Scos Bateria - Putere Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scos Bateria - Putere Mai Mare?

    Va salut. Astazi am schimbat sonda de temperatura a apei deoarece la Loganul meu 1.6 MPi nu mai urca la 4 liniute nici sa o bati, desi radiatorul era fierbinte, si GMV pornea deci am presupus ca era senzorul stricat (si am intuit bine)

    Am schimbat sonda, 35 lei (sper sa nu ma tina de 35 lei), si acum e totul ok, insa, am si scos bornele de la baterie, am tinut-o asa 10 min, si dupa ce am cuplat-o, si am plecat cu ea, am observat ca se infige mult mai bine decat inainte. Sa fie oare de la senzorul schimbat, de la baterie, sau ester doar o impresie de-a mea, desi e prea mare schimbarea incat doar sa mi se para.

    Alta intrebare, faptul ca sonda era stricata si ramanea la 2 linii (ca acum urca la 4 liniute imediat), influenta in vreun fel CONSUMUL sau PUTEREA masinii? Multumesc
    Logan Ambition 1.6 8V

  • #2
    Treaba ca se infige mai bine este ca ti-a curs antigel prin acel orificiu de la senzorul de turatie si a ajuns pe volanta si acum prinde ceva mai bine ambreiajul, poate ti se pare putin deplasat ceea ce ti-am zis dar asa e, si eu am patit la fel. Bafta!

    Comment


    • #3
      Sa inteleg ca nu va tine mult aceasta chestie, era misto )
      Logan Ambition 1.6 8V

      Comment


      • #4
        Da, nu va tine mult!

        Comment


        • #5
          Intradevar, daca scoti bateria ai un plus de putere care se datoreaza faptului ca alternatorul produce mai putin curent (cel absorbit de baterie pt incarcare). Nu are nici o treaba cu "lipiciul" din antigel.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Daca o scoti de tot o sa ai si mai multa putere... pentru ca e masina mai usoara!

            Comment


            • #7
              Atat de multa putere incat o sa iese si fum de sub capota de la alternator .

              Comment


              • #8
                Alta intrebare, faptul ca sonda era stricata si ramanea la 2 linii (ca acum urca la 4 liniute imediat), influenta in vreun fel CONSUMUL sau PUTEREA masinii? Multumesc
                Poate raspunde cineva la intrebarea asta? Mai ales cu puterea.."trasu" ?
                Just Hold Onnnnnn....

                Comment


                • #9
                  1. Daca scoti bateria - putere mai mare = ai toate sansele deoarece resetezi si parametrii calculatorul de injectie, alaturi de alte minunatii, la parametrii de baza ai softului tau care el se da pe brazda un 1-5% acolo in functie de conducatorul autoturismului, iar daca tu nu te dadeai inainte la ea este posibil sa simti o mica chestie acolo, dar e mai mult psihologica si oricum va dispare... cand iti reiei mersul normal.

                  2. Daca sonda era stricata tu vedeai 2 dar ele tot 4 erau, sonda colectand doar datele. Cel care iti face masina sa mearga mai prost sau mai bine este termostatul.
                  B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                  Comment


                  • #10
                    Ce parametri la motor sau injectie modifici mai exact cand scoti bateria ?!
                    Ca pierzi la o adica doar mizeriile stocate de'a lungul timpului, de care oricum nu esti constient ca exista.
                    Softul ramane, instructiunile raman, se pierd doar "salvarile" care sunt ca niste log-uri asa ca intr-o zi de exemplu i-ai dat in gura si au fost aplicate niste corectii la amestec sa zic...si a doua zi ai mers bara la bara si deja nu mai erau valabile...si oricum se reseteaza singure cand se umple bufferu.
                    Un motor aspirat atmosferic oricum are toane cand trage si cand nu...poate a coincis schimbarea bateriei cu "voia buna" a motorului
                    Parerea mea.
                    Keyboard error or no keyboard present.
                    Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                    Comment


                    • #11
                      din cauza sondei defecte , care probabil vedea doar 40-50 grade in loc de 90 grade , calculatorul de injectie da mai multa benzina pentru ca vede motorul rece si sa il aduca la temperatura ,doar ca el deja a ajuns la temperatura , asadar un amestec oarecum imbogatit din cauza a ce citeste sonda ... amestecul bogat inseamna explozie mai slaba , putere mai mica .
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        Deci sa inteleg ca si daca DOAR sonda e stricata, creste consumul, nu neaparat de la termostat.

                        Chestia cu trasul mai bine a masinii, a trecut
                        Insa consumul e cam maricel, in jur de 11%, oare este in regula?
                        Am facut 13 km cu 1.4-1.5l (asa afisa pe CB)
                        Nu este cam mult? Toate datele acestea sunt dupa ce am schimbat sonda, si am resetat CB-ul.....
                        Logan Ambition 1.6 8V

                        Comment


                        • #13
                          E uite ca am avut dreptate cu trasul masinii, problema este ca de la o chestie d'asta s-a ajuns cam departe iar cu consumul cam asta e atata timp cat apa iti sta la 4 linii si mai e si traficul din Bucuresti, incearca sa schimbi treptele la 2000 de rotatii si vei vedea un consum ceva mai bun. Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            Cum dracu reusiti voi sa schimbati la 2000 rpm?
                            Acum revenind la subiect ,degeaba funtioneaza termostatul bine daca sonda merge aiurea ,calculatorul motorului merge dupa indicatiile sondei . Cand ai luat bornele de la baterie ai resetat calculatorul . Ce medie de k/h ai avut atunci cand ai scos acel consum?

                            Comment


                            • #15
                              Uite ca eu cand vreau sa merg la consum schimb treptele la 2000-2200 si motorul merge perfect cu sughita.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google