Ce Urmari Pot Fi La Acrosaj Din Spate ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Urmari Pot Fi La Acrosaj Din Spate ?

    Buna ziua,

    Masina Logan , 1.6 , echipare full , benzina , produsa in 2006

    Mergeam linistit , cu viteza relativ mica , si sint silit sa frinez brusc din cauza coloanei . Cel din spatele meu , cred ca a vazut tirziu si cind i-am auzit frinele , l-am vazut in oglinda ; am apucat sa ridic piciorul de pe frina si el ma acrosat ; am simtit socul din masina .
    La cercetare , am observat ca mi-a sters un pic bara inferioara , lovitura principala fiind primita in bara dreapta neagra .
    Nu mi s-a parut nimic deformat ; portbagajul se inchide foarte bine , bara este intreaga .

    Intrebarea ar fi : ar putea fi ceva ascuns care eu sa nu fi bagat in seama ? unde ar trebui sa ma uit ? ce elemente sensibile sint in spate ? cum se prinde bara neagra de caroserie ?

  • #2
    Ar trebui sa dai bara jos sa vezi cum este partea de ramforsare ....de regula acea parte preia socul si ar mai trebui sa te uiti la zona unde e roata de rezerva . Bara spate are niste prinderi pe laterale ...nu se da foarte greu jos
    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
    sigpic

    Comment


    • #3
      Acesta din punct de vedere al ideii ca s-a strimbat ceva ; ok . Pe moment nu pot sa dau bara jos pentru ca nu sint acasa .

      Dar functional ? trece ceva , vreo conducta , un cablaj ? este ceva ce ar putea pe moment deranja functionarea ?

      Comment


      • #4
        Nu trece nimic pe acolo stai linistit ...doar se stramba in caz de impact
        In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Am facut acum vizionarea ; in portbagaj este totul perfect ; lampa de la numar , care este intre bara neagra si metal este intacta , toate luminile merg bine .
          Acuma eu nu inteleg , pentru ca nici masina celuilalt nu a avut nimic [un ford]; unde se amortizeaza aceste socuri ? In Structurile de la barele de plastic ?

          Comment


          • #6
            In spatele barii spate este o armatura metalica ....acel element preia socurile
            In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Plus ca daca e doar acrosaj nu prea sunt socuri mari care trebuie sa fie preluate.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • #8
                norocul tau si punctul cheie in toata aceasta nefericita intamplare este faptul ca ai avut prezenta de spirit sa lasi frana libera
                daca tineai frana calcata acum sunt sigur ca te mirai ce slaba e tabla de logan si ce tare s-a indoit, asa cum am mai auzit foarte multi oameni cu logan la tipul asta de impact
                lasand masina libera ai permis energiei rezultate din impact sa se elibereze spre inainte, plus ca fiind doar acrosaj, nu era vorba oricum de viteze/forte prea mari

                Comment


                • #9
                  eu zic sa stai linistit ca n-ai patit nimic. bara e din plastic, se indoaie un pic, amortizeaza socurile la viteza foarte mica, dupa care isi revine la loc. daca nu ti-a cazut bara, n-are rost s-o dai jos

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru raspunsuri , o zi buna .

                    Comment


                    • #11
                      acum jumatate de an, ningea abundent la o trecere de pietoni am oprit si din spate pooc, a intrat unu in mine . Asa nu parea nimica grav decat bara indoita putin si margine de la capota portbagajului foarte putin indoita, cand am dat bara jos nu imi venea sa cred cat de rau era indoit panoul din spate ... deci mare atentie!
                      Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                      Comment


                      • #12
                        La fel am patit si eu intr-o iarna cand cel din spate din cauza carosabilului alunecos nu a mai putut sa frineze si a intrat direct in spate. Daunele au fost urmatoarele: numarul facut praf si spoilerul crapat in acea zona.

                        Dupa ce am dat spoilerul jos am vazut ca si bara parasoc era un pic flambata dar am lasat-o asa ca nu era cinestie ce.

                        @hspinache pentru linistea ta poti da spoilerul jos sa vezi ce-i acolo insa daca poti sa scoti roata de rezerva si sa o pui inapoi nu te mai complica.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google