Piese Mobile Motor Logan Lucrare De Diploma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piese Mobile Motor Logan Lucrare De Diploma

    Sunt in clasa a XI-a profil mecanic auto, subiectul pentru lucrarea de diploma este urmatorul: Piese Mobile Motor Logan, am fost incantat eu pe moment, motorul l-am studiat anul trecut iar anul asta am studiat ambreiajul, cutia de viteza, transmisia, directia si roata. De ce piese mobile motor Logan? Am cautat pe internet un motor sectionat de Logan si nu am gasit, are ceva in plus fata de un motor clasic, piston , segmenti, bolt, arbore cotit biela si semicuzineti? Mi se pare prea simplu si nu inteleg de ce a zis motor Logan si nu motor in 4 cilindrii si 4 timpi sau ceva de genul? Gasesc prin zona vreun nenea care are mai multe cunostiinte despre motorul de Logan sa ma ajute cu un sfat? Este suficient daca scriu despre piston , segmenti, bolt, arbore cotit si semicuzineti? Bineinteles plus date tehnice pentru fiecare piesa in parte,rol, materiale folosite la fabricare, toate nebuniile astea.

  • #2
    o diferenta fata de multe e ca nu are camasi la cilindrii...
    Poate s-a pus asa problema din ideea ca exista multe date tehnice la indemana oricui si poti face foarte usor rost de anumite chestii fara sa te chinui prea tare.
    Last edited by Cristi_Xp; 8 November 2012, 19:33.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Dar in rest astea sunt piesele mobile nu? piston , segmenti, bolt, arbore cotit biela si semicuzineti

      Comment


      • #4
        vezi ca mai e si mecanismul pompei de ulei, poate te intreaba cum e ungerea si o sari din neatentie. sau uiti sa spui ca axa/axele cu came sunt in chiulasa, nu in bloc, ca la vechea dacie, a disparut arborele ruptorului-distribuitor, cama pompei de benzina, iar la 1.6_16v culbutorii sunt hidraulici. la motoarele diesel ar merita mentionata turbina, ca si accesoriu, fiind motor supraalimentat. aici insa e discutabil, ca nu face parte propriu-zis din motor...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Am si mecanismul motor pe langa Partile Mobile ale motorului. Si m-ai scos dintr-o incurcatura mare ca nu stiam de motorul cu 16 valve, am gasit niste animatii simpatice cu 16 valve in care arata functionarea motorului si cautam o modalitate sa le folosesc pentru logan. Ceva mentiuni la mecanismul motor? Multumesc tuturor pentru atentia acordata.

          Comment


          • #6
            animatiile alea de care zici tu, foarte probabil sa contina si partea de distributie variabila, care la logan nu exista. loganul n-are fulie defazoare activa.in rest nu stiu ce-as putea sa-ti spun, eu sunt electronist. motoarele sunt hobby
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Super tare. O sa am de scris si despre tehnologia moderna iar distributia variabila e perfecta de scris, nu stiam de ea, am gasit cu ocazia asta si sistemul MultiAir de pe FIAT, inca o chestie foarte intersanta.Super tare. Sa vad poate ca e ceva mai modern instalat si pe motorul de pe logan, pana acuma cel mai modern lucru pe care l-am gasit este in cazul motorizarii cu 16 valve. In cazul in care nu gasesc altceva scriu despre asta. Multumesc din nou Seba.

              Comment


              • #8
                nu are distributie variabila loganul,deci nu ai despre ce sa scrii )
                Doar motorul 16v de pe megane 2 si 3 sau twingo RS are asa ceva
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Stiu ca nu are distributie variabila insa am posibilitatea sa scriu despre o tehnologie moderna la alegere, o sa ma pot abate de la Logan. . Si daca tot ai adus vorba o sa ma axez pe Renault ca oricum sunt surori firmele . Merci.

                  Comment


                  • #10
                    atunci cauta cate ceva despre motorul 0.9tce 90cp, 3 cilindrii turbo. e mai interesant un 3 cilindrii decat un 4 cilindrii clasic, fie el si 1.2tce 115cp.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Seba, motorul ala abia a aparut pe logan, cred ca tu vrei defapt sa afli mai multe despre el

                      Comment


                      • #12
                        Tin sa va urez inainte de toate un an nou fericit si de ce nu, mai bun. In legatura cu proiectul am mai tras eu cateva concluzii, intre timp am facut si putina practica intr-un service (nu prea iubeau mecanicii aia meseria dar mia prins bine) si m-am hotarat sa ma axez pe motorul 1.2 16v de 75 CP, am ales 16V pentru ca mai sunt filmulete pe ici pe colo in care este prezentata functionarea motorului si mai toate exemplele sunt cu cate 4 valve pe piston. Motorul am observat ca este dispus orizontal, capacitate cilindrica 1149cc,cuplu maxim 107 Nm, 4 cilindrii etc. Ar mai fi ceva de spus? Are ceva in plus constrcutiv si functional fata de un motor generalizat? Adica acel motor pe care til explica profesorul la scoala . Sper ca nu vam tulburat cu explicatia mea. . Sau daca credeti ca as gasi mai multe informatii despre o alta motorizare sunt deschis la propuneri, sincer nu stiu ce este cu motorul asta nou in 3 pistoane turbo 90 de cp parca. Pare interesant dar nu cred ca as gasi materiale (imagini filmulete etc.).

                        Comment


                        • #13
                          cred ca e aceeasi poveste si la motorul asta ca la 1.4 8v si 1.6 8v pentru ca are tot un ax cu came ...
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Va stresez cu inca o intrebare, ce fel de cap are pistonul unui logan? plat,concav, convex, convex profilat, concav profilat.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google