Din punctul meu de vedere, funcționeaza in parametri, nu ma deranjeaza ca nu  baga caldura sa stau la camasa iarna, in schimb vara cat ar fi caldura de mare, in orice condiții de trafic ramane la 4 pavele, ventilatorul a pornit de cateva ori cand m-a prins in trafic pe o canicula si m-am speriat ca nu stiam ce s-a intamplat, am tras pe dreapta sa vad ce se aude in fața, ventilatorul este nou nouț in opt ani a pornit fix de aproximativ 5 ori, acum parerea mea la motor diesel care este sensibil la temperaturi inalte, eu zic ca este bun acest termostat, in consecința nu am nici un motiv sa il schimb.
							
						
					TOP Termostate
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lasă-l la locul lui, nu are niciun rost să-l schimbi, mai ales că este cel din echiparea de fabrică.Originally posted by valentin2005 View Post... acum parerea mea la motor diesel care este sensibil la temperaturi inalte, eu zic ca este bun acest termostat, in consecința nu am nici un motiv sa il schimb.
P.S De altfel, cam toţi ştim că motorul Diesel se încălzeşte iarna mult mai greu, decât verişorul lui pe benzină.
							
						
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
La 83 gradeC,se aprind 4 linii in bord.Daca ai 2 linii si radiatorul(din fata) motorului este cald,termostatul deschide,mult prea repede.Soferul si motorul sufera consecintele.Se poate rezolva...,daca se doreste!Originally posted by valentin2005 View Posteu zic ca este bun acest termostat
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
La vreo 5 grade afara termosatul meu deschidea pe la 84 de grade deci cam repede (ajungea greu la 4 linii si fluctua). De cand a dat frigul insa, face 4 linii si ramane acolo, caldura baga ok... O fi fost o toana temporara. Vedem maine dimineata.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
 






Comment