If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
mai, eu mi-aduc aminte de niste pistoane forjate. ma gandesc ca n-a schimbat pistoanele si-a lasat cuzinetii de palier aia din fabrica...sau n-o fi fost vorba de el, stiu ca cineva de pe forum cu multe tiganii si-a schimbat pistoanele. in fine...
acum ma uitam pe topicul lui vgroza, 700 de euro a fost evacuarea;
pun un citat din modificari "decupat din bloc motor,decupat din baia de ulei,mutat traseu de servo directie,serpii au trebuit taiati in bucati si construiti din nou,cat se poate sa fie lipiti de blocul motor,ca sa aiba loc teava intre compressor si filtru de aer ";
andrei, sincer, in locul tau, decat sa-mi fac un scop in viata sa bat bmw-uri la semafor (apropo, faina masina ti-ai gasit de care sa te indragostesti - loganul ...) m-as duce la coasta, campionatul de rally-cross, etc. de 8000 de euro iti iei o honda sau clio, ii pui rollbar si te distrezi. pe de alta parte, daca nu ai un curs de pilotaj, te-as sfatui sa incepi cu asta prima data, apoi cu 200 de cai pe-o masina facuta pt 100.
M-ai linistit, hai sa-ti zic. Singurul care a schimbat internele la MPI a fost Sebastian (RacingCode). Prima oara parca a spart motorul, si a doua oara a patit-o iar, pistonul 3 parca l-a facut bucati, sau o biela, nu mai tin minte. Internele au fost schimbate tot cu unele de fabrica. Acum cauta alt bloc motor din ce stiu. edit: 1.6 mpi aspirat.
Groza a decupat din blocul motor, din baia de ulei, mutat traseul de servo-directie si serpii la fel pentru ca, atunci cand i-au venit serpii tip 4-2-1 facuti la cos_min_i, erau prea lungiti spre radiator iar in partea de jos nu se mai putea pune admisia initiala a compresorului (are un tub metalic dinspre compresor pana unde era proiectorul soferului, unde se afla acum filtrul de aer). Iar ca treaba sa fie ok, a taiat si a modificat acolo. Eaton M62 are admisia de aer pe lateral fata de M45-ul care il am cu admisie/evacuare aer pe aceeasi parte (nu in lateral), deci eu nu trebuie sa tai nimic, eventual sa modific putin traseul de la servo-directie.
Last edited by aleXpeed; 11 September 2011, 23:24.
seba ai mare dreptate e mare bataie de cap dar nu vrea ca maine sa si zbor, cu timpu se poate face dar macar pana la anu sa imi iau motoru de 1.4 sau 16v adica masina.
dar inteleg ca mai repede se schimba motoru si din start ai 130-140cp.
si e mare diferanta de preturi la 1.4 si 16v cu bani care ias fi dat pe 16v schimb o parte din piese.
din cate stiu sebastiane se merge pe interne stock . VRNul pentru loganul turbo a cumparat interne ,si asteptam 300 cp din k4m ) ca din F4R avem 500-600
Last edited by Cristi_Xp; 12 September 2011, 00:23.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
eu asa as vrea ...dar ma intereseaza si unde e bataia de cap mai mare la 1.4 cu motoru schimbat sau la 16v cu turbo ..+ca trebuie sa ma incadrez intru anume buget..
dupa tampenile mele un logan 1.4 e vreo 3mii o masina din afara o marca renault vreo 2 mii-2.5 restu ar fi de ajuns cat de cat sa pun motoru si sa o pornesc..
Eu ma ingrozesc numai cand te aud... Ia-ti, nene, o masina normala si mergi cu ea normal vreo cativa ani - mai multe zeci de mii km -, abia dupa aia incepi sa te gandesti la cursuri de pilotaj pentru curse, avioane, rachete...
da stiu , mi-au mai zis multi dar eu nu prea ma gandesc sa fiu ca in fast and furious.
doar ca mi-ar place mai multi caluti sub capota....si sa dovedesc ca loganu nu e o masina ... cum zic toti.
si nu crede ca imi pun motor si rup strazile cu 200 km la ora mai mult de 140 eu nu prea am depasit ...
16v e mai mult decat suficient - la putere mai mare trebuiesc facute multe modificari ca sa fie cat de cat sigura... Pentru putere mai mare trebuie sa te orientezi la alta masina - iesi mai ieftin si in conditii de siguranta mai bune. Ce treaba ai tu cu ce zic altii ? N-ai ce sa demonstrezi nimanui. Loganul e o masina corecta si fiabila si atat. N-are treaba nici cu luxul, nici cu sportul.
Salut.
In principiu dupa modificarile aduse la motor trebuie aduse modificari si la sistemul de franare.Asa ca trebuie sa iei in calcul si asta.
Numai bine.
andrei, o masina nu e buna doar daca merge tare. iar daca faci modificari la motor, turbo, chiar schimbat motor, cu ce-o sa te incalzeasca faptul ca ai batut un 320, cand ala daca-si face un chiptuning, iar o sa ai tema de cercetare vreo cativa ani ma rog, ficare cu idealurile lui. sa apesi pedala e simplu, iar 50, 100, chiar si 400m, din pct meu de vedere, e mult prea putin ca sa merite vreun efort.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Vrei putere, ia-ti ceva gata facut pentru asa ceva. Ieftin si cu ceva batai de cap
Esti pasionat, ia un logan si fa tot ce-ti trece prin cap - scump si cu foarte multe batai de cap. (vezi SGM care a montat un motor de 2.8 V6).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment