Problema GRINDINA :(...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    IancuMIC...multumesc pt. timul pierdut pentru a arata si altora cum ai rezolvat problema. Pozele si parerea ta despre aceasta lucrare conteaza si ajuta.
    Mai exact am un prieten care a avut Loganul afectat de aceeasi grindina care a lovit Galati-ul cu cateva luni in urma. Si el a facut dosarul de dauna dar nu a reparat inca masina. O sa ii recomand sa ia legatura cu tine, personal sau pe forum si sa isi faca masina prin metoda aleasa de tine.

    Comment


    • #62
      Cu mare placere; pot oricand sa-i arat masina; daca ii place cum a iesit poate opta sau nu pentru aceasta metoda.
      Metoda cu revopsirea sigur are un grad mai ridicat de perfectiune la prima vedere, dar depinde peste ce meserias dai si nu sunt convins ca vopseaua va "tine" ca asta originala.
      Ca sa fiu foarte corect un coleg (Georgica) a gasit astazi la intalnire, ceva la capota fata, in speta vreo doua mici imperfectiuni, nici nu stiu cum sa le numesc, dar care sunt foarte greu lizibile; acolo a fost prapad (peste 100de lovituri), in rest toti colegii au declarat ca a iesit bine.
      Cel mai important lucru e ca ca sunt multumit; (cu o capota 100% chituita nu as fi fost prea incantat); am ramas cu vopseaua originala, cat s-o putea..
      Va stau la dispozitie cu orice informatie despre lucrare.
      Last edited by IancuMIC; 25 November 2012, 21:28.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #63
        va rog sa-mi spuneti adresa service-ului unde s-a facut reparatia ( PM) si daca nu se mai poate negocia de la 2000 ron ( pt. mine , care n-am casco e f. mult), cat timp dureaza pana se apuca de lucrare.
        multumesc

        Comment


        • #64
          Pretul e in functie de numarul de lovituri si de localizarea acestora; cel putin asa a fost la mine. Eu am dus masina luni dimineata si joi seara era gata; am luat-o vineri dimineata, pe lumina.
          Ai PM cu nr telefon al mesterului.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #65
            Multumesc pt informatii, am reusit sa vorbesc - pretul e in jur de ce ati platit si d-voastra( mare pt posibilitatea mea) , mi-am intins antenele si am aflat ca exista si concurenta, maine din cate am aflat ( generalitati ) sper sa fiu mult mai bucuros, gandindu-ma normal, la buzunarul dar si la masina mea.

            Comment


            • #66
              Originally posted by IancuMIC View Post
              Pretul e in functie de numarul de lovituri si de localizarea acestora; cel putin asa a fost la mine. Eu am dus masina luni dimineata si joi seara era gata; am luat-o vineri dimineata, pe lumina.
              Ai PM cu nr telefon al mesterului.
              Nenea Iancule lasa-mi si mie un pm te rog cu numarul de tel al meseriasului.
              https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

              Comment


              • #67
                M-ar interesa si pe mine sa imi rezolv indoielile de pe masina. Problema mea este ca nu stiu daca se merita in cazul meu. Cum sa va explic, dar la mine ploua cu ``grindina `` in fiecare toamna din cauza pomului numit castan si care isi are resedinta deasupra locului meu de parcare. M-ar tenta sa rezolv cu masina daca ar fi mai ieftinache.

                Comment


                • #68
                  Nu este deloc ieftina o reparatie PDR. Si eu am locul de parcare sub castan(toata strada sunt numai castani), dar o pot lasa timp de ~o luna /cat timp cad toate castanele intr-un loc fara acesti pomi si ma deplasez perpedes pana acasa.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by AlinVRS View Post
                    Nenea Iancule lasa-mi si mie un pm te rog cu numarul de tel al meseriasului.
                    Ai PM; sper sa se mai ocupe de asta, pentru ca de asta toamna, nu am mai vorbit cu el.

                    Pentru cei care au vopseaua originala, in stare buna (masini relativ noi) e mai oportuna solutia prin PDR.
                    Last edited by IancuMIC; 11 September 2013, 17:35.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google