Se Incalzeste Repede Motorul La 1.4 75cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se Incalzeste Repede Motorul La 1.4 75cp

    in cat timp incepe sa bage caldura iarna?

    la cat timp trebuie bagat freon in instalatie sau ce se baga ?
    Last edited by JanLucPicard; 14 March 2010, 21:00. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Depinde pe ce e comutat clapa de la ventilatie.Iarna eu dau pe recirculare si in cateva minute baga caldura.

    Comment


    • #3
      aer conditionat

      are vreun senzor care sa atentioneze cand scade nivelul la freon?

      Comment


      • #4
        fi si tu mai explicit ce vrei sa scrii? te intereseaza ce se afla in instalatia de aer conditionat?

        Comment


        • #5
          adica sa fie pus pe "comanda reciclare aer"! nu?...........ms mult

          da ...daca are freon sau altceva ce eu nu stiu
          Last edited by JanLucPicard; 14 March 2010, 21:05. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            JanLucPicard depinde cat de frig este afara. incepand cu 2 liniute, loganul baga caldura. se poate si inainte sa se ridice la 2 liniute, dar nu prea se simte caldura.
            gazul de baza pentru racire este freonul. si instalatia se incarca periodic cu freon (scrie in carnetul de intretinere cand se incarca)
            sigpic

            Comment


            • #7
              Nu are senzor care sa te atentioneze ca nu mai e freon, dar are o sonda de presiune si daca nu mai ai presiunea minima compresorul nu va mai cupla . Si atunci iti dai si tu seama ca ai ramas fara.
              Don't touch! Never ever steal
              Unless you're in for the kill

              Comment


              • #8
                nu are treaba caldura cu freonul, caldura e caldura data de motor, freonul este la aerul conditionat
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • #9
                  Caldura baga de la 2 linii , aproximativ 1,5 kilometrii de mers cu ea si cam 1 minut de stat cu ea dupa ce pornesc , drumul spre servici la mine e de 3,5 kilometrii si deobicei nu ajung la 4 linii dar am caldura pana ajung
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    @JanLucPicard: bun venit printre noi.
                    Pe perioada cât nu foloseşti clima, e bine să-i mai dai drumul barem o dată pe săptămână, pentru ca freonul să-şi facă circuitul.
                    Instalaţia de climă se verifică ori de câte ori crezi că ar putea avea o problemă, dar ideal este ca o dată la doi ani să verifici nivelul freonului, presiunea şi eventualele pierderi din instalaţie, precum şi curăţarea tubulaturii de climă.
                    Din moment ce nu reiese din semnătura ta ce maşină ai, cam astea ar fi nişte idei. A, şi nu ar fi rău să dai un ochi şi în cartea tehnică a maşinii. Sigur spune mai multe şi sigur mai corect decât am spus eu.
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • #11
                      salut! heeelp

                      Salut baieti!
                      Am si eu o mica pb. Am un logan 1.4 de servici si am o pb cu el, acum ca a venit caldura (canicula mai exact) se incalzeste foarte tare. Dupa vreo 3-4 ore de exploatare la pana 80 km/h sare la 6 linii la caldura si incepe sa oscileze cand 4 cand 6 linii. Daca aprind farurile ramane pe 6 linii iar daca indraznesc sa dau drumul la aerul conditionat sau sa pornesc dezaburirea lunetei sare la 10 linii. Stiu ca nu suna bine si ca este foarte ciudat dar cum incep sa opresc din ele cum scad liniutele. Nu shtu care este explicatia logica, tata este electrician de meserie si m-a asigurat ca masina sta beton din punct de vedere electric. GMV sa stiti ca merge tot timpul dar nu shtu care e pb de ce nu scad liniutele unde e hiba, am fost la un service (Daperom Pitesti, sunt din Pitesti) si mecanicul mi-a spus ca pe el il depaseste situatia sa incerc la electrician. Electricianul m-a asigurat ca masina functioneaza in parametrii normali, in consecinta poate sa incerc la tinichigiu . Va rog frumos dati-mi nishte sfaturi ca a venit caldura si numai pot fara aer conditionat eu fac foarte multi km pe zii si fara aer sunt mort. Apropo daca dau drumu la aerul conditionat urca din prima la 10 linii. HELP!

                      Comment


                      • #12
                        Dupa ce spui pare a fi masa sau contacte imperfecte.

                        Comment


                        • #13
                          Am patit si eu asa ceva, pe bord mi-au aparut 6 linii si imediat am oprit pe dreapta, am ridicat capota si am vazut ca ventilatorul de pe radiator nu functiona. De asemeni nu am simtit la mutra ca ar fi caldura mai mare degajata de motor. Spun asta pentru ca am avut in trecut siguranta ventilatorului arsa si cand am avut 6 linii reale la apa in bord, in momentul cand am ridicat capota m-a lovit un val de caldura serioasa. Am luat la periat forumurile si am gasit intr-un loc (nu mai retin unde) ca acest fenomen apare (ba 4 ba 6 linii la apa fara sa se porneasca ventilatorul de pe radiator) cand nu e masa suficienta intre caroserie, motor si baterie. In concluzie am desfacut suruburile de prindere a cablurilor de masa (firele negre ce pleaca de la baterie) pe caroserie (sub furtunul negru de plastic al filtrului de aer) si pe motor (la cutia de viteze) si le-am uns cu vaselina dupa care le-am strans sanatos inapoi. Am suplimentat de asemeni (am inteles ca totusi cablurile negre ar fi subdimensionate) cu cate un fir de instalatie electrica 220V gasit prin casa, firul de la baterie la cutie de viteze si am facut inc-o legatura intre un surub al jojei de ulei si caroserie (idei luate tot de pe forum). De atunci nu au mai aparut 6 linii la apa. Atasez si cateva poze poate se intelege mai bine din ele decat din cuvinte. Succes.
                          Attached Files

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google