere are sa mearga in "forje" sau sa mearga ca "tataie " fiecare are dreptul sa aleaga . oricum cu ntacait sau fara este motor ce naiba ...pedala la fund
                              1.2 TSI

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Octavian___30 View Post
                                DlK: Stii tu ce soft are leontdi si cate Loganuri a remapat?? (inclusiv dizale)?
                                nu , si sincer e irelevant cate masini a remapat domnul in cauza.daca le-a remapat ca pe asta...mai bine ma lipsesc.

                                eu stiu firme Tuning care fac remapari cu garnatie.
                                crezi tu ca leon, daca imi pune un soft si crapa motorul mai dau de el sa-mi dea "garantia" respectiv sa-mi dea baniii pe motor?!?!?
                                ma indoiesc.


                                nu cumva ti-e prieten?
                                Fuarte Nervos !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google