Dayline Logan ...Model Nou De Faruri...ce Ziceti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    mie imi plac.poate cu un kit dragut ar arata chiar bine
    sigpic

    Comment


    • #77
      Va vin de ajutor cu un model frumos ,pret bun !

      Comment


      • #78
        azi mi-am montat pe masina faruri DAYLINE
        arata suuuuuuuuuuuper bine
        ledurile se vad cam slab pe timp de zi dar noaptea este o splendoare
        faza scurta si lunga am reusit sa le reglez dupa vreo juma de zi si se vede foarte bine
        acum urmeaza sa vedem impactul timpului asupra lor
        apropo le-am luat din obor de la ploiesti si au costat 450 RON
        Attached Files
        http://www.loganclub.ro/forum/ph_83_myr-t31976.html

        Comment


        • #79
          pune si tu poze facute seara...sunt si eu curios cum se vad...numai bine

          Comment


          • #80
            Spune-ne ce becuri ai bagat in far? Halogen , xenon ,cum se vede cu lupa ?
            sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU

            Comment


            • #81
              am becuri cu halogen momentan de la Filips dar sa stiti ca se vede super
              ai o vizibilitate buna pe timp de noapte
              Dar atentie ca ele vin din fabrica cu faza lunga pe lupa si cea scurta in partea cealalta dar eu le-am schimbat si se vede super
              Faza scurta am reusit sa o reglez foarte bine dar cea lunga nu prea
              Mai trebuie sa muncesc juma de zi si la ea si cred ca va merge bine
              http://www.loganclub.ro/forum/ph_83_myr-t31976.html

              Comment


              • #82
                ce tipuri de bec se folosesc la cele doua faze ? H1, H7 ?

                Comment


                • #83
                  becurile sunt h1
                  Attached Files
                  http://www.loganclub.ro/forum/ph_83_myr-t31976.html

                  Comment


                  • #84
                    Degeaba se numesc Dayline daca acele leduri nu se prea observa ziua pe soare ca si faza scurta, ideea acestor leduri era sa inlocuiasca faza scurta aprinsa ziua inafara localitatii , sa nu-ti consumi xenonul, deci rolul lor e mai mult estetic si eventual sa mai te alegi cu vreo amenda...

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by regalcobra View Post
                      Degeaba se numesc Dayline daca acele leduri nu se prea observa ziua pe soare ca si faza scurta, ideea acestor leduri era sa inlocuiasca faza scurta aprinsa ziua inafara localitatii , sa nu-ti consumi xenonul, deci rolul lor e mai mult estetic si eventual sa mai te alegi cu vreo amenda...
                      nu pot sa te contrazic dar nici dreptate nu iti dau
                      ai dreptate in privinta ledurilor. Daca este soare afara nu prea se vad dar in cazul luminilor de drum nu ai dreptate. se vad destul de bine
                      rolul estetic al farurilor este indeplinit foarte bine si cel practic sa spunem cam 75%
                      am inteles ce niste leduri bune cum sunt cele de pe audi ar costa in jur de 400 eur.Pretul mi la spus cineva de la un mag de specialitate din ploiesti. Cred ca diferenta de pret arata cu adevarat valoarea unui produs. Asa ca raportul calitate/pret este destul de bun
                      http://www.loganclub.ro/forum/ph_83_myr-t31976.html

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by mirita adrian View Post
                        nu pot sa te contrazic dar nici dreptate nu iti dau
                        ai dreptate in privinta ledurilor. Daca este soare afara nu prea se vad dar in cazul luminilor de drum nu ai dreptate. se vad destul de bine
                        rolul estetic al farurilor este indeplinit foarte bine si cel practic sa spunem cam 75%
                        am inteles ce niste leduri bune cum sunt cele de pe audi ar costa in jur de 400 eur.Pretul mi la spus cineva de la un mag de specialitate din ploiesti. Cred ca diferenta de pret arata cu adevarat valoarea unui produs. Asa ca raportul calitate/pret este destul de bun
                        Led-urile de la Audi intr-adevar sunt mai scumpe, dar in niciun caz 400 euro.
                        cele care le aveti pe faruri sunt led-uri de mica putere ( 3528 plcc sau 1210 )

                        Si eu vreau sa-mi cumpar o pereche dar voi schimba led-ueile cu unlele de 3W, care vof fi mult, mult mai puternice. Problema este ca astea de 3w necesita un mic radiator.
                        In fine.. ideea e ca astfel de leduri puternice ma costa in jur de 30 dolari ( pt ambele faruri )
                        (\__/)
                        (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
                        (")_(") signature to help him gain world domination.

                        Comment


                        • #87
                          si sigla de audi si manelele in boxe urmeaza ?

                          arata urat sincer... adica chiar nu le vad rostu.. dar na..fiecare cu gusturile lui

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by mirita adrian View Post
                            nu pot sa te contrazic dar nici dreptate nu iti dau
                            ai dreptate in privinta ledurilor. Daca este soare afara nu prea se vad dar in cazul luminilor de drum nu ai dreptate. se vad destul de bine
                            rolul estetic al farurilor este indeplinit foarte bine si cel practic sa spunem cam 75%
                            am inteles ce niste leduri bune cum sunt cele de pe audi ar costa in jur de 400 eur.Pretul mi la spus cineva de la un mag de specialitate din ploiesti. Cred ca diferenta de pret arata cu adevarat valoarea unui produs. Asa ca raportul calitate/pret este destul de bun
                            400 EURO ?!?. Asta poate daca incluzi manopera sa cumperi niste faruri noi de audi, si le demontezi de pe ele, si le montezi pe logan. Cu tot respectul : Haideti sa fim cu totii realisti-ca tehnici nu putem fi chiar toti. Ledurile folosite de firma protagonista a conceptului dayline, insumeaza maxim 1/10 (norme de omologare CE- la noi in tara testele fotometrice de omologare se fac doar la elba timisoara)din intensitatea luminoasa a fazei scurte.- pe xenon =~3000 candela /bec .
                            Asta inseamna max 300 cd. Pentru dayline distribuirea intensitatii luminoase se face pe un unghi restrans(de aia se pune si pleoapa de concentrare a fluxului luminos)- la dayline china-nu au descoperit inca inginerii de acolo ce e "chestia" aia, asa ca unghiul e cam echivalent cu cel al ledurilor smd~ 90 grd.Chiar si daca au intensitate mica, ledurile alea puteau sa creeze o linie, daca aveau oglinzile reflectoare de unghi mic,nu sa se vada ca niste puncte departate si meschine ce dau impresia de ieftin.
                            Revenind la leduri, o jonctiune de led in capsula celor de la audi (pentru cine a avut rabdarea sa se uite atent intr un far)poate genera maxim 4cd. Folosind un led cu 4 chipuri(4jonctiuni)obti ~ 16cd/led . Un astfel de led, in politica de engros, nu depaseste 2.5 eur. Deci toate ledurile nu depasesc 50 eur-60 eur.
                            Acum ajutor pentru cei care au cumparat dayline china :
                            Ideea e buna, dar nu are finalitate doar cu improvizatii.
                            Lupele au in interior oglinzi de concentrare in focarul lupei. Cele de scurta au oglinda cu unghi larg,si aplatizat(beam cu unghi larg pe OX restrans pe OY)si oglinda de lunga este de tip proiector-cu un unghi ceva mai mare decat proiectorul,dar mai strans decat faza scurta. Plus, lupele de scurta au un obturator de corectie, pentru a reduce lumina pe partea stanga a carosabilului pentru a nu ii "orbi" pe cei din sensul opus. Cele de scurta nu au obturator.
                            Astfel ca punand lupa pe scurta, vom avea o lumina ca de proiector pe scurta, vom orbi pe cei din sens opus in zona 50-70m ,si vom avea fie intuneric intre faruri-in botul masinii, fie lumina intre faruri,si in lateral, nu se vede marginea drumului.
                            Solutie : Cumparea unor lupe de schimb/reparatie pentru scurta si inlocuirea lor.
                            Pentru oglinda de lunga: Acea oglinda cu unghi desschis, daca o ridici in sus sa "bata" ca lunga, vei orbi toti participantii din sens opus zona 70 -100m+,plus, nu vei putea concentra lumina pentru iluminat la distanta. Va fi o lunga f "scurta".
                            Solutie: Schimbarea focarului oglinzii : Un distantier pe soclul becului-atentie din ce material il faceti- temperaturi mari, care sa retraga filamentul spre interior, si astfel se va mai restrange unghiul de proiectie al beam-ului. Rezultatul va imbunatati considerabil faza lunga oarecum improvizata, dar tot va "orbi putin" din cauza concavitatii aplatizate pentru care a fost construita(adica pt faza scurta)
                            Sfat pentru reglarea pozitiei pe Oy lunga fata de scurta.Montarea unor diode LASER in loc de becuri, si alinierea lor, in functie de proiectia laserului pe un perete.
                            PS: o sa va pun o poza cu 2 lupe : una pentru scurta si una pentru lunga ca sa vedeti diferentele singuri

                            Da Adrian: Pretul raport calitate e bun . DAr pretul este f MIc pentru niste faruri cu optiunile astea,insa pe piata RO, majoritatea celor cu logan acest tip de produs il vor: rabat de calitate si utilitate-dar costuri mici si estetica ridicata.
                            www.mulaje.ro

                            Comment


                            • #89
                              Urmariti reperele cu rosu de pe poza fazei scurte, si comparati cu oglinda de la lupa de lunga.
                              Doom are dreptate cu capsulele. Sunt leduri 3528 in farurile de china, dar nu sunt high flux,si sunt single chip. Daca nu vreti sa faceti mari modificari la leduri, la 5ron/led gasiti leduri de la Samsung, cu 3chipuri tot in capsula 3528, si au ~7lumeni/led.
                              Cam de 7 ori mai mult decat au in prezent .
                              Totusi, e posibil ca imbunatatirea vizibilitatii pe timp de zi sa nu fie indeajuns fara pleoapa de flux: Principiul e simplu:
                              1)O oglinda cu cavitatea mica, va capta si reflecta atat lumina de la sursele din focarul ei, dar si lumina surselor exterioare.
                              La o cavitate mare, sursele exterioare(lumina soarelui)nu va patrunde decat f putin in interiorul oglinzii
                              2) La trecerea luminii printr un orificiu, se obtine o dispersie pe conturul acelui orificiu. Lumina practic "radiaza" in jurul gaurii. Asta se intampla si la faruri. Mai e nevoie de inca o oglinda, care sa reflecte/orienteze directional, aceasta dispersie.

                              Nu folositi leduri de intensitate mare dar cu unghi mic, pentru ca se vor vedea tot punctiform acele leduri.
                              Attached Files
                              Last edited by sechtor; 21 September 2010, 15:38.
                              www.mulaje.ro

                              Comment


                              • #90
                                aratau prea bine pe masina si cred ca le-am laudat cam mult
                                astazi au inceput sa scoata fum de la plasticul din interior si cred ca se vor topi cat de curand
                                http://www.loganclub.ro/forum/ph_83_myr-t31976.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google