@Octavian___32: citeste bine ce a scris colegu' cosmin83. Daca si tie ti se pare ca dci-ul de 85 e vreo racheta pe langa mpi e treaba ta. Cum am mai zis, intr-adevar trage mai bine, e mai elastic, nu trebuie dat in el asa ca in mpi ca sa traga, dar pana la a zice ca mpi-ul merge ca dacia 1310 si ca nu poti face cu el o depasire cu masina incarcata e cale lunga.
Cu riscul de a ma repeta, am mers cu 1.5 dci 85, imi place, as da 1.4 mpi pe el oricand... dar nu in conditiile astea de fiabilitate. Cati posesori de mpi cunosti cu motoarele cazute? Dar de dci? Chiar asa toti sunt prosti?
Cat despre a fi placut impresionat de dci 65 si 70... lasa-ma sa ma indoiesc profund ca e vreo minunatie fata de 1.4. Timpii oficiali sunt de 13 sec atat pt. 1.4 cat si pt 1.5 Dci 85. Cel de 70 are 15 sec daca nu ma insel... iar ala de 65 cred ca poti citii un ziar, bea o cafea.
Cu riscul de a ma repeta, am mers cu 1.5 dci 85, imi place, as da 1.4 mpi pe el oricand... dar nu in conditiile astea de fiabilitate. Cati posesori de mpi cunosti cu motoarele cazute? Dar de dci? Chiar asa toti sunt prosti?
Cat despre a fi placut impresionat de dci 65 si 70... lasa-ma sa ma indoiesc profund ca e vreo minunatie fata de 1.4. Timpii oficiali sunt de 13 sec atat pt. 1.4 cat si pt 1.5 Dci 85. Cel de 70 are 15 sec daca nu ma insel... iar ala de 65 cred ca poti citii un ziar, bea o cafea.











desi trebuie sa-ti dau dreptate, un turbodiesel asa se conduce, schimband cam la 2500rpm. turbina care "intra" e o gaselnita total atehnica si neconforma cu realitatea, spusa de cofetari, preluata de mecanici si data mai departe soferilor. cum sa intre la 2200rpm, cand cuplul maxim e la 1900rpm, deci de pe la 1500-1700rpm deja turbina e in presiune maxima? chiar si la ralanti, turbina se invarte, ca o invart gazele de esapament. iar calaminarea din cauza mersului subturat se produce in special pe turbina, vana egr si catalizator.

Comment