Schimbare Cutie Viteze MCV 16v Cu Una In 6 Trepte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Cutie Viteze MCV 16v Cu Una In 6 Trepte

    Nu sunt deloc multumit de cutia asta de pe MCV. Se tureaza cam mult intr-a V-a (la 100 km/h are 3.000 rpm), e destul de neeconomica la mers de autostrada si ma intrebam daca se poate schimba aceasta cu o alta cutie de pe vreun model Renault care sa fie eventual in 6 trepte sau macar sa aiba pinionul de a V-a mai de fuga. E posibila treaba asta? Trebuie omologari speciale?

  • #2
    pune`i pinion de diesel de a 5a .E posibil sa rezolve problema ...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Trebuie doar schimbat pinionul de a V-a cu unul de DCI si ai rezolvat problema. Nu mai stiu sa iti spun exact cine a facu aceasta opratie de pe forum dar sunt destui! Nu ai nevoie de nici o omologare!

      Comment


      • #4
        din ce au mai zis unii useri aici pe forum , pinionul se schimba usor , este un capac pe cutia de viteze, se desface si se inlocuieste pinionul ala , destul de usor , dar zici "pa" la acceleratie , asta inseamna ca o accelerezi mai tare in a 4a , undeva in 4000 , ca sa treci de 120 ,

        Comment


        • #5
          Cutia de pe MCV are toate treptele mai scurte ca cea de pe Logan Berlina. Inlocuind pinionul de a 5-a cu unul de diesel nu credeti ca ar fi prea mare diferenta intre a 4-a si a 5-a ? Mai bine iti pui pinioanele de logan berlina (sau cutie) sau cutie de berlina cu a 5-a de diesel. Oricum o sa suferi la demaraj

          Comment


          • #6
            Nu cred ca e cineva care face depasire cu a 5-a pe aici (la benzina e vorba).
            sigpic

            Comment


            • #7
              pai daca depasirea se produce pe la 120-130 km/h sau mai mult......eu unul cu a 5-a depasesc mereu la viteze mari, ca nu vreau sa-mi sparga timpanele daca dau a patra

              Comment


              • #8
                Un motor care sa si produca suficienti cai la un regim asa mic nu ar pune nimeni, e mereu cutia e de vina. Chiar nu se gandeste nimeni ca nu de meschini au pus inginerii aia raportul ala in cutie? Sau ca e si vreo legatiura intre etajarea cutiei, curba de cuplu a motorului si rezistentele la inaintare ale masinii pe care sunt montate cele 2?
                Daca pui un raport si mai lung si la aerodinamica MCVului o sa poti folosi a 5-a doar pe autostrazi de campie, la cea mai mica panta o sa scada turatia si vei da din nou a 4-a.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  Poti incerca sa pui TR5 de berlina, sa ai cam 108 (pe ceas) la 3000 RPM. Ala de diesel deja o sa fie aiurea.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • #10
                    Mie unul mi se pare destul de fasnet MCV-ul cum e stock cu treapta a V-a... Oare chiar atat de mult se va observa diferenta aceea de 500 rpm intre actualul pinion si cel de diesel?

                    Comment


                    • #11
                      Pai nu asta era ideea.Omul nu s-a plans ca nu trage in a V-a ci ca la 100 km/h are ture prea multe => consum mai mare.
                      De exemplu eu la 1.4 la 3000 rpm am fix 110 km/h.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        "Omul" eram de fapt tot eu... Nedumerirea era, dupa citirea tuturor parerilor, daca intr-adevar se cunoaste atat de tare la reprize diferenta aceea de aprox. 500 rpm dintre pinionul stock si cel de diesel, tinand cont ca acum mi se pare destul de iute cu a V-a!

                        Nu m-ar deranja daca o sa creasca un pic mai lent in ture intr-a V-a, numai sa merg ceva mai economic la drum intins. 80% din drumuri oricum le fac ori singur ori cu maxim 1 pasager. Am luat masina cu mentalitatea romanului cu bani putini...daca tot dau un ban macar sa iau ceva mai mare, sa care si mult si putin. Insa rapoartele mi se par dezastruoase pt drum intins. Nu contest ca nu au in spate masuratori tehnice atente, insa am avut un Renault Scenic din '99 inainte de asta si in treapta a V-a aveam aprox 120 km/h la 3.000 rpm, motorul era 1.6 normal de 90 cp, cu ceva lipsa de compresie pe ici pe colo si tot avea vlaga destula...aaa, si un consum de 6 la drum intins.
                        Last edited by prae2orian; 12 November 2011, 01:38. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google