Antigel Glaceol RX Tip D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Antigel Glaceol RX Tip D

    Este adevarat ca antigelul Glaceol RX tip D de culoare verde nu este compatibil cu pompele de apa care sunt din aluminiu ? Am intampinat aceasta problema la schimbare pompei de apa.Mecanicul mi-a zis sa-l schimb cu antigel culoare rosie(portocalie) in maxim 6 luni ca altfel o sa am probleme .

  • #2
    Nu am auzit asa ceva. Antigelul este - ca si compus chimic - etilen-glicol (un alcool) si este incolor, de o consistenta mai vascoasa (mai gros ca apa). In solutia finala mai exista aditivi si coloranti. Culoarea codifica aditivarea antigelului. Astfel cel verde are un fel de aditivi, cel rosu - alt fel de aditivi. De ce nu cred ca ar avea ceva cu aluminiul? Fiindca aproape toate pompele de apa sunt din aluminiu, iar aluminiul este un material relativ inert in contact cu alcoolii, devenind activ in mediu acid (ceea ce nu-i cazul la pompa de apa). In plus, antigelul serveste ca si lubrifiant la lagare, rulmenti.
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #3
      Inseamna ca acela nu este mecanic pentru ca masinile vin di fabrica cu el verde.
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • #4
        Originally posted by sollo1 View Post
        Este adevarat ca antigelul Glaceol RX tip D de culoare verde nu este compatibil cu pompele de apa care sunt din aluminiu ? Am intampinat aceasta problema la schimbare pompei de apa.Mecanicul mi-a zis sa-l schimb cu antigel culoare rosie(portocalie) in maxim 6 luni ca altfel o sa am probleme .
        Majoritatea masinilor (daca nu, toate) au componente din aluminiu pe traseul de racire. Antigelul Tip D sau ORICE alt tip de antigel similar (indiferent de culoare) este 100% compatibil. Cine ti-a spus elucubratia de mai sus, ori nu stie, ori a inteles fix pe dos.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          eu recomand culoarea albastra pentru diesel tip D

          colegi, eu asa ceva folosesc la diesel-ul meu, in trecut am folosit si culoare verde si albastra si nu am avut probleme, acum schimb cu ce se vede in poze TIP D si are culoare albastra

          Glaceol RX tip D de culoare verde este compatibil
          Attached Files
          lipsa text

          Comment


          • #6
            Nu conteaza culoarea ci norma. TIP D e norma data de Renault. Important e ca antigelul sa fie de tip organic, atat. Am acasa antigel Tip D de culoare rosie.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Originally posted by B-53-SDP View Post
              Inseamna ca acela nu este mecanic pentru ca masinile vin di fabrica cu el verde.
              Aveam rosu din fabrica.Mecanicul cu pricina este sef la o statie ITP si are si un mic service si ma gandesc ca stie el ceva trecand-ui atea masini prin mana.
              Nici pe mine nu ma convinge treaba asta dar o sa pun o bucatica de aluminiu in acel antigel sa ma conving.

              Comment


              • #8
                Poti pune ce vrei. A mea masina a venit cu antigel verde. In service / reprezentanta se vinde si antigel verde si antigel rosu. La un Duster venit la revizie, peste antigel verde s-a pus in completare antigel rosu, fara nicio apasare.
                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                Comment


                • #9
                  cat costa 1 litru de antigel din asta tip D si cati litri trebuie la 1.5 dci si daca al pot schimba eu? pe unde se schimba MULTUMESC!

                  Comment


                  • #10
                    1 l antigel tip D intre 25-30 lei. Daca il faci 50-50% cu apa, obtii antigel rezistent la inghet la minus 35 de grade C. Cumperi 3 l antigel si 3 litri apa distilata, ar trebui sa iti ajunga.
                    N-am dci, asa ca nu iti pot spune exact cum il schimbi.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by slim_daddy40 View Post
                      cat costa 1 litru de antigel din asta tip D si cati litri trebuie la 1.5 dci si daca al pot schimba eu? pe unde se schimba MULTUMESC!
                      eu folosesc Cartechnic - 20 lei/1.5L
                      daca nu ai aer conditionat ai nevoie de 4.5L de lichid de racire
                      cu instalatie de aer conditionat ai nevoie de 5.5L de lichid de racire
                      cantitatile de mai sus reprezinta antigel+apa distilata, concentratia e de 1 la 1 (sau 50-50 cum spunea si mr.k)
                      de schimbat nu pot sa te indrum ca nici eu nu am dci
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Am facut rost zilele astea de un bidon de antigel asemeni celui din poza, singura problema este ca e roz, iar cel din borcan este verde brotac. Rog un meserias sa-mi explice de ce sunt mai multe tipuri de antigel si daca pot sa completez cu antigel roz peste verde, multumesc!
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Importanta e norma ce o recomanda cei de la Dacia, adica Glaceol RX tip D(contine ethylene glycol) colorantii sunt folositi pentru a diferentia normele; unele masini au venit cu glaceol roz din fabrica; al meu e verzui. Nu este indicat a se amesteca antigelul tip"D" cu "C"
                          Last edited by IancuMIC; 1 July 2012, 18:36.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Asta din cate am inteles este de tip "G 12", VW-urile folosesc tipul asta.
                            Asta am gasit pe net
                            XT Antifreeze D – Antigel G12 Roz

                            Lichid de răcire modern concentrat pe bază de etilenglicol cu durată de viaţă prelungită
                            Protejează sistemul de răcire împotriva coroziunii
                            În conformitate cu normele BS 6580: 1992, ASTM D 3306
                            Conţine inhibitori organici de coroziune
                            În privinţa cerinţelor referitoare la protecţia împotriva coroziunii şi a îngheţului corespunde normei VW TL 774 D/F (G12+)
                            Se recomandă pentru folosirea în sistemele de răcire ale automobilelor cu motoare din aluminiu
                            Conţine adaosuri de gust care descurajează ingerarea
                            Nu conţine nitraţi, amine, fosfaţi sau silicaţi
                            Termenul de schimbare a lichidului XT Antifreeze D este de cinci ani sau în conformitate cu instrucţiunile producătorului motorului.
                            Last edited by vasile78; 1 July 2012, 18:54.

                            Comment


                            • #15
                              Nu cred ca este compatibil cu "D". G12 poate fi folosit la o gama mai larga de masini , nu numai vw, dar se pune problema de compatibilitate cu ce ai deja in motor.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google