Locas Filtru Polen PH2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gecmc94
    replied
    Cea mai convenabila pozitie pentru mine a fost sa las bancheta scaunului din dreapta complet in spate si sa ma intind de pe bancheta din spate cu capul sub torpedou. In felul acesta nu stau inghesuit, am vizibilitate maxima. Capacul se scoate prin apasarea urechilor marcate cu verde de catre t0rquemada catre interior. La prima operatiune ar putea fi mai dificil. Asa ca nu forta, daca rezista, mai ia o pauza cateva secunde, apasa pe rand urechile, vezi cat de mult se misca. Nu vreau sa te sperii, nu este complicat, dar nici nu iese singur dupa scoaterea suruburilor. Iar o mana prea grea o sa te coste mult de tot. Capacul este scump.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Procurat filtru, scos 2 suruburi, scos capac, scos filtru, suflată zona interioară (aer comprimat/ aspirator) remontare în ordine inversă.

    https://www.loganclub.ro/forum/forum...47#post2232647

    Leave a comment:


  • georgstelsib
    replied
    Originally posted by agp626 View Post
    Va salut, am cateva nelamuriri despre filtrul de polen la Logan 1,2, 2016, 54 kw, euro 6, vine prima revizie la 7000 km si nu vreau sa dau la reprezentanta 120 lei +30 lei manopera, daca pot vreau sa-l schimb singur.
    Pentru asta am studiat forumul si tutoriale, am vazut filtre cu capacul atasat care se montau cu un click, am vazut tutorialul la care se demonta o placa sub torpedou, eu nu am asa ceva. Toate tutorialele video sunt intunecoase si tremurate, n-am inteles nimic. La mine se vede un capac vertical cu 2 suruburi, cel de jos mai usor accesibil si cel de sus mai greu accesibil. Pentru astea am nevoie de o surubelnita Torx 20 mai scurta? Care e pozitia de lucru : afara din masina in genunchi langa scaunul pasagerului sau culcat dinspre scaunul soferului peste frana de mana si cu capul sub torpedou ? Alte sfaturi? Intreb pt. ca nu sunt nici suplu, nici asa tanar, nici nu as sta mult cu capul in jos. Daca e relativ usor de schimbat ma bag, daca nu fac operatiunea la reprezentanta.
    Multumesc, o zi buna.
    Daca a schimbat cineva sa incerce sa explice in detaliu manopera.

    Leave a comment:


  • terran75
    replied
    Revin și eu cu un update la cele spuse de colegul mai sus.. Filtrul de logan1ph1se potrivește la ph2 însă nu trebuie decupată toată zona marcată cu galben în poză de la începutul topicului, ci doar jumătate din ea, dacă se decupează toată o să tragă aer pe lângă filtru, din habitaclu.. Iar așezarea filtrului se face cu partea aceea mai lungă în sus..

    Leave a comment:


  • dominum
    replied
    Dupa atata timp de cand am deschis subiectul am decis sa ma ocup si eu de aceasta operatiune. M-am chinuit mult pana am ajuns sa tai cu cutter-ul. Nu este loc absolut deloc (poate pt cei care au 60kg+/-). Trebuie sa dai de mai multe ori cu cutter-ul in acelasi loc etc. Vaporizatorul nu aveti cum sa il taiati, el este bagat ceva mai in spate decat pe unde se taie. Vedeti imaginea de mai jos - nu imi apartine, doar am trasat ceea ce este cu rosu. Eu am taiat din greseala pana jos si cand am bagat filtrul , supriza, baga aer pe acolo (:>) am lipit si acum este in regula. Spor
    Attached Files

    Leave a comment:


  • voga_sammy
    replied
    Eu am taiat dupa cum se poate vedea in poze si ce e cu rosu si ce e cu galben. Am scos scaunul pentru ca pozitia nu e comoda deloc. Filtrul intra bine daca se taie in acest fel. Am folosit un cutter profi cu lama scurta. In poza se poate vedea si vaporizatorul.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • agp626
    replied
    Va salut, am cateva nelamuriri despre filtrul de polen la Logan 1,2, 2016, 54 kw, euro 6, vine prima revizie la 7000 km si nu vreau sa dau la reprezentanta 120 lei +30 lei manopera, daca pot vreau sa-l schimb singur.
    Pentru asta am studiat forumul si tutoriale, am vazut filtre cu capacul atasat care se montau cu un click, am vazut tutorialul la care se demonta o placa sub torpedou, eu nu am asa ceva. Toate tutorialele video sunt intunecoase si tremurate, n-am inteles nimic. La mine se vede un capac vertical cu 2 suruburi, cel de jos mai usor accesibil si cel de sus mai greu accesibil. Pentru astea am nevoie de o surubelnita Torx 20 mai scurta? Care e pozitia de lucru : afara din masina in genunchi langa scaunul pasagerului sau culcat dinspre scaunul soferului peste frana de mana si cu capul sub torpedou ? Alte sfaturi? Intreb pt. ca nu sunt nici suplu, nici asa tanar, nici nu as sta mult cu capul in jos. Daca e relativ usor de schimbat ma bag, daca nu fac operatiunea la reprezentanta.
    Multumesc, o zi buna.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Daca-l ai din fabrica in acel loc trebuie sa-l gasesti urmarind clip-ul.Era tare greu sa te uiti mai sus eh ?

    http://www.tutorialelogan.ro/2009/09...itaclu-la.html
    Last edited by prometheus; 20 January 2016, 13:56.

    Leave a comment:


  • logan5
    replied
    UNDE EXACT se afla filtrul de habitaclu pe logan, instalat din fabrica. Stie cineva sa explice?
    Eventual cu explicatii/poze incepand din afara masinii!!!
    Last edited by logan5; 20 January 2016, 13:28.

    Leave a comment:


  • IonutCristian
    replied
    Trebuie decupata si partea cu galben.Eu cand m-am apucat sa decupez,am decupat decat sus,jos si partea dinspre botul masini,pe urma am impins usor inauntru si partea cu vaporizatorul s-a rupt perfect drept.Cand introduci filtrul trebuie sa-l indoi exact ca in tutorialul facut de crististreulea si intra perfect.http://www.loganclub.ro/forum/montaj...clu-t8801.html

    Leave a comment:


  • vyp75
    replied
    numai pe cele mai noi au pus capac
    a mea e pentru export din nov 2008 si a trebuit taiat.
    Filtrul se mai verifica si se curata din cand in cand depinde de zona in care circuli daca e cu multa mizerie sau nu, daca sunt copaci unde parchezi, etc

    Leave a comment:


  • cosmin_BR
    replied
    nu cred ca au si se schimba odata cu schimbul de ulei si filtru de aer adik la 10000-15000 km

    Leave a comment:


  • maha90
    replied
    ma scuzati ca intru si eu pe aici cu o intrebare de incepator...

    pentru ce este bun filtrul de polen? dc trebuie sa-l schimbam? nu are deja masina cand vine din fabrica? la cati km/timp trebuie schimbat !

    ms

    Leave a comment:


  • reptila
    replied
    am ph2 si nu am taiat nimic, este un capac negru care se scoate si se introduce filtrul, cel putin asa este la cele din 2009... am montat eu si se gasesc si poze acolo...bafta

    Leave a comment:


  • oliseh
    replied
    Sa ai grija cand ai ajuns chiar jos (partea cu galben)pt ca acolo la baza are o "buza"este pe toata latimea locasului si sa nu o tai ca acea buza are rol important pt filtru de polen.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google