@margelatu... pe BFF cutia a tinut 300Nm...
jh3 benzina vs jh3 diesel
Collapse
X
-
-
posibil sa fie my bad ... dar desi sunt JH3 ambele ,indicii de dupa difera si mi s-ar parea normal sa fie un pic mai rezistenta aia de diesel .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
tot restulOriginally posted by GGI78 View PostPoate i-mi spui si mie ce difera intre o cutie de diesel 65CP si una de 1.6MPi in afara de pinionul treptei 5
ia uita-te in manual...nici un raport al vreunei trepte nu e identic la cutia benzinarului cu a motorinarului. absolut toate treptele de viteza sunt diferite. si daca imi aduc bine aminte, inclusiv diferentialul are raport diferit la benzinar fata de diesel. daca tu crezi ca doar tr5 e diferita, te inseli amarnic...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
barosane, de putut se poate. ca nu te va ajuta, asta, insa, nu te va putea convinge nimeni, decat tu, dupa ce-o pui si omori demarajul masinii. eu am pe 16v chipuit pinion de diesel pe tr5, pastrand grupul mai scurt de benzinar si-n afrade consum la drum intins, n-ai nici o hasna de treapta mai lunga. aia care au pus pe 1.4 si demareaza la fel, sau insesizabil mai incet, dar le-a scazut consumul cu 1 litru la suta, vorbesc ori in necunostiinta de cauza, ori incearca sa se convinga pe ei ca n-au dat o palma la un c@c@t cu modificarea aia.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
ti-am spus, daca vrei sa uiti de demaraj, poti pune toata cutia. unii zic ca lungind tr2 si 3, scot timpi mai buni la liniute, cica ar scuti o schimbare de viteza. practica, bunul simt tehnic si matematica insa nu mint, masinile de curse au cutii scurte, nu lungi, daca intelegi "ceea ce doresc pentru ca sa spun"
.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
















Comment