@ balanel si seba
Ideea e simpla - asta cu ciupit frana un pic cu stangul, ar ajuta totusi doar in situatia in care masina e doar foarte putin "blocata" pe gheata cu o roata, iar cu cealalta pe asfalt uscat. (adica masinii ii trebuie un impuls extrem de mic, ca sa iasa din "blocaj")
Pentru o masina prinsa bine in zapada tocata/inghetata si gheata, slabe sanse sa o scoti. In plus, trebuie sa insisti ceva cu frana --- adica sa omori un pic ambreiajul.
Asa, solutie mai simpla e sa lasi masina in treapta 1, deschizi usa si impingi in stalpul usii sa ii faci balans, sau gasesti niste trecatori binevoitori sa te impinga.
Ideea e simpla - asta cu ciupit frana un pic cu stangul, ar ajuta totusi doar in situatia in care masina e doar foarte putin "blocata" pe gheata cu o roata, iar cu cealalta pe asfalt uscat. (adica masinii ii trebuie un impuls extrem de mic, ca sa iasa din "blocaj")
Pentru o masina prinsa bine in zapada tocata/inghetata si gheata, slabe sanse sa o scoti. In plus, trebuie sa insisti ceva cu frana --- adica sa omori un pic ambreiajul.
Asa, solutie mai simpla e sa lasi masina in treapta 1, deschizi usa si impingi in stalpul usii sa ii faci balans, sau gasesti niste trecatori binevoitori sa te impinga.






ii dai cateva pedale, daca realizezi ca nu-i rostul de fente mergi pe "clasic": hita-hita inainte-ianpoi si asta e. problema incepe daca n-ai aia 10cm in care sa faci hita-hita, atunci "ai pus-o" 





.
.
Comment