Inlocuire Lichid De Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    E ca si cu uleiurile de motor care au vascozitati diferite, in cadrul aceleiasi norme; asa e si la lichidul de frana, chiar daca respecta Dot4 au vascozitati diferite in functie de producator.
    Unde-i lege(norma),nu-i tocmeala! Sa inteleg ca producatorii nu respecta normativul...?

    Comment


    • Originally posted by Octavian View Post
      Daca zice sa bagi DOT4 bagi DOT4 , proprietatile de densitate si vascozitate sunt similare, indiferent de producator, cu mici diferente...n-ai ce sa studiezi la vascozitate, aia o faci la ulei cand compari un 0W40 cu 5W50.

      .
      In cadrul Dot4. sunt lichide de frana cu vascozitati diferite la anumite temperaturi; producatorii invoca folosirea unor aditivi, etc.; asa ca...La ulei de motor in cadrul 5w30 exista vascozitati la 100 grade cuprinse intre 9.9-11 si culmea e tot A5B5.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Am achizitionat si eu un lichid de frana dot 4 insa nu stiu daca respecta normele puse de cei de la dacia atasez si o poza cu el
        Attached Files
        Last edited by adytza_dragon; 15 October 2012, 11:34.
        Niciodata sa nu te certi cu un idiot deoarece te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!

        Comment


        • Da, e bun; are SAE J 1703, vascozitate scazuta la rece(700 mm2/s)
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • orice lichid cu SAE J 1703 merge pus ?

            Comment


            • Originally posted by Shakar View Post
              Nu te supara dar gresesti total, problema e ca altii pot sa ia de bun postul tau si apoi se plang ca le franeaza prost masina.

              In primul rand si la lichidele de frana sunt mai multe norme, nu doar DOT. In al doilea rand, diferentele intre DOT 3 / 4 / 5 nu se rezuma la vascozitate.

              Nu este vorba de lichide speciale pentru ABS sau non ABS dar sunt lichide care sunt bune sau nu pentru o anumita masina. La Logan ABS lichidul nu trebuie sa aiba vascozitate peste 700-750 mm2/s. Altii au bagat cu 1400-1500 si le merge ABS-ul in reluare, in situatiile alea masina franeaza ca o cizma (face ca o broasca pe sosea).

              Ca sa te convingi ca la acelasi DOT 4 pot exista diferente uriase de vascozitate, uite un exemplu, chiar de la acelasi producator.

              700 vs 1400





              PS - comparatia intre DOT 4 (o norma) si vascozitate la ulei este aiurea, o comparatie corecta ar fi fost tot cu o norma, gen API SN, pot exista uleiuri 0W20 dar si 5W50 cu API SN deci diferente mari de vascozitate, exact ca la lichidele de frana. Uleiul la masina trebuie sa respecte anumite norme dar sa se incadreze si la vascozitate, chiar daca are normele alea poate fi mult prea vascos pentru a functiona optim utilajul.

              ,,Nu te supara dar gresesti total, problema e ca altii pot sa ia de bun postul tau si apoi se plang ca le franeaza prost masina."

              ce spui tu makes sense cu eventuale daune pe valve ... dar in ct suntem cel putin 3 cu ate blue racing de 1400 ... nu am intampinat nici unu sacadari la abs, probleme de comportament sau lipsa frana in conditiile in care 2 din cele 3 masini au facut transfagarasanul la coborare blana de 10-15 ori in 5 zile
              Last edited by DeLuXe; 15 October 2012, 13:55.
              sigpicMy ride

              Comment


              • Eu ma voi duce la cei din videoclip sa schimb lichidul de frana.
                Inlocuirea lichidului de frana se recomanda de catre producatorii auto a fi facuta la maxim 2 ani sau 50000 de km. Motivatia fiind simpla; in decursul timpul...

                Comment


                • la ce pret e schimbul? la un service dacia e 40 de lei ( cu lichidul adus de acasa )
                  Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                  Comment


                  • Originally posted by jelly View Post
                    Eu ma voi duce la cei din videoclip sa schimb lichidul de frana.
                    http://www.youtube.com/watch?v=ZjOfOyecU2w
                    Anul trecut, prin August am facut aceeasi operatiune, cu un aparat asemanator, in service Dacia.
                    Recomand aceasta operatiune cu un astfel de aparat, este cam invechita "metoda pedalei".
                    Costuri totale cca 94 lei (26.8 manopera si 73 lei lichidul de frana, s-a ajuns la al doilea bidon de 500 mL, ce mi s-a pus in portbagaj, prea putin consumat din el...)
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • S-a simtit vre-o schimbare dupa operatiunea asta?

                      Comment


                      • cineva spunea pe un alt forum ca au un fel de aspirator la serviceuri de trag lichidul de frana ca de trebuie eco.cred ca ar fi mai sigur asa

                        sincer nu cred ca un nou lichid are importanta in pozitai pedalei de frana.parerea mea ca este important a se schimba pentru o mai buna mentenanta a pompei
                        Last edited by biancamarius5; 15 October 2012, 19:18. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Da, in service (cel putin de reprezentanta) ti-l schimba 100%, nu raman resturi de la cel vechi asa cum facem noi acasa sau pe la particulari.

                          Operatiunea costa 80 lei (tva inclus) cu tot cu lichid de frana, deci nu stiu in ce masura merita sa investim bani prea multi si munca in particular.

                          Am lichidul de frana de cand e masina, consider ca e foarte bun atata timp cat inca franeaza bine si nu am probleme (5 ani).

                          Comment


                          • Originally posted by jelly View Post
                            S-a simtit vre-o schimbare dupa operatiunea asta?
                            Am facut asa ceva din mai multe motive, ca o mentenanta specifica. Nu ma asteptam sa apara cine-stie ce efecte minune. Nu simtisem probleme inainte de franare si conduceam destul de agresiv prin tara, munte, transfagarasan...
                            Dupa? Prea mici schimbari, mai mult Placebo.
                            Dar, repet, am facut-o pentru ca o recomanda producatorul, asadar, pentru linistea mea
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • Originally posted by biancamarius5 View Post
                              cineva spunea pe un alt forum ca au un fel de aspirator la serviceuri de trag lichidul de frana ca de trebuie eco.cred ca ar fi mai sigur asa

                              sincer nu cred ca un nou lichid are importanta in pozitai pedalei de frana.parerea mea ca este important a se schimba pentru o mai buna mentenanta a pompei
                              Lichidul de frana este higroscopic, adica absoarbe apa, asta insemnand ca in timp calitatile antifierbere scad, lichidul nemaitransferand compresia (in cazul unei franari dure sau repetate), adica se intampla fenomenul de fading. Oricat de tare apesi pedala, sistemul de franare nu mai exercita o putere anume, aspura placutelor/tamburilor.
                              Last edited by darksid3; 15 October 2012, 19:36. Reason: Automerged Doublepost
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Dar iti spun (si merg mai tare decat restul) la condus normal nu vezi vreo diferenta la franare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google