Suspensie Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @sebi_rr: megane-ul ti-l cunosc, loganul nu;
    unii s-au simtit jignti ca din primul tau post ai venit cu "nu e masina"; nici eu nu sunt super mega incantat de logan, dar ca masina noua, la banii ei, e ok. Nu zic exceptionala, dar nici mediocra; ai dreptate, e un mijloc de locomotie; personal, ma simt mai bine in logan decat in clio sau golf (in care nu am loc, nu de alta). Nu uita ca vi de pe o masina cu motor 1.8_16v 140CP si o compari cu una de 75cp...Ce ai vrea sa constati? Sa fie loganul mai sprinten decat megane-ul? Hai sa fim seriosi .
    aerodinamica loganului: are cx-ul 0.36, in conditiile in care noul clio are 0.35. Daca intelegi ce vreau sa spun...Daca nu, iti "traduc" nu are aerodinamica de dulap, doar lasa impresia datorita masivitatii pe inaltime. Coboara-l din suspensii si-o sa vezi ca am dreptate; tot dupa schimbarea suspensiilor o sa-ti schimbi parerea si despre stabilitate, pe care tu la megane o simti din plin, dar parca si ala e "trantit", nu mai e stock, nu?
    repet: nu-s fan logan, mi-am luat logan pt ca asta imi permit fara sa ma afecteze prea tare la buzunar, dar nu inseamna ca e o masina proasta daca e ieftina. In fine, sa nu facem din topicul asta logan vs megane1 (sa nu facem iarasi comparatii intre clasa mica low-cost si clasa medie premium, sa ne uitam care-i diferenta intre struguri si dovleci). Daca vrei detalii despre tuning suspensii, motor, exterior,interior, iti stam cu placere la dispozitie. La fel si pt probleme tehnice, desi sper sa nu se ajunga in situatia respectiva, nu doresc nimanui sa puna intrebari legate de probleme la masina.
    ps: in loc de quote, vezi ca se poate raspunde si cu "@user" ca sa nu mai copiezi tot postul o sa te obisnuiesti, desi nu e gresit cum ai facut, ti-am dat o alternativa ca sa nu incarcam forumul si sa fie mai usor de citit de catre toata lumea.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Un set nou de arcuri mai scurte si o idee mai tari(cea mai mica investitie) e de ajuns ca sa simti ca sta mai bine pe drum.
      Eu m-am carat cu a lu' Seba si e super ok, chiar si pe drum mai nasol, pe drum bun e mai asezata.

      Cum spunea Seba, vi de la un Megane de 100+ bine cp la o barca 1.4 ~70-75 cp...
      Trebuia sa-ti iei un 1.6 16V, ala probabil te-ar fi multumit intr-o oarecare masura...Se apropia cat de cat de Meganu tau modificat.
      Sincer, nu-ti inteleg supararea.

      Comment


      • #18
        Nu sunt suparat pe nimeni,doar pe mine,iar comparatzia o faceam doar sa fiu intzeles ca dupa ce am condus citziva ani meganu meu de 200+ponei nu pot fi nici macar satisfacut de un logan stoc.Cum am mai spus loganul nu a fost o alegere de a mea ,pur si simplu am ramas incaltzat cu el si tot cum am mai spus nu imi voi mai da cu parerea despre logan pe acest forum,am deschis un topic la my ride si acolo voi discuta despre loganul MEU sa nu mai supar pe nimeni,din punctul meu de vedere acest topic e inchis,sper ca de data asta sa nu mai fiu prost intzeles.
        sigpicnu o mai vind...am donato

        Comment


        • #19
          Stiu ca e off topic, dar poza spune totul sebi, si baietii de pe forum stiu ca pot continua cu multe exemple.
          Attached Files
          sigpic
          The MVP

          Comment


          • #20
            Superba,no coment,probabil ca omul ia dublat pretzul de productzie
            nu mai vreau sa dezbat subiectul asta,eu vb de loganu stoc,am vazut si daci berline "periculoase" dupa o "revizie "mai serioasa(timisorenii stiu dacia lu' ema BNZ)
            sigpicnu o mai vind...am donato

            Comment


            • #21
              Aia nu era dacia decat dupa caroserie. O fi ca si r5-ul lui ema e renault acum? Cu motor de volvo turbo...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google