Pornire Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Rece

    Va salut , are ceva daca plec direct cu masina dimineata fara sa o las sa se incalzeasca la temperaturile astea de -20 de grade?

  • #2
    Salut.
    Nu are nimic.
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      e bine sa o lasi macar 5 minute sa se incalzeasca...
      MY CLA

      Comment


      • #4
        de ce? in mers sau stationat nu tot acelasi efort il fac pistoanele ?

        Comment


        • #5
          Nu trebuie incalzita ca la vechea dacie.
          Dar pina ajunge la temperatura optima nu trebuie turata foarte mult.
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #6
            Cand a spus sa o lasi 5 minute cred ca s-a referit sa apuce si ele sa-si faca un pic de ungere mai buna pe praful asta de temperaturi.

            Oricum, chiar daca pleci cu ea, din punctul meu de vedere nu are nimic, numai sa nu te-apuci sa o rupi in doua cand e rece. Mergi cinstit cu ea la inceput!
            9! 9! 9!
            sigpic

            Comment


            • #7
              ideea e atunci cand e rece afara si ii dai cheie la rece, sa o lasi 30 secunde ca sa inceapa uleiul sa circule, ca altfel cica exista riscul sa iti bubuie filtrul de ulei. (nu am debitat eu aceasta chestie, am preluat-o din alta parte), dipa care pana apar 2 linii la temperatura sa nu ii dai forja.
              Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

              Comment


              • #8
                eu acum am pornit-o pe a mea -14 grade turatia 1300 in 3 minute 600 normal ea trb sa stea la relanti 600/700 in primul minut scadea turatia de la 1300 la 1000 si tremura fara sa apas acceleratia dupa s-a stabilizat
                MY CLA

                Comment


                • #9
                  La -20 grade celsius este de bun simt sa stai 1-2 minute cu masina la ralanti pana pleci. Daca n-ai chef de stat, la cat de des se intampla treaba asta, nu se intampla nimic. Daca ai locui prin Alaska si 3 luni pe an ai porni tot la temperaturi dintr-astea, crede-ma ca ai sta alea 2-5 minute in loc cu masina. Asta daca nu ai avea un block heater
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    uleiul este gros si e bine sa se incalzesca cateva minute motorul,plecind cu motorul rece se poate forfeca pana de la pompa de ulei.

                    Comment


                    • #11
                      la -20 grade e bine sa stai cam 1-3 minute,e bine pentru masina daca vrei sa o mai ai in timp.

                      Comment


                      • #12
                        Eu dimineata , cred ca sunt cam -15 C cel putin pe bune , o las cam 3-4 minute, cat timp sterg geamurile si pun lichid de parbriz

                        Comment


                        • #13
                          In manualul meu(1.2 16V) scrie ca nu e necesar sa stai cu motorul pornit fara rost pana se incalzeste! Acest lucru duce la consum de combustibil aiurea! Ai pornit si ai plecat! Daca ai parbrizul inghetat si nu vezi, da, stai sa bage ceva caldura sa se dezghete, sa vezi pe unde mergi! Dar daca vezi sa mergi cu ea, pleci!
                          Eu pornesc, astept 10-15 secunde sa se unga cat de cat si plec! Acum iarna! Vara stau mai putin!

                          Comment


                          • #14
                            si mai un lucru de tinut minte,cand porniti motorul sa tineti piciorul pe ambreaj ca sa porneasca mai usor,la mine am observat cand pornesc si tin piciorul pe ambreaj are un sunet cand il las se scimba sunetul,ca si cum ar toarce mai greu cand il apas din nou merge mai viioi

                            Comment


                            • #15
                              @ edee diesel-ul nu se incalzeste stand pe loc, asa ca in momentul in care poti pleca in siguranta (vizibilitate) ii dai bice fara a intra in forja pana ajunge temperatura la doua linii.
                              recomandat este sa ii dai drumul la ventilatie la o treapta mai mare de 2 si caldura pusa pe maxim ca sa cupleze rezistentele de la incalzirea aditionala. Rezistentele de la incalzirea aditionala sunt plasate inainte de radiatorul mic(din aeroterma) asa ca antigelul se va incalzi mai repede si motorul de asemenea.
                              sigpic
                              Ambition 1.5 dc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google