A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 75w80 neaparat, ce marca doresti tu.
    Ai sa regreti la iarna pana se dezmorteste un pic uleiul din cutie, de la caldura motorului, daca pui 75w90.

    Comment


    • 75w80.....scuze; se postase intre timp.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • nu ma gandeam sa fie asa diferenta mare... mai ales ca ar fi si sintetic... am vazut si pe pejo forum ca la fel se plang

        Comment


        • Originally posted by sorin1983 View Post
          intrebare... 75w80 sau 75w90 ? am inteles ca 90 e sintetic si 80 e mineral dar ca 90 e mai vascos... are cineva idee?
          Despre Tranself NFJ 75w80, producatorul spune asa;Lubrifiant sintetic, cu proprietati de extrema presiune,recomandat cutiilor de viteze manuale.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • unii mai scriu o vrajeala... "bazat pe o tehnologie sintetica" ... asa poate sa fie si de gatit

            Comment


            • Ei atunci daca e sa contestam tot ce poate fi contestat, n-are rost sa mai citim fisele tehnice ale uleiurilor si sa aplicam metoda cu frecatul uleiului intre degete; aveam impresia ca vorbim serios.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Originally posted by sorin1983 View Post
                intrebare... 75w80 sau 75w90 ? am inteles ca 90 e sintetic si 80 e mineral dar ca 90 e mai vascos... are cineva idee?
                De la cine ai inteles?
                Din punctul meu de vedere, poate fi si ulei de masline verJi, daca producatorul recomanda 75W80, d-ala pun. Pentru ce sa ma complic cu alt ulei?
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment



                • eu nu vorbesc la misto...

                  @Niki: perfect de acord... dar daca pot pune unul mai calitativ de ce nu as face-o? bineinteles fara sa afecteze confortul sau din cauza vascozitatii calitatea.

                  Comment


                  • TRANSELF TYPE B 75W80 - Extreme pressure lubricant for manual gearboxes.


                    ELF TRANSELF SYNTHESE FE 75W90 - Fully synthetic lubricant for heavily loaded gearboxes and axles.



                    Nici eu.
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • Originally posted by big_electro61 View Post
                      Am mai auzit un individ care afirma ca a bagat in rezervor,63l combustibil,cu toate ca documentatia prevedea 50l(efectele pot fi comentate).
                      Data viitoare o sa filmez in timp ce alimentez, sper sa reusesc sa fac plinul la pretul care e acum. De la ultimul plin am bon de 55,3l. Rezervorul era gol, am facut aprox. 50km dupa ce s-a aprins becul. Capacitatea aceea de 50l este la 80%, la fel ca la toate rezervoarele de combustibil.
                      Legat de cutie, eu am cumparat 3 litri de ulei. Cat au bagat mecanicii, habar nu am.

                      Comment


                      • 3 litri de TRANSELF TYPE B 75W80 au intrat si la mine in cutie,am schimbat uleiul din cauza ca garnitura la capac a cedat si a trebuit inlocuita

                        Comment


                        • Fratilor, da' ce cutii mari aveti! Eu am schimbat uleiul din cutie pana acum la 2 loganuri, adica la actuala dCi si la predecesoarea 1,6 16v, ambele cu cutii tip JR5, si de fiecare data au intrat 2,4 l pana a dat pe-afara.
                          Prima orara, la 1,6 16v am schimbat uleiul cu ocazia inlocuirii pinioanelor de viteza a 5-a, masina tocmai iesise din garantie (1,5 ani) si avea 27500km rulati. Am scurs din cutie fix 2l de ulei negru la culoare, cu ceva pilitura fina pe fundul vasului, iar la completare au intrat, cum am zis, 2,4l. Meseriasii mi-au zis ca negreala era de la tratamentul termic al componentelor angrenajului, care se lasa relativ repede in ulei, pe masura ce se rodeaza cutia.
                          A doua oara, la actuala, am gasit la fel, 2l ulei in cutie, tot negru, bineinteles, si au intrat 2,4 l pana la semn.

                          Comment


                          • Inseamna ca ai cutia mica, eu recent am bagat 3 litri, fara sa curga pe la buson.

                            Comment


                            • Originally posted by Obi-Wan View Post
                              Fratilor, da' ce cutii mari aveti! Eu am schimbat uleiul din cutie pana acum la 2 loganuri, adica la actuala dCi si la predecesoarea 1,6 16v, ambele cu cutii tip JR5, si de fiecare data au intrat 2,4 l pana a dat pe-afara.
                              Prima orara, la 1,6 16v am schimbat uleiul cu ocazia inlocuirii pinioanelor de viteza a 5-a, masina tocmai iesise din garantie (1,5 ani) si avea 27500km rulati. Am scurs din cutie fix 2l de ulei negru la culoare, cu ceva pilitura fina pe fundul vasului, iar la completare au intrat, cum am zis, 2,4l. Meseriasii mi-au zis ca negreala era de la tratamentul termic al componentelor angrenajului, care se lasa relativ repede in ulei, pe masura ce se rodeaza cutia.
                              A doua oara, la actuala, am gasit la fel, 2l ulei in cutie, tot negru, bineinteles, si au intrat 2,4 l pana la semn.
                              faptul ca ai gasit 2 litri ar trebui sa ridice semne de intrebare... de ce oare au crapat pinioanele de a 5a? ca alea probabil au ramas in aer, fara ungere.

                              Comment


                              • Acolo e situatia cea mai critica in cazul unei cantitati insuficiente de ulei in cutia de viteze.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google