Montare Modul Inchidere Centralizata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iar actuatoare sunt comandate clasic, pe doua fire cu plus alternativ. In repaos ambele fire ale actuatoarelor sunt la masa.
    GL-22-TOF

    Comment


    • Am inteles. Merci mult. Am nevoie sa iau comanda pentru coming home lights, si vroiam sa stiu cum proiectez cablajul.

      Comment


      • De ceva timp am un bazait destul de strident DOAR la inchiderea/deschiderea masinii? Are inchedere centarlizata din fabrica.Se aude undeva in usi. Ce ar putea fi?
        Cainele care latra nu musca!

        Comment


        • Eu suspectez motorasul de la usa unde se aude bazaitul.

          Comment


          • Salutare,

            Am o inrebare:la comanda pentru actuator portbagaj trebuie montat un releu intermediar intre modulul RF si actuator.
            Last edited by dashd66; 10 December 2014, 20:38.

            Comment


            • Si intrebarea unde e? Heeei,intrebare,unde eeeesti?!

              Sent from my ZP1000 using Tapatalk
              My Ride ! B - 29 - TmT

              Comment


              • Originally posted by dashd66 View Post
                Salutare,

                Am o inrebare:la comanda pentru actuator portbagaj trebuie montat un releu intermediar intre modulul RF si actuator.
                Depinde de cum este construit modulul de comanda al actuatorului.Daca suporta consumul actuatorului,nu este nevoie de releu...,altfel,este.

                Comment


                • Originally posted by danielliviu View Post
                  Firul rosu = +12V permanent (UCH, mufa PI, pinul A3)
                  Firul Negru = masa (UCH, mufa PI, pinul A1)
                  Maro (1) = + lumini (UCH, PI, A8)
                  Maro (2) = + lumini (UCH, PI, A9)
                  Galben, galben/negru = masa (UCH, PI, A1)
                  ALB = blocare usi (UCH, mufa EHI, pin A17)
                  ALB/NEGRU = deblocare usi (UCH, EHI, A8)


                  Spor la treaba.

                  PS. pune totusi schema sa vedem daca sunt la fel culorile si firele.
                  Buna seara!

                  Am montat in weekend "Modul Inchidere Centralizata PNI 288" conform indicatiilor de mai sus si functioneaza cum trebuie inchisul - deschisul, mai putin avertizarea luminoasa. Asa cum se vede din schema atasata, firele maro lipsesc. Imi puteti spune daca firul albastru se leaga la (UCH, PI, A8 si A9)?

                  Multumesc!
                  Attached Files

                  Comment


                  • Da, firul albastru este pentru lumini. Ai nevoie de doua diode de 6 A fiecare. Gasesti in topic si cum se leaga corect.
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • buna la toti sunt nou pe forum am nevoie de sfaturile voastre va rog. am un modul de inchidere centralizata luat din bazar vreau sa=l pun pe un logan din 2007 are din cheie inchiderea. la fire are rosu 12v + , negru gnd, are unul mov cu 2 diode pe el cred ca e pt lumini , unul roz inchidere fereastra si 6 fire pt centralizata . galben, galben/negru; verde. albastru. maro . gri. am vazut aici la unitatea uch pinii dar nustiu cum sa verific la mn ce culori sa pun acolo. ms are schema dar e in limba turca . ms

                      Comment


                      • Făci o poză la schemă și o urci aici, apoi vedem.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • am pus foto scanate cu schema.
                          Attached Files

                          Comment


                          • atasez foto cu manualul respectiv modulul .
                            Attached Files

                            Comment


                            • mov din mufă (cel cu diode) = + semnalizare dreapta (UCH, PI, A8) și +semnalizare stânga (UCH, PI, A9)
                              roșu = +12V permanent (UCH, mufa PI, pinul A3)
                              negru = masa (UCH, mufa PI, pinul A1)

                              Semnalele pentru închiderea geamurilor și deschiderea portbagajului un nevoie de relee pentru comenzile respective.

                              Pentru conectarea conmeziilor deblocare/deblocare te orientezi după figura F2 și pozitia contactelor COM(comun - comandă blocare/deblocare) și NO(normal deschis - masă)din F1(un multimetru face minuni)

                              masa (UCH, PI, A1) = galben-negru și albastru
                              blocare usi (UCH, mufa EHI, pin A17) = maro
                              deblocare usi (UCH, EHI, A8) = galben


                              Last edited by t0rquemada; 10 March 2015, 12:02.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • multumesc torquemada . as putea proba cum zici tu alimentez modulul si apas pe deschidere . ar trebui intre galben si rosu sa am 12v. la fel pe inchidere intre maro si rosu 12v.masor contactele la relee sunt ca in figura doar alte culori comun e maro si galben la mine ma refer la firul alb si albnegru din figura f1. NC E GRI SI VERDE. NO E ALBASTRU SI GALBEN.NEGu.ms
                                Last edited by kata_tel76; 10 March 2015, 12:21.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google