Pseudoclimatizare Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pseudoclimatizare Logan

    Salut! sunt nou pe aici si as dori si eu un sfat,in legatura cu o idee de a mea,de a monta un termometru din cele din comert, cu senzor de interior si de exterior.Ideea e urmatoarea: vreau sa introduc senzorul de exterior in aeroterma masinii, sa-mi indice temperatura aerului care iese din aeroterma cand am aerul conditionat pornit,apoi sa reglez temperatura acestuia,la cate grade vreau.Va rog spuneti-mi daca s-a mai discutat acest subiect pana acum!

  • #2
    Avem un topic: "Termometru pt. interior/exterior"
    Ceea ce doresti, mi se pare cam...ireal
    Caci: ac-ul baga, nu e precum la clima, conectat la vreun comp. care sa ii regleze temperatura si sa o stabilizeze la vreo valoare.
    Asta-i ac de la logan, ne place nu ne place, stam cu mana pe butoane
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      Daca ai A.C.-ul pornit si dai cate putin drumul si la caldura, o sa observi ca temperatua aerului se schimba,iar daca ai senzorul in aeroterma ,o sa-ti afiseze temperatura aerului care iese din aceasta

      Comment


      • #4
        am incercat sa pricep si eu ce ai vrut sa spui... si sper ca am reusit... tu nu vrei numai sa montezi un termometru ci sa il introduci in circuitul de climatizare astfel incat sa opreasca automat AC-ul sau sa il porneasca, dupa caz. Adica acel termometrul sa functioneze pe post de intrerupator al aerului conditionat. Parerea mea este ca faci o greseala. In primul rand nu vad de ce ai avea nevoie de temperatura exteriora... si in al doilea rand gandeste-te cum e sa mergi cu masina in 5000 rpm intr-o depasire spectaculoasa si sa iti porneasca aerul conditionat automat... Sau sa se opreasca\porneasca la fiecare 30 de secunde ( sau cand deschizi geamul si creste temperatura in masina) Daca vrei neaparat sa faci o adaptare de genul asta nu e mare lucru... anulezi butonul standard si il inlocuiesti cu ce vrei tu ( inclusiv cronometru ;) ) Si ar mai fi o problema... nu stiu cat de bine este sa pornesti aerul conditionat atunci cand motorul este turat... nu pot sa ma pronunt intrucat nu am nici cea mai vaga idee...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Eu am inteles ca doar vrea sa-i afiseze temperatura aerului la iesirea din aeroterma, reglajul sa-l faca el singur din butonul de temperatura. Asta merge facut, dar trebuie sa desfaci aeroterma....
          Dar mai exista si 2 intarzieri:
          1. dintre momentul in care sa zicem reglezi treapta de temperatura si pana cand aerul va aunge la o temperatura stabila
          2. intarzierea termometrului

          In plus, daca circuli prin soare - aerul exterior are o temperatura, dar pe la umbra - alta. Ca sa mentii o temperatura constanta la iesirea din aeroterma inseamna ca o sa stai numai cu mana pe buton. Nu e prea comod...

          Oare nu merge adaptata climatizarea automata de pe un Megane sau Clio? Nu ca m-ar interesa, dar asa, ca idee...
          GL-22-TOF

          Comment


          • #6
            in principiu ar trebui sa mearga climatronicul de pe clio, dar exact nu cred ca ne va spune nimeni...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              el vrea sa bage senzorul in aeratoare si sa regleze aerul rece si ca reper sa aiba termometrul din aeratoare. asta vrea. mare scofala, invarti de robinetul rece/cald si il aduci cat mai aproape de cald/rece.

              dar mai bine, hai la intalnire ca sa iti explicam mai bine cum sa faci
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by sinx View Post
                am incercat sa pricep si eu ce ai vrut sa spui... si sper ca am reusit... tu nu vrei numai sa montezi un termometru ci sa il introduci in circuitul de climatizare astfel incat sa opreasca automat AC-ul sau sa il porneasca, dupa caz. Adica acel termometrul sa functioneze pe post de intrerupator al aerului conditionat. Parerea mea este ca faci o greseala. In primul rand nu vad de ce ai avea nevoie de temperatura exteriora... si in al doilea rand gandeste-te cum e sa mergi cu masina in 5000 rpm intr-o depasire spectaculoasa si sa iti porneasca aerul conditionat automat... Sau sa se opreasca\porneasca la fiecare 30 de secunde ( sau cand deschizi geamul si creste temperatura in masina) Daca vrei neaparat sa faci o adaptare de genul asta nu e mare lucru... anulezi butonul standard si il inlocuiesti cu ce vrei tu ( inclusiv cronometru ;) ) Si ar mai fi o problema... nu stiu cat de bine este sa pornesti aerul conditionat atunci cand motorul este turat... nu pot sa ma pronunt intrucat nu am nici cea mai vaga idee...
                aerul conditionat il opreste ECU automat la 4500 rpm
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Asta la "mp...3" insa la "de ce iii" ?
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    Bogdan a inteles exact ceea ce doresc sa fac ,adica,atunci cand mergi pe distante mari cu A.C.-ul pornit sa nu fie nevoie sa opresti si sa repornesti A.C.-ul, ci sa reglezi din rece/cald temperatura aerului care iese din aeroterma, stiind valoarea acesteia cu ajutorul termometrului.

                    Comment


                    • #11
                      daca sunt brailean ca tine, ne intelegem una, doua
                      tu hai la intalnire duminica si gasim noi o metoda. suntem baieti vaccinati, ce naibii
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by oto View Post
                        Bogdan a inteles exact ceea ce doresc sa fac ,adica,atunci cand mergi pe distante mari cu A.C.-ul pornit sa nu fie nevoie sa opresti si sa repornesti A.C.-ul, ci sa reglezi din rece/cald temperatura aerului care iese din aeroterma, stiind valoarea acesteia cu ajutorul termometrului.
                        Eu te intreb: crezi ca daca vei avea senzorul termometrului montat acolo, vei scapa de reglajul manetei cald-rece?
                        Gandeste-te ca nu e precum la clima, unde sistemul e gandit sa mentina aerul la o anumita valoare prestabilita (in habitaclu). Sunt factori variabili care te forteaza sa manuiesti rozeta.
                        La drum lung, indiferent de vara, iarna stau cu mana pe buton (mai ajustez, in functie de cerinte), daca as avea termometru, nu m-ar ajuta cu nimic.
                        Una e ca la clima sa stie senzorul din habitaclu cat mai trebuie sa bage (sau nu), ori ce sa bage, sau nu (aer cald ori rece).

                        Eu unul chiar nu ii vad utilitatea, ori imi scapa mie ceva...
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #13
                          Nu stiu daca pot sa vin la intalnire duminica,pentru ca e posibil sa fiu plecat din Braila,dar spune-mi si mie unde are loc intalnirea si la ce ora ,sa vin ,in caz ca am sa pot.

                          Care sunt acei factori variabili 77sky?,sa tin cont de ei.
                          Last edited by oto; 26 May 2009, 20:26. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            arunci aici o privire si urmaresti locul de intalnire. duminica este foarte posibil sa ne intalnim pe faleza la capitanie.

                            scz de offtopic.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              E ok ce vrei tu sa faci OTO, asta asa ca sa te faca sa te simti bine, sa nu zica nimeni ca nu sti ce temperatura ai in masina . Dar parerea mea e cam asa : in oras la un mers relativ ca taxiul, oricum ai data temperatura la "maxim "pe rece , ca nu prea face fata Ac vara cand arde soarele, iar la drum lung , acolo mai trebuie ceva butoneala , ca altfel congelezi .
                              Oricum spor la treaba .
                              , sunt cu ochii pe voi !
                              :thumbsup:

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google