A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O suta, doua in plus sau in minus nu conteaza.

    Comment


    • Depinde cum a fost inclinata masina cand ai desfacut busonul. In carte zice ca are 3,1l. Eu am pun fix 3l si incepuse un pic sa se prelinga. Mai este si uleiul care ramane, deci 3l la schimb e suficient.

      Trimis de pe al meu SM-G355H folosind Tapatalk

      Comment


      • Si 2,5 litri daca bagi este absolut suficient pt buna functionare.
        3 litri este tot ce trebuie luat si bagat in cutie.

        PS: asta e ca si treaba la motor, 3 litri sau 3,2 litri...? ))

        Comment


        • dar si la dci intra tot 3-3,1 litri ? sau mai mult ? trebuie sa-l schimb ca fac 91 de mii si e cu uleiul din fabrica. agata binisor si arareori nu vrea sa intre in viteze (mai ales a treia). dar faza asta nu cred ca tine de ulei. ce o avea ?
          s-a verificat timoneria. mi-e ca am bruscat cam tare cutia.
          se poate afla in alt mod, ca sa nu fiu nevoit s-o dau jos ?

          Comment


          • E de la ulei, incearca sa-l schimbi si apoi vezi daca mai ai aceeasi problema. Mie imi agata in a II-a si de când l-am schimbat nu mai apare acel simptom. Un coleg, la Cielo a schimbat uleiul de fabrica la 120000 km ca ii tot agata cutia. Dupa schimb, simptomul a disparut.

            Comment


            • Dupa schimbare pot sa spun ca intra mai usor cand este rece,dimineata....uleiul vechi(dacia extragear) era putin negru..asa se vedea in bidon dar ca pelicula era galbior spre maro.

              Comment


              • @aris86

                Multumesc mult !

                Originally posted by VIORE_L View Post
                Salut,azi am schimbat si eu uleiul din cutie,am pus elf nfj 75w80 pret 24 de lei litrul,am pus 3 litri..
                undfe ai gasit cu 24 pe litru ?
                Last edited by B997NDL; 7 February 2016, 15:49. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • La un magazin...este si pe emag cu 25 -26de lei si pe uleideulei.ro este 27..
                  La tine este mai scump??

                  Comment


                  • in general, pe la 30 de lei. pe piesenet.ro, un litru e 33 de lei.

                    pe emag e la fel ca in magazin, 90 de lei 3 litri + transport.
                    Last edited by B997NDL; 7 February 2016, 19:06. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by B997NDL View Post
                      in general, pe la 30 de lei. pe piesenet.ro, un litru e 33 de lei.

                      pe emag e la fel ca in magazin, 90 de lei 3 litri + transport.
                      25,99 este pe emag...acum am intrat pe site..daca esti din bucuresti il poti ridica de la ei .

                      Comment


                      • pe emag ziceam ca iese la 30 cu transportul.
                        nu stiu daca se poate ridica de la ei...
                        am gasit pe epiesa la 25, daca il ridic de la ei.

                        asta o merge pe logan ? vad ca e sintetic 100%
                        Last edited by B997NDL; 7 February 2016, 20:59. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • NFJ-ul e pentru cutiile de pe Logan, adica cele din familia J.
                          Cred ca ar merge si NFP-ul, dar are rost sa platesti aproape dublu, cand ai un produs recomandat mult mai ieftin?
                          Last edited by IancuMIC; 7 February 2016, 21:36.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Astia care lipesc abtibildele pe flacon nu sunt sanatosi la cap pentru ca pe cel frontal apare si "JXX" deci si pentru cutii din familia J..., dar daca intrati pe site la elf la acest NFP la inceput scriu :
                            "Manual transmission fluid for Renault vehicles equipped with P, J , NDX, TL4 gearboxes." , dupa care : OEM's approvals
                            Renault for gearboxes PKX, PFX, VMX, NEX, NGX, N0X, UNX ; adica e sau nu e si pentru cutii din familia JXX ??
                            Last edited by prometheus; 7 February 2016, 21:45.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • pai, am vazut ca scrie si JXX... diferenta ar fi ca asta e full syntetic.
                              ma gandeam ca merita diferenta daca face o treaba mult mai buna.
                              ca 100 % sintetic ar trebui sa se tina mine multi ani.
                              dac asta de acum face 7 ani in cutie, cu ala n-ai mai schimba vreodata uleiul.

                              Comment


                              • Cat crezi ca ai sa tii masina aia?
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google