Sfat logan 1.4 sau 1.5 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca nu faci mai mult de 30.000 de km pe an,ia benzina.Nu merita diesel decat daca mergi foarte mult sa se compenseze consumul de carburant.Bafta
    sigpic

    Comment


    • #17
      @cezar: e cu 2 tăișuri: la benzinar, treaba e destul de oablă - nu prea are ce să pice la 45000 km, iar pentru început e o mașină ok. Dieselul, dacă are toate reviziile făcute la timp, iar proprietarul a avut grijă de ea, cred că e o mașină mai „de durată” decât benzinarul. Merg și pe ideea că cine și-a luat diesel, a mizat pe consum și prețul motorinei. La 15000 km / an, eu aș miza pe diesel.
      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

      Comment


      • #18
        dacat un 1.4 mai bine diesel,la 1.4 te rogi de el la depasiri in panta mai ales cu 5 persoane varza,am unu la firma,parca mai tare trage daciile ale vechi de 1.4.eu am diesel de 85 si se simte diferenta enorm de mult,bafta

        Comment


        • #19
          Originally posted by danycata View Post
          ce imi recomandati pt familie intre logan 1,4MPI si 1,5 DCI (80CP) ambele masini sunt secon-hend din 2007 cu 45000 km aceleasi dotari..............mersi


          Depinde ce ai nevoie. Faci naveta, km multi pe zi este ok diesel-ul, consuma putin (4.2 - 4.5%) la un regim de exploatare normal. Faci km putini este ok benzinar-ul, deoarece cred ca diesel-ul este mai scump. Gandeste-te bine daca merita diferenta.

          Comment


          • #20
            De cand am ajuns la preturile astea de carburanti, daca nu parcurgi multi km, nu se merita dieselul. Poate ceva mai greoi, dar te duce si 1.4 unde iti doresti este mai ieftin de intretinut si, un diesel sh este loterie pura mai ales ca-ti urmeaza si schimbul de distributie.
            Ia benzinarul.

            Comment


            • #21
              In conditiile in care motorul diesel de pe logan e orice altceva numai fiabil nu, mai ales ca achizitionezi masina second deci nu ai garantie, recomand 1.4. Nu vreau sa discreditez dieselu', as da 1.4 pe unul imediat dar sa fie fiabil... si din pacate nu pot trage concluzia asta ca e un motor fiabil, am 3-4 cunostinte care au avut probleme grave la sistemul de injectie pana in 100.000km.

              Da cosmin83, sunt convins ca dieselu' tau e racheta nucleara, din cauza asta ai 0-100 la fel ca 1.4mpi (desi ai 10 cai in plus) pentru ca nici nu se compara. Te-ai gandit vreodata ca 1.4 ala trebuie turat ca sa traga? Nu zic ca nu trage mai bine dieselu', e si normal s-o faca avand un cuplu si o putere mai mare, dar nici dci-ul nu e vreun monstru si mpi-ul trabant.

              Comment


              • #22
                Oricati bani economisesti cu carburantul la diesel, o sa ii dai pe toti , poate chiar mai multi, atunci cand or sa pice injectoare sau mai stiu eu ce.In concluzie, din punct de vedere al banilor investiti in masina in carburanti, piese de schimb, etc tot acolo iesi...acum depinde de tine ce alegi : sa dai o gramada de bani odata(si aici ma refer la diesel-celebrele injectoare-) sau sa dai cate putin (si aici ma refer la benzina-bani consumati cu carburantii-).E la fel ca si cu centralele termice;
                Inca ceva:va rog sa recititi cu atentie primul mesaj din acest post! "ce imi recomandati pt familie intre logan 1,4MPI si 1,5 DCI (80CP) ambele masini sunt secon-hend din 2007 cu 45000 km aceleasi dotari..............mersi";
                @cosmin -> nu cred ca omu asta care vrea o masina de familie o sa faca depasiri in panta sau depasiri scurte...de aici da-ti seama singur unde ai gresit;
                @Nepotu -> este diferenta foarte mare intre 1.4 mpi 75 cp si 1.5 dci 85 cp,diferenta in avantajul dieselului, chair daca este vorba doar de 10 cp si in fisele tehnice 1.4 scoate timp mai bun la aceleratia 0-100 km/h.
                Last edited by alex.dinca91; 23 January 2011, 06:16.
                Astept cat mai multe opinii : PH-22-BFC

                Comment


                • #23
                  asa cum spui tu il turez la 5500 de ture si nu trage deloc, sa nu mai vb si de 5 pesoane si bagaj,tu ai condus un diesel de 85 sa vezi diferenta intre ele,am facut si concurs intre a mea si un benzinar slab,nu imi spune tu mie ca 0-100 se fac aceasi secunde nici o data,eu vb ca am facut probe

                  scuze ca am postat de 2 ori,da vrea o masina de familie ,gandestete ca mergi cu familia undeva si prinzi niste tiruri cu lemne care merg incet ce faci?mergi dupa ei incet sau incerci sa depasesti,si sa mai ai vizibilitate scurta.
                  Last edited by cosmin83; 23 January 2011, 13:51. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Am mers cu dci si nu am simtit diferenta aia enorma de care zici tu... adica dci-ul e un monstru si mpi-ul e dacia 1310 si nu poti face o depasire, ca exact asa reiese din ce zici tu. Ti-am zis, trage mai bine dieselu e si normal, dar pana la diferente enorme mai e mult. Daca intre 75 si 85 e diferenta enorma, atunci fata de 1.6 16v cum mai e? Sau si pe asta il faci cu dci-ul? Benzinar slab 1.4 asa cum zici tu, daca stie sta la egal cu tine, timpii aia dati de producator nu sunt pusi moca acolo, ca nu vrei tu e alta problema. Iar benzinarele slabe de 1.6 si 1.6 16v se joaca cu tine. In fine... omu' nu-si ia masina ca sa faca liniute, e alegerea lui... dar mie personal dci-ul mi se pare o loterie.

                    Comment


                    • #25
                      aici era vorba de 1.4 nu amestecam 1.6 si 1.6 16 valva,omu poate sa isi ia ce vrea,ala era sfatul meu,am multi prieteni care are 1.6 si are consum de 7,5 sau 8 si merge normal in oras sa nu mai zicem daca merge sportiv si eu am de 5,4,iar cel ce 1.6 16 valve are de 8,5,iar 1,4 are cosum de 6,5 mergand normal cu a 4 la 50 la ora si e cam subturat prerea mea,eu unu as alge diesel.eu ii dau un sfat nu il oblig.bafta

                      Comment


                      • #26
                        mai de unde-ai scos-o aia cu consumul de 8.5 la 16volti si 6.5 la 1.4? de la prieteni? eu le am pe ambele in curte si consuma in oras aproape la fel. adica 8.5% 16v si 8% 1.4 dizalul intr-adevar e bun la drum itins, e mai elastic, dar pana la racheta mai are mult...
                        in alta ordine de idei, fiabilitatea dci-ului la motorina noastra e sub un semn de intrebare mai mare sau mai mic. benzinarul merge insa si cu ceva apa in benzina, nu ai egr, turbo, waste-gate, etc... plus ca e mai ieftin la achizitie, atat nou cat si sh. iar diferenta de pret dintre ele o recuperezi dupa 60-70000km, poate chiar mai mult. tradus in ani, poti merge 5 ani cu benzinarul pana incepe sa ti se renteze dizalul. iar daca nu intentionezi sa tii masina mai mult de 70-80mii km sau 4-5 ani, nu vad smecheria. iar ca masina de familie, hm...daca esti familist linistit, calm, merge 1.2_16v. daca vrei sa mergi ceva mai tare, 1.6_16v, iar daca vrei sa mergi tare si sa si faci multi kilometrii, atunci dci85.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Decat 1.4 mpi, mai bine (pe departe) dizal 85 cp.
                          La drum nici nu suporta comparatie, daca mai ai vreo 150 kg suplimentare la 1.4 mpi (mai pornesti si clima ca o fi cald vara) e mort bine, la orice depasire trebuie turat bine ca sa scoti ceva de la el.
                          As alege dizalul, dar motorul sa functioneze perfect.

                          PS: Nepotu, nu stiu cat ai mers cu dizalul, eu placut impresionat am fost si de dci 65 cp, de dci 85 cp nici n-are rost sa comparam.
                          Chiar si la demaraj, daca se face proba intre 1.4 full cu dci 85 full, iti spun ca si-o ia 1.4 fara discutii.
                          Nu stiu ce timpii pacii dau aia pe site-ul oficial...
                          Last edited by Octavian; 23 January 2011, 19:30.

                          Comment


                          • #28
                            Daca te-ai uita putin pe forum ai vedea o gramada de posesori de dci care la 50 000 km le-au schimbat injectoarele.Oricum si la 1.4 poti pune GPL daca faci multi km in oras. Parerea mea 1.4 mai sigur

                            Comment


                            • #29
                              O gramada de posesori dci nu stiu sa mearga cu un dizal.
                              Si eu stiu personal o gramada de posesori dizal care au facut fara stres 100000 km, si nici vorba de schimbat injectoarele.
                              Este un risc care ti-l asumi cand iti iei dizal.

                              Comment


                              • #30
                                fratilor,voi ati vazut ca de cand a postat danycata nu a mai zis nimic,daca sia luat diesel sau benzinar

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google