A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by razvanamza View Post
    si eu am w90. merge mai frumos vara, o idee mai greu iarna la rece. nu-l mai schimb niciodata
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Fie vorba intre noi Razvan a spus altceva;
    si eu am w90. merge mai frumos vara,
    oricum perceptiile sunt ceva, iar o fisa tehnica altceva.
    Iancu,,fara suparare,,dar tu scoti din context numai ce vrei sa vezi si sa spui.
    Razvan a spus destul de clar, merge bine vara, dar iarna mai greu.
    Q.E.D

    Am auzit multi, dar multi baieti ( din propria lor experienta) ca uleiul 75w-90 agata iarna si ca nu e bun pt cutia de logan.
    Basca/bonus si cateva magazine auto( pe unde am mai colindat si eu) nu recomanda acest ulei in cutie.
    Ba mai mult..baietii de la un service auto renumit mi-au spus aceiasi chestie cand am fost la ei pt ITP, ca uleiul de cutie 75W-90 NU E BUN.
    Deocamdata esti singurul care sustine ca intre 75W-80 si 75W-90 nu exista diferente.
    Last edited by Ivan Marian; 18 June 2013, 09:44.

    Comment


    • 75w90 merge considerabil mai greu iarna la rece fata de un 75w80. Intra greu in viteze si le agata.

      Aceiasi discutie am avut o mai de mult si pe threadul cu uleiuri de motor. 75w nu este o vascozitate fixa. Este o limita...intre x si y

      De exemplu Eneos 0w50 este mult mai vascos la rece fata de un 0w30 sau 40, desi au acelasi 0w in fata.

      Comment


      • Nu-i nicio suparare.
        Imi pare rau ca s-a inteles gresit.
        Deocamdata esti singurul care sustine ca intre 75W-80 si 75W-90 nu exista diferente.
        N-am spus NICIODATA acest lucru; la rece nu sunt diferente, sau n-ar trebui sa fie, ceea ce e altceva(daca as fi rautacios, as putea spune ca TU intelegi doar ce vrei, dar nu sunt ) Vezi link; densitati ~egale la 15 grade C, puncte de curgere aproape identice; toate astea la rece. In aceiasi ordine NU am recomandat niciodata ulei ptr. cutie la Logan cu vascozitate 75w-90.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Fisa uleiului bate orice situatie reala, dupa unii.
          75w90 la temperaturi foarte scazute nu e cel mai potrivit ulei in cutie in primele minute dupa ce porniti masina. Cine nu crede, poate proba la iarna.

          Comment


          • Daca inainte sa pleci astepti 2 minute sa se improaste uleiul ala bine prin sincroane nu e nici o problema.

            Comment


            • Daca e sa respectam adevarul, in diminetile foarte geroase, la prima pornire dupa ce ambreiezi, cu maneta la 0, motorul scade un pic turatia (se simte, cum s-ar zice) si asta cu 75w80 in cutie; cazul meu nu povesti.
              75w90 n-am folosit, nu stiu cum reactioneaza la prima pornire; afirmatiile mele se bazau pe fisele tehnice si pe o anume logica.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Teoria ca teoria, dar practica ne omoara.
                Noi vorbim aici din experienta reala a celor ce au crezut prima data in TEORIE si PRACTICA la final le-a demonstrat altceva.

                Comment


                • Nu cred eu ca recomanda renault 75w80 in dauna mult mai des intalnitului 75w90 fara vreun motiv serios.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Oare n-au citit fisele ca sa vada ca 75w90 e mai bun?
                    Unii au pus 75w90 doar ca suna mai bine marca uleiului.

                    E bun si Elf 75w80 oameni buni, si Dacia Extra Gear 75w80 era bun.
                    In motor faceti diferenta si puneti ulei de care doriti, respectand si specificatiile, bineinteles.
                    Last edited by mr.K; 18 June 2013, 12:58.

                    Comment


                    • Mda, se pare ca tranself NFP ar fi inlocuitorul de trx, se pare ca ar merge si la cutiile J desi fisa nu descrie ca atare. E GL4+, e mai scump ca NFJ deci o fi si bun :P.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • GL-4 asta conteaza cel mai mult.

                        Vara cand e foarte cald afara, un ulei un pic mai gros ajuta sincroanele sa isi faca treaba mai bine. Ajuta la infranarea pinioanelor prin vascozitate crescuta.

                        Comment


                        • NFP 75W 80 e recomandat si pentru cutiile JXX; printre altele, PA0, PA6...PKX, NDX.
                          NFJ 75W 80 are recomandare doar pentru cutiile JXX, TL4 si NDX.
                          Last edited by IancuMIC; 18 June 2013, 14:27.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Deci NFP e mai bun.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Vaz ca e recomandat pentru regimuri, oarecum mai grele.
                              In mod clar e mult mai bun decat NFJ-ul,.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Si costa 50 lei / litrau...fix cat orice alt ulei de cutie mai rasarit. deci nu e nici o combinatie.

                                NFJ 75w80 costa 25 / litru daca stii de unde sa il iei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google