Probleme La Chiulasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme La Chiulasa

    Pe scurt ; un sofer de al meu a ramas fara lichid de racire .Am dus loganul la reprezentanta si mi-a dat verdictul dureros.Abatere fata de linia dreapta cu 0,3mm.Mi s-a spus ca maximum admis este de 0,04 sau 0,05.Am tot cautat sa cumpar second-hand,nu am gasit.Va intreb eu acum;SA INCERC SA AJUSTEZ CHIULASA?Voi tine cont de sfaturile voastre.

  • #2
    Sa intrebi cat costa o ajustare. O chiulasa noua pentru dCi costa 580 de euro, deci in jur de 2000 lei. Daca nu e diferenta mare, merita schimbata.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns!Am intrebat cat costa.Chiulasa noua si montaj in jur de 5000 ron.Cam scump...

      Era sa uit!Ajustarea nu o fac la reprezentanta,nu au voie sa monteze decat piese noi.
      Last edited by Seba; 28 August 2008, 13:35.

      Comment


      • #4
        Adica costa 3.000 lei manopera de montaj? Pai in cazul asta e scump, deci ma bine ajustare, unde sper ca o sa iasa bine, desi nu e facuta in service Dacia. Eventual poti s-o faci cu un mecanic din service Dacia, in timpul liber.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          O planare de chiuloasa pentru un Fiat 4L 1.5 8v a costat undeva la 50 ron acum 1 an. Acum poate sa ajunga la 100... Mergi pe la RATC (aia cu autobuzele) in general au scule de prelucrare prin aschiere, asta daca nu gasesti un atelier specializat (in cta stiu eu 2, sau mai bine zis erau vreo 2).
          Dar sti ca in momentul in care vei "lua" din chiulasa automat se va modifica si raportul de compresie ceea ce ar putea duce la cresteri mici de putere dar si la aparitia detonatiilor sau a supra incalzirii motorului.
          Numai de bine.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru raspunsuri!Oare sa fie atat de mare ajustarea de 0,3mm?Daca se va incalzi putin n-ar fi o problema,cu puterea nici atat.Daca o sa apara detonatii cred ca te referi la unele rateuri , asta e grav ,cred.

            Comment


            • #7
              Eu l-as pune pe idiotu ala de sofer sa plateasca ce-a pazit de a ramas fara lichid de racire??? Ce face soferu dimineata cand ia masina ? Trebuie sa verifice starea de functionare hai nu zilnic dar saptamanal... In ziua de azi majoritatea soferilor sunt pusi nu mai pe stricat...

              sigpic

              Comment


              • #8
                Din intrebari in intrebari am aflat cum s-a-ntamplat insa inca nu se stie cine este vinovatul.Unul dintre soferi o lovise in fata dar nu se vedea si spune ca nu curgea .In ziua fatala din anumite motive a intrat un alt sofer pe masina si dupa numai 50 de km s-a oprit.Nu mai pornea ba i-a fiert apa ba nu i-a fiert...Oricum amandoi au fost de acord ca o sa suporte reparatia.Cat despre soferi...Va pot povesti o zi intreaga pana unde merge nepasarea si indolenta.Orice actiune are si reactiune asa ca le-am pus GPS pe masini.Yes....

                Inca mai astept sfaturi referitor la chiulasa.Poate a mai ajustat cineva si cu cat a facut-o.Multumesc!
                Last edited by Seba; 28 August 2008, 13:38.

                Comment


                • #9
                  Ca tot suntem offtopic cecilia si eu am probleme cu soferul(inainte am avut soferii dar din cauza lor afacerea a inceput sa mearga prostut incat acum am sofer) si caut sa angajez inca unul toti ma intreaba dar imi dai masina acasa , da trage da cat prinde la ora fuge bine arata bine? Ce intrebari sunt astea din partea unui sofer care vrea sa se angajeze si de ce toti vor masina acasa?

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Am rezolvat foarte simplu.Gps pe masina , o foaie lunara de km personali care o are in cabina.Daca isi trece singur km in foaie plateste doar 0,5lei.Daca uita plateste 1leu/km.Apropo am anunt permanent de soferi si agenti din cauza GPS-lui ca de platit platesc superbine.

                    Revenind la topic...Ma ajuta cineva?

                    nu mai posta consecutiv. ai 10 minute activ butonul "edit" sa-ti editezi/completezi propriul post
                    Last edited by Seba; 28 August 2008, 13:40.

                    Comment


                    • #11
                      Sa nu ne explicam afacerile personale aici.
                      Alta solutie ar fi o chiulasa SH, o garnitura de chiulasa metalica mai groasa si sa speri ca va compensa deformarea, cu toate ca... Alea sunt ok pentru decomprimarea motorului etc.
                      Eu tot nu inteleg cum a putut sa deformeze chiulasa fara sa buleasca garnitura sau axul cu came.

                      Prin garantie nu poti rezolva nimic? Daca spui ca a fost lovita masina CASCO nu acopera dauna?
                      Succes si numai de bine
                      LE Acum am vazut ca esti din Cta. Iti pot explica unde sa mergi pentru o planare de chiulasa, dar inainte roaga-i pe Andrei sau pe CSbalin sau pe cine se mai pricepe sa explice ce se intampla la decomprimare sau care ar fi compresia daca iei cam 0.5 - 0.7 mm din chiulasa.
                      Last edited by andy_x3m; 27 August 2008, 19:29.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pt raspuns!Ai dreptate s-a dus si garnitura de chiulasa atat timp cat a umblat la motor.Axul cu came n-are nimic.S-a rezolvat cu CASCO doar armatura de la bara si radiatorul(partile lovite).
                        Chiulasa o s-o iau din service astazi,o duc la masurat si modificat.
                        M-ar ajuta sa -mi spui o adresa unde s-o modific.
                        Cat despre garnitura metalica...M-ai bagat in ceata.Dar ma voi documenta.Multumesc oricum...

                        Comment


                        • #13
                          Dupa rectificarea chiulasei pentru a nu fi probleme nu se pot pune doua garnituri? Se practica asa ceva pe la Dacii dar pentru Logan nu stiu daca-i o solutie.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #14
                            Va tin la curent...

                            Comment


                            • #15
                              Cauta pe la firmele specializate in modificari (tuning) garnitura chiulasa metalica, cred ca Victor Reinz le fabrica (nu garantez ca asa se scrie).
                              @Cristi 2 garnituri nu cred ca ajuta cu ceva, eventual sa caute una de R2 (asa era pe vremuri cel putin, erau un pic mai groase).
                              Adresa nu o stiu, dar e in incinta la fosta ENERGIA, in parcarea aia unde se intersecteaza Baba Novac cu Aurel Vlaicu, unde intoarce 44 sau ce trece pe acolo. E un service care are o rampa destul de abrupta pana la poarta. Oricum intrebi pe acolo cine rectifica chiulase, blocuri etc.
                              Daca nu mai fac aia la RATC sau mai e unu pe Izvor in Coiciu...
                              Succes.

                              Care e raportul de compresie la logan si apropos, de ce motor e vorba? 1.4, 1.6, 1.6 cu o "padure" de valve sau 1.5?
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google