Kit Ambreiaj SACHS 1.4MPi, Laureate/2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31


    pai codurile difera din ce am observat in postarile din urma sau e diferenta de coduri pentru ca unul e facut in germania si celalalt in slovacia.
    e vreo diferenta de calitate intre cele de germania si cele de slovacia?
    pe rulment ai spus ca scrie SNR si pe carcasa sachs..sa inteleg ca si rulmentul e gravat cu "sachs".
    pozele cred ca ma ajuta foarte mult.
    Last edited by iullian_90; 18 January 2013, 16:02.

    Comment


    • #32
      @ibuzescu
      A spus care are rulment SNR,si daca este sachs ar trebui sa fi gravat cu sachs pe el.
      Last edited by poli; 18 January 2013, 16:24.

      Comment


      • #33
        Iulian, ceea ce ai prezentat tu, poza pusă anterior de Octavian, este codul pentru 1.6MPi, deci haide să ne concentrăm puțin. Mai mult, codul de produs al companiei ZF nu poate să difere, indiferent unde este fabricat kit-ul de ambreiaj. Ceea ce diferă sunt codurile EAN (codurile de bare), acestea arătând care este original, respectiv remanufacturat.
        Cât despre rulment, am spus clar, este SNR iar pe carcasa lui scrie SACHS. Probabil, producătorul slovac a ales pentru remanufacturare SNR din diverse motive.
        Last edited by ibuzescu; 19 January 2013, 17:06.
        sigpic

        Comment


        • #34
          ibuzescu, cum se prezinta ambreajul dupa atata timp? A meritat investitia? Si eu trebuie sa schimb ambreiajul si am gasit un kit Sachs la 400 ron. Vanzatorul mi-a spus ca pe toate piesele scrie Sachs si Made by SACHS, produs tot in Slovacia. Are acelasi cod: 3000 951 059. Sa-l cumpar sau nu?

          Comment


          • #35
            Pun si eu aici pe topicul cu sachs una... La 1,4mpi la 130000 km e gata de abreiaj. prinde la 0,5 mm sus, patineaza de numa. Deci cam atat tine unu. Intrebarea e: e bun kitu Luk de l-am luat care zice ca e made in germany?
            Sezi bland ca-s din Maramu' ❗️❗️❗️

            Comment


            • #36
              La ambreaj chiar nu poti face o medie, conteaza mult modul de exploatare si cat de nebun ai fost, eu am 127000 km si inca mai trag de el, a tinut eroic pana acum.
              Vezi si kitul Exedy, pana acum am vazut numai review-uri pozitive si are un pret ok.
              Cel putin eu asta o sa aleg, de Luk am auzit si bune si rele.

              Comment


              • #37
                Octavian, intreaba-l pe Melcu' ce parere are despre Exedy .

                P.S.: nu lua Exedy! Ia-l pe "Văleu"!
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #38
                  Lui ionut27 i-am răspuns deja la PM pentru că nu am mai intrat pe topicul acesta dar repet și pentru cei care sunt curioși cum se comportă ambreiajul acum după doi ani și 25k km: la fel ca în prima zi. Mai mult, a suportat cu stoicism și stângăciile inerente ale unei începătoare.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Stie careva care sunt diferentele dintre aceste 2 ambreiaje? Vad ca au coduri si preturi diferite. http://www.mister-auto.ro/ro/dacia-l..._eq=true&e=032

                    Comment


                    • #40
                      Am cumparat pana la urma ambreiajul acesta http://www.epiesa.ro/kit-ambreiaj-da...1/cod-1370587/ Desi pe site zice ca-i made in Germania, tot in Slovacia este fabricat. Este identic cu al colegului ibuzescu adica placa de presiune si disc Sachs si rulment SNR. A fost montat intr-un service de cartier cu 250 ron. Timp de lucru: 2 ore. Masina schimba acum vitezele la fel cum am luat-o de noua.
                      Last edited by ionut27; 11 July 2014, 23:05.

                      Comment


                      • #41
                        Şi bine ai ales. O să te feliciţi pentru asta !
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          eu n-am inteles de ce pe epiesa kitul sachs pentru dci E4 costa 681 de lei. nici macar nu contine rulmentul ala hidraulic.
                          pe piesenet cel de origine ar fi 475, dar am vazut ca e valeo. asa sunt cele de origine ?!

                          Comment


                          • #43
                            NU luati exedy!. La mine n-a tinut nici 30.000km, patina de nou.... Marx si Lau pot confirma.

                            Comment


                            • #44
                              Sal. Ceva impresii dupa schimbarea kitului de ambreiaj Sachs?
                              sigpic
                              Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...

                              Comment


                              • #45
                                am aproximativ 12.000 de km cu ambreiajul sachs, merge perfect cupleaza impecabil, chiar sunt foarte multumit la cum il exploatez !
                                Can't touch this !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google