Arcuri Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arcuri Logan

    Ma gandeam sa tai din arcurile originale dar nu stiu cat.Cate spire pot sa tai , maxim? Vreau cam 6-7,5 CM sa scad.
    Multumesc.

  • #2
    Salut,

    arcurile se schimba, nu se taie...si chiar daca ai vrea sa le tai si sa-ti cobori masina, mi se pare foarte mult s-o cobori 7cm.

    o zi glorioasa

    Comment


    • #3
      sal

      7 cm are al!n cu arcuri sport.Deci totusi cat trebuie sa tai?

      Comment


      • #4
        Parerea mea e sa nu tai arcurile.

        Strange bani si alege.....http://www.loganclub.ro/forum/suspen..._ce-t9453.html

        Comment


        • #5
          sal

          Am amortizoare Bilstein pentru logan speciale iar arcuri sport am vazut H&R de 60 MM dar in romania nici urma de aceste arcuri.In rest nu vad alta solutie.
          Last edited by play4hack; 30 June 2009, 14:56. Reason: double post

          Comment


          • #6
            poti taia cel mult pana la ultima din spirele lipite, ca sa nu schimbi comportamentul arcului, sa faci masina "broasca". plus ca risti sa rupi mai usor arcurile daca nu au capetii terminati drept si aplici socurile direct in capul spirelor. iar din taierea respectiva nu scoti 7cm. cu arcuri sport h&r scazi 4.5cm, maximum la logan. cu arcuri taiate, poti mai mult, dar nu in conditii normale de scurtare ale arcurilor. treaba ta, e masina ta, banii tai, dar nici eu nu ti-as recomanda sa tai arcurile. mai bine unele sport. pt 150 de euro mai bine pui arcuri sport decat sa tiganesti suspensia masinii.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              raspuns

              zimi tu arcuri sport de peste 5 cm care sa se potriveasca la logan nu sa fie de logan.
              Last edited by play4hack; 30 June 2009, 15:07. Reason: double post

              Comment


              • #8
                nu pot sa-ti raspund la intrebare. ti-am zis ce stiu. daca vrei musai altceva, esti liber sa incerci...eu nu as pune altceva decat ce e pt logan. probabil se potrivesc arcuri de megane1, laguna1, clio 1 si 2, scenic, nissan micra...astea sunt masinile "donatoare de organe" pt logan. dar nu pot sa-ti spun sigur de la care, ce exact se potriveste.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Am taiat la cateva logane arcurile,nu recomand.Sa fi prea norocos sa nu inceapa sa sara dupa talere sa scartie cand dai in gauri sau cand virezi,ma refer pe fata.Pe fata daca tai ultima spira o sa ramana arcu mai ondulat si nu se va aseza asa bine,trebuie incalzita spira aia cu autogenu,iar o sa intampini o problema.Odata spira aia incalzita si modelata o sa fie mai moale ca restu arcului,am incercat eu nu vb din auzite.probleme ar mai fi:
                  1-cand o sa ridici masina pe elevator,sau sa o ridici pe cric mai mult pana se decomprima de tot amortizoru,arcul fiind mai scurt o sa iasa dupa taleru de jos si cand o sa lasi masina la loc o sa trebuiasca reasezat.PRoblema asta se poate rezolva prin niste sigurante sudate pe taler de ex un cui si apoi indoit peste spira de jos sa nu se mai ridice,prea multa munca.
                  Ti-am zis care e treaba cu arcurile taiate sa sti,si eu prima data tot taiate vroiam dar mam lecuit.
                  Iar cu garda la sol...pe fata merge taiat maxim o spira,adica coboara garda cu vro 3.5cm nici decum 6-7.iar pe spate merg taiate maxim 2 in caz ca masina sta prea cocotata de spate.Poti incerca,dar ai sa te convingi ca nu se merita.
                  P.S:Seba,arcurile stock nu au spire lipite ca cele sport.
                  Last edited by al!n; 30 June 2009, 16:23.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • #10
                    alea de pe spate parca au, nu!? si pe fata parca e o spira "plana" la fiacer capat al arcului...la aia ma refeream eu ca poate fi scoasa, dar cu riscuri. pe care le-ai enumerat tu foarte bine. revin la cele de pe spate, despre care imi aduc aminte ca au spire lipite. ma rog, s-ar putea sa ma insel. ideea e ca ar fi de preferat inlocuirea arcurilor, decat taierea lor.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Iti zic eu sigur ca pe spate nu au spire lipite.Iar pe fata decat de jos merge taiat,de sus nicidecum.Oricum ai face nu se merita...
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • #12
                        man, eu am zis ca nu mai stiu sigur... le tin minte pe alea sport si care zic si eu ca-s o varianta mai buna decat taitul din arcuri cu flexu'
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          @play4hack: Salut iti recomand cu tarie arcuri sport si mai am inca o intrebare: Unde dracu mai mergi tu in Iasi pe drumurile alea cu 7,5 cm mai jos ???? Am fost eu cum 3 saptamani si n-am amortizoare sport, doar arcuri, mai, am crezut ca s-ar dupa drum nu alta. Si-asa si cu 4,5 cm scazuti e altceva, dar la 7,5 ??? Pai te catapulteaza din scaun mai colegu'.

                          Iti trebuiesc drumuri ca lumea sa mergi cu 7,5 cm minus. Think about it, nu glumesc.
                          9! 9! 9!
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by play4hack View Post
                            7 cm are al!n cu arcuri sport.Deci totusi cat trebuie sa tai?
                            da tu crezi ca tot ce zboara se mananca ?
                            cine dracu crezi ca iti face tie arcuri care sa coboare 7 cm . Suspensia reglabila de logan coboara 8 cm ... La arcuri ce coboara 7-8 cm trebuia sa frece cu bara de pamant,uitate la BBI ... alta e situatia cand iei arcuri sport si tai din ele, sau iei arcuri sport pentru vreo masina de 800 kg ... si le pui pe una de 1.2 tone ...
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              raspuns

                              raman la H&R.RacingNick aduc si cele de 60 mm?Astept parerea lui NZN.Imi trebuie garda mica pt ca am gume cu 55 talonul si e o distanta mare intre aripa si cauciuc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google