Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

De verificat la livrare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De verificat la livrare

    1.Control General
    1. Corespondenta seriilor (de caroserie, de fabricatie, de motor, cutie de viteze)
    2. Curatenia exterioara si interioara
    3. Finisaj exterior (zgarieturi, pete, usoare lovituri)
    4. Stare embleme si ornamente
    5. Trusa de scule (daca este cazul)
    6. Documentele tehnice (notita tehnica, cartea de garantie, factura de livrare),
    7. Suduri usi, balamale



    2. Verificari interioare
    1. deschidere – inchidere
      • a) capota fata
      • b) portbagaj
      • c) usi (aliniere, inchidere, incuiere cu cheia si centralizat)
      • d) capac rezervor
      • e) inchidere centralizata (telecomanda si buton bord)
    2. Joc pedala frana
    3. Cursa pedala ambreiaj
    4. Frana de mana (reglajul ei)
    5. Stergatoare parbriz/luneta, instalatie spalare parbriz/luneta, reglare jeturi de apa. Functionarea stergatoarelor pe toate vitezele.
    6. Ventilatoare instalatie climatizare
    7. Electroventilator motor
    8. Martori de bord (presiune ulei, temperatura, rezervor, faza lunga, iluminare bord, semnalizare, functionare computer de bord)
    9. Lumini (faza scurta, lunga, pozitii)
    10. Scrumiere bord, usi (daca e cazul)
    11. Mecanism inchidere torpedou, lumina torpedou
    12. Oglinzi retrovizoare interior – exterior, reglarea lor (manuala sau electrica). Daca se poate, verificarea incalzirii lor (daca e cazul). Verificarea plierii (manuala sau electrica, dupa caz)
    13. Lampa iluminare interior
    14. Bricheta (functionare si iluminarea ei)
    15. Manete, comanda climatizare, ventilator
    16. Macarale geamuri usi/ butoane inchidere electrica geamuri usi, functionare inchidere geamuri (inclusiv electrica)
    17. Sine scaune fata, reglaje scaun (adancime, inaltime, lombar, aplecare spatar, incalzire daca este cazul)
    18. Claxon
    19. Tapiterie (stare, forma, culoare, pete)
    20. Ambele chei sa functioneze (inchidere usi, pornire motor)
    21. Inchiderea centralizata (de pe cheie, de pe bord)
    22. Centuri de siguranta fata-spate (functionarea corespunzatoare), reglajul lor (daca este cazul), existenta tuturor centurilor
    23. Trusa medicala, triunghiuri, cric, coarba
    24. Roata rezerva, starea de umflare, mecanismul de prindere
    25. Covorase in masina, portbagaj
    26. Tetiere (daca exista toate)
    27. Existenta sigurantelor de rezerva pe capacul cutiei de sigurante si a extractorului de sigurante (daca este cazul)
    28. Rabatarea/demontarea banchetei spate, inclusiv daca se rabateaza partial.
    29. Functionare sistem audio Casetofon/CD/ce-o mai fi
    30. Functionare aer conditionat/instalatie incalzire habitaclu
    31. prezenta si conformitatea cheilor antifurt, atat pentru roti cat si pentru capace (daca este cazul)
    32. Comutatorul pentru airbagul pasager, functionare si martorul luminos de pe bord
    33. Verificarea sistemului de navigatie (daca e cazul) - functionare, inclusiv introducerea si scoatere CD din unitate.


    3. Verificari exterioare
    1. Etanseitate usi, jocuri intre elementele caroseriei
    2. Stare geamuri (zgarieturi, ciupituri, matuiri, fisuri)
    3. Siguranta pentru copii la usi
    4. Etanseitate si securitate capota portbagaj
    5. Securitate buson rezervor benzina
    6. Lumini exterioare – pozitii, faze (scurta, lunga), stop, semnalizare, marsarier, proiectoare, lampa iluminare numar
    7. Verificare reglare faruri pe inaltime
    8. Strangere suruburi la exteriorul caroseriei, ornamente
    9. Strangere prezoane pe roti
    10. Verificare roata de rezerva, presiuni in roti (fata, spate, rezerva), capace roti, corespondenta dimensiune roti cu talonu si CI
    11. Integritatea caroseriei (lovituri, zgarieturi)


    4. Verificare motor
    1. Curatenie compartiment motor
    2. Nivelul plinurilor: ulei motor, ulei cutie de viteze, nivel ulei directie asistata
    3. Nivel plinuri: vas expansiune, lichid frana, electrolit baterie, vas stergator parbriz, nivel lichid directie asistata
    4. Fixare borne, tensiune baterie; verificare culoare indicator de incarcare baterie (daca este cazul)
    5. Intindere curea ventilator
    6. Stare furtune (apa, aer, frana, combustibil), fixarea lor pe coliere
    7. Cabluri electrice – fixare – relee, sigurante fuzibile, electromotor, alternator, claxon, lampa
    8. Pornirea motorului si verificare:
      - Etanseitate sistem alimentare
      - Etanseitate sistem ungere (capac culbutori, pompa benzina – daca este cazul)
      - Etanseitate sistem de racire (in compartiment motor)
    9. Verificare motor la turatii 750 – 800 si la 1500 (zgomote, functionare, intreruperi)
    10. Etansitate esapament. Aliniere si stare generala esapament
    11. Etanseitate sistem de franare


    5. Verificari sub automobil/motor
    1. Scurgeri ulei carter motor si filtru ulei, capac distributie, baie ulei, bujii, delcou
    2. Scurgeri lichid de frana (limitator, racorduri flexibile, etriere, pistonase)
    3. Nivel ulei cutie viteze
    4. Scurgeri ulei la cutia de viteze
    5. Pozitionare toba de esapament, scapari gaze
    6. Fixare bare stabilizatoare (fata / spate)
    7. Fixare inele cauciul la esapament
    8. Verificare suruburi de fixarela suportii motor si cutia de viteze
    9. Verificare amortizoare – fixare, pierderi lichid, blocare
    10. Fixare suruburi la: scut motor, scut portbagaj, bare directie fata – spate
    11. Fixare conducte de frana
    12. Fixare piulite – fuzete, brate inferioare – superioare, pozitionarea casetei de directie, capetele cremaliera
    13. Stare burdufuri de protectie la axe planetare, rotule superioare si caseta de directie
    14. Verificare sigilii la cutia de viteze, bord, amortizoare
    15. Verificare stare aerisitoare frana


    6. Verificare pe drum sau stand
    1. Eficacitate franare
    2. Functionare indicatori de bord – vitezometru, contor kilometric, turometru
    3. Pozitie volan si stabilitate automobil la mers pe drum
    4. Pastrarea traiectoriei la franare
    5. Verificare zgomote, la mers in gol, in diverse trepte de viteze
    6. Joc volan


    ©DC
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

  • #2
    scuza-ma ca intervin dar la punctul 25 de la aliniatul 2 trebuia specificata ``daca sunt comandate`` ca dupaia vine lume si se plange ca nu a primit presuri , si trebuie verifica si daca exista husa ptr fata de la Cd player

    sigpic

    Comment


    • #3
      @ andrei - multumesc frumos sarumana
      @ sonykel - mie mi-a placut punctul 33 de la alineatul 2 (oricum s-a specificat "daca e cazul")
      I don't drive fast...I fly low !!!

      Comment


      • #4
        si eu cum sa tin minte toate astea? Sau sa printez, sa ma duc acolo cu foaia si sa le iau la rand de fatza cu aia?
        Mai e mult pana departe!

        Comment


        • #5
          moare dilerul pina verifici tu toate chestiile astea sau mai bine printezi tot cei specificat mai sus de andrei si-l pui pe dilar sa semneze ca totul e OK cei scris acolo (andrei - michee nu cred ca-si mai ia masina

          Comment


          • #6
            Cat de tare si acest topic. evident, iarasi copiat din posturile mele de prin alta parte.
            Sunt tare, ce sa mai, daca ma plagiaza lumea in halul asta.

            Comment


            • #7
              Eu unu m-am ars cu roata de rezerva si anume am ridicat presul (nu de tot) din portbagaj am vazut ca e umflata ca e noua ,are tepii aia pe ea si apoi dupa 2 saptamani cand am scos presul afara mi-a cazut fata . In partea dinspre bancheta a rotii era o ditamai galma de te durea inima. Ideea mea este ca trebuie sa fii atent la rezerva s-o scoti din locul ei si sa te uiti si pe o parte si pe alta .
              Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

              Comment


              • #8
                Originally posted by klaus View Post
                Cat de tare si acest topic. evident, iarasi copiat din posturile mele de prin alta parte.
                Daca te-ai uita bine mai jos e si un copyright pe acolo pe undeva...
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Nu se poate asa ceva...
                  Eu am verificat la primirea masini DOAR Rad/CD/mp3-ul si claxonul. Presurile m-au costat 1,8 milioane... Aaa si am mai verificat ceva Daca arde cauciucul LET'S SEE SOME SMOKE.....

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca nimeni nu sta sa verifice toate alea....eu nu am primit becuri de rezerva si geanta aceea in care e trusa medicala si stingatorul.
                    niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                    Comment


                    • #11
                      Nici nu trebuia sa primesti trusa de becuri, nu e obligatoriu sa ti-o dea.
                      Si geanta la fel, astea 2 lucruri sunt date de catre dealer, nu de Dacia.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Eu am primit geanta cu dacia dar cind am cumparat trocariciu nu stiam eu cite sau ce sa verific miau explicat aia de la "dinamo" de unde am ridicat masina bla bla bla bla bla.. dar f putin din ce ai zis tu andrei
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Cu adevarat utila informatia asta Andrei, dar prin rezervoare ar trebui sa fie ceva? Ca la mine erau aprape goale, maxim 5 l de benzina. Sau e un optional si asta. Multumesc.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by McKlaud View Post
                            Cu adevarat utila informatia asta Andrei, dar prin rezervoare ar trebui sa fie ceva? Ca la mine erau aprape goale, maxim 5 l de benzina. Sau e un optional si asta. Multumesc.
                            5L? Ce mult.. Eu cand am intrebat cata motorina am in ea mi-a zis tipu' ala.. "indicat ar fi sa mergi acu' la peco sa alimentezi, preferabil la cel mai apropiat" si cel mai apropiat e la 200 metri de reprezentanta..

                            Comment


                            • #15
                              Zgarcitii nici macar lichidul de parbriz nu mi l-au dat full darmite carburant.
                              In plus verifica-ti daca extinctorul este SIGILAT si daca este in termenul de valabilitate.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google