Duze Stropitoare parbriz Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sunt curios...cei care aveti probleme cu reglajul....de unde le-ati achizitionat?
    intreb pentru ca si au am patit acest lucru....
    anul trecut am cumparat un set cu 20 lei....iar apoi un set cu 40 lei dintr-un magazin online.
    cele luate de pe forum...au fost cu probleme.

    Comment


    • Va salut, la Logan din 2005, am scurtat de multe ori furtunele de la spalator parbriz pentru ca se crapau acolo unde intra in diuza sau in T-uri, pana au ajuns la lungime minima si se intind la max. cand ridic capota. Ce fel de furtune se potrivesc ( nu vreau originale cu 69 lei setul)?, se gasesc mai ieftine sau se pot cumpara la metru? se potrivesc de la perfuzor?
      Multumesc, o zi buna.

      Comment


      • Nu stiu de unde poti cumpara, dar iti spun cum am procedat eu ca acele furtunase sa nu se mai crape.
        Simplu, la imbinarea cu diuza sau cu T-ul infasori pe ele banda adeziva de calitate sau chiar mastic gasket. Asa am facut de 4 ani si nu am probleme.
        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

        Comment


        • @agp626, pune furtun de perfuzor si n-o sa mai ai probleme. Se potriveste.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Furtun de acvariu ( nu am si nici nu vreau-acvariu) sau furtun de perfuzor.....cel de perfuzor e dat dracu` de rezistent, daca perfuzorul e ca lumea ( Braun-Germany, nu chinezarii) pt ca e din silicon....

            Eu am folosit si de perfuzor apoi am pus furtune de transfuzor/aspirator- sunt mai groase dar tot din silicon.....orice pui, sa fie de silicon ( daca nu etanseaza folosesti coliere)

            Comment


            • Bah nene, furtun de acvariu, de perfuzie, de tras vinu sau varza din butoi și alte improvizații de-astea.

              @agp626, ia legătura cu @planetara, are furtune de stropitoare OEM cu 30lei, cu tot cu T - eu.

              Comment


              • Da,dar el nu vrea sa se mai rupa furtunele....alea OEM se vor rupe, mai ales daca pune lichid de spalat parbriz de 5 lei ( prea mult alcool metilic sau ce draci are prin el...)

                Alea de perfuzie sunt dat dracu de rezistente, nu se intaresc la rece si nu se floscaie la cald, am 5 ani cu ele si inca merg....singurul neajuns este ca uneori au nevoie de coliere, pt etansare dar se rezolva rapid....


                Mah.....voi trageti vinu cu furtun asa subtire din butoi?

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google