Probleme La Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme La Pornire

    In momentul in care vreau sa pornesc masina dimineata pana in ora 10 am unele probleme adica da sa moara bateria, dar nu este de la baterie pt ca daca incerc dupa ce a pornit o data s-o mai pornesc face la fel si nu stiu ce are, iar daca ma duc la 4-5 zile si o pornesc dupa ora 12 porneste la sfert
    Ce sfaturi imi dati??

    -------------------------------------

    Scrie corect!!!
    Last edited by andrei; 31 January 2008, 14:32.

  • #2
    OffTopic!
    Unu la mana... foloseste semnele de punctuatie.
    Doi la mana... NUMAI PROPOZITIILE SI FRAZELE INCEP CU LITERE MARI NU SI CUVINTELE DIN INTERIORUL PROPOZITIE SAU FRAZEI!!!

    OnTopic
    Trei la mana... acumulatorul tau e pe duca, cat mai curand trebuie sa-l schimbi. Nu te mai apuca iarna viitoare.

    Comment


    • #3
      Clar e de la baterie. Iti face probleme numai cand e rece, cand se mai incalzeste merge. Ori o schimbi acum ori o incarci si o mai tii cateva saptamani.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        da se pare ca bateria ta e pe duca

        Comment


        • #5
          Solutia e foarte simpla: o pornesti doar dupa ora 12.
          Logan Kiss FM 1.6MPI IS-29-FLY

          Comment


          • #6
            Nu e vorba de pornit dupa o anumita ora. Daca porneste motorul dimineata, acumulatorul este automat incarcat de catre alternator si o pornire dupa o ora doua va fi normala. Din pacate, asta e semn de acumulator uzat.

            Comment


            • #7
              Originally posted by gogutu View Post
              In Momentul In Care Vreau Sa Pornesc Masina Dimineata Pana In Ora 10 Am Unele Probleme Adica Da Sa Moara Bateria Dar Nu Este De La Baterie Pt Ca Daca Incerc Dupa Ce A Pornit O Data S-o Mai Pornesc Face La Fel Si Nu Stiu Ce Are Iar Daca Ma Duc La 4-5 Zile Si O Pornesc Dupa Ora 12 Porneste La Sfert
              Ce Sfaturi Imi Dati??
              Eu pentru bateria de pe D1310 am adoptat o solutie practica:am in permanenta conectat la baterie un milivoltmetru care consuma foarte putin dar imi mentine bateria "in priza" atunci cand nu folosesc masina pentru o saptamana sau ceva mai mult.Este montat in bord,este special facut pentru asta,pacat ca acum nu se mai fabrica.

              Comment


              • #8
                Loganul are un LED in mijlocul bordului (cel care se stinge cand a recunoscut cheia de contact) care palpaie permanent, cat timp contactul nu este pus. Se exclude varianta asta.

                Comment


                • #9
                  @Gogutu - eu zic sa mergi la un centru de comercializare acumulatori auto, si sa-ti testeze starea bateriei, densitate, etc, poate mai pot salva ceva. Oricum nu ai specificat de cand ai masina, si implicit acumulatorul. Ai instalatia de sunet de pe masina modificata: amplificator, tub bas ? Obisnuiesti sa uiti farurile aprinse?
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #10
                    Da am un tub de bas care cred ca face figuri dar oricum ,in momentul in care opresc motorul il opresc si pe el.

                    Comment


                    • #11
                      Bateria e pe duca...du-te la un service autorizat si vei avea un diagnostic rapid.

                      PS: Chiar Nu-i Editeaza Nimeni Primul Post...?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Octavian___28 View Post

                        PS: Chiar Nu-i Editeaza Nimeni Primul Post...?
                        ce rost mai are? oricum, e de apreciat ca s-a chinuit sa scrie asa!
                        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                        Comment


                        • #13
                          ori bateria e pe duca ori dupa ce pui contactul si se sting luminile din bord mai lasa contactu inca 7-8 secunde si p`orma porneste`o ...poate nu se incalzesc bujiile asa rapid

                          Comment


                          • #14
                            E benzinar...Si daca ar fi diesel, dupa ce s-au stins luminile din bord (indic. bujii) dat cheie, fara asteptat 5-6 sec.

                            Comment


                            • #15
                              Ms pt ajutor, iar celor ce comenteza aiurea stiu ei ce sa faca .Eu am crezut ca toata lumea este inteligenta si nu mai trebuie sa pierd timpu cu prostii adica (.,:;"")pentru cei ce nu inteleg!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google