Curea Distributie

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Dacă ţii la maşină, DA !
    Dacă vrei să vezi cât te ţine, mergi în continuare cu ea, dar riscul îţi aparţine în totalitate !

    Chiar dacă nu ai atât de mulţi kilometri, în timp cauciucul îmbătrâneşte, apar crăpături şi de aici si până la ruperea curelei nu mai este o distanţă aşa de lungă ! Iar costurile unei reparaţii în urma ruperii curelei nu sunt deloc mici, dimpotrivă !

    Cum îţi spuneam, alegerea îţi aparţine !

    Comment


    • #92
      am si eu o problema.. daca se pricepe cineva il astept cu un sfat urgent.

      Azi am fost la tara si a trebuit sa fac cuiva loc sa iasa din curte si am lovit un cap de teava lasat pt gaze. A trecut cumva de bara, pe care a crapat-o putin si mi-a spart elementul inchidere bara din dreapta, o buna bucata cazand pe loc langa masina. nu pot estima cat de inalta era bara daca a trecut de bara cu suspensie stoc dar cand am avut o tentativa de a da inapoi, martorii mi-au zis s-o las asa si sa cobor si am ridicat-o mai multi ca sa nu rupa bara.
      bref pe drumul de intoarcere s-a aprins martorul baterie. la destinatie am ridicat capota si am constatat lipsa curelei la alternator si tot atunci am observat ca nu mai mergea nici servodirectia. pompa ei e pe aceeasi curea? s-o fi rupt sau am indoit vreo fulie si a sarit? sa cumpar curelele direct si sa ma duc la service? sau cum sa fac? am un dci 70 cp euro4 din 2009 (ph2). multumesc mult pt rabdare !

      Comment


      • #93
        Acest topic se refera la probleme legate de curea distributie si probleme adiacente; consider ca problema ta se incadreaza mai bine AICI
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #94
          sa cumpar si cureaua de distributie sau trebuie neaparat si rola intinzatoare?

          Comment


          • #95
            În cel mai fericit caz ai agățat cureaua și a ieșit de pe fulii.
            Dacă nu ai mai găsit-o când ai ridicat capota, probabil s-a și retezat.
            sigpic

            Comment


            • #96
              nu am mai gasit-o. o fi cazut in scut? si in cel mai rau caz...?!

              Comment


              • #97
                Pentru că ai și AC din ce am înțeles, în cel mai rău caz s-a deteriorat și fulia compresorului care e prima expusă la un accident de genul celui descris de tine.
                sigpic

                Comment


                • #98
                  si ar insemna sa cumpar tot kitul sau se gaseste separat?

                  Comment


                  • #99
                    fa rost de un mecanic si el stie mai bine ce trebuie schimbat

                    Comment


                    • am fost azi si s-a schimbat cureaua si rola intinzatoare, parca... e aia din plastic negru ? se pare ca se gripase rulmentul si a topit in interior rola. cert e ca acum merge volanul mult mai usor decat inainte de a se strica. cand am incercat am zis ca e rupt, asa usor mergea. inseamna ca avea ea ce av dinainte si nu era de la evenimentul cu teava de gaze ? curea 69 lei, rola 60 lei si manopera 60 lei +2 lei pozitiile fata care se pare ca erau arse.

                      Comment


                      • Na...in tot raul e si un bine
                        Ma bucur ca ai rezolvat-o, clar ca aveai hiba de dinainte.

                        Comment


                        • OFF topic.\:Salut,sunt nou pe aici,sper sa nu deranjez pe nimeni.on topic.legat de cureaua de distributie,daca vrei poti sa o schimbi si inainte de termen,dar nu chiar la jumatate,cum zici tu ca ai 34 de mii.mei merge lejer 20 de mii,daca este cureaua originala,si te sfatuiesc daca o schimbi,sa iti iei originala,cu toate ca e putin mai scumpa,nu te lacomi,ca o sa patesti ca multi altii,printre care eu personal,sa ti se rupa cureaua de distributie la 5000 de km dupa ce tocmai ai montat-o,e cam nasol. se duc multe piese,chiar chiulasa cu totul,e costisitor. Deci mai bine o schimbi cu vreo 10.000 km inainte,dar tot piesa de origine

                          Comment


                          • B997NDL, a naibii coincidență, bine că s-a rezolvat !
                            Câți kilometri are mașina ? Înțeleg că ai schimbat rola de întoarcere și cureaua dar nu și întinzătorul automat.
                            sigpic

                            Comment


                            • are 52 k. am schimbat ce zici tu. la cat ma pricep eu... ideea e ca le-a schimbat ca am stat langa el.

                              @Octavian. da, avea o hiba. mi se parea ok dar vazand acum dupa schimbare ce usor se misca volanul mi-e clar ca suferea. sincer mi se pare ca se misca prea usor. in oras n-ar fi o problema dar in afara la 110-130 km/h, poate deveni...

                              Comment


                              • Ai spus că pasagerii au simțit un miros de ars la un moment dat, deci clar rola de întoarcere era blocată; nu ați auzit cumva și un scârțâit ? Îți dai seama ce frecare a făcut cureaua pe rola aia blocată.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google