Cursuri Performante Auto- Scoala Pilotaj Logan Si Nu Numai

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ce sa zic si eu pe subiectul asta tentant,toti ne dorim sa cunoastem,sper insa ca experienta dobnadita in acest domeniu sa se foloseasca doar in circuit si nu pe asfalt ca soseaua si drumurile noastra fie ele e-uri ,nationale sau judetene ne ofera destui profesionisti,regii asfaltului si piloti consacrati si sincer m-am saturat de cate ori trebuie sa ma feresc si sa fiu prevazator ca sa ajung safe acasa la familie,

    deh e si viciu profesional pentru ca mi-am ales meseria de sofer,daca in schimb scolile de raliu ar aduce mai multa siguranta si in trafic ,desi nu cred,sa dea domnul sa fie mai multe decat cele pentru permise,desi pasiunea nu are limite si asa cum am inceput toti dorim sa fim pro...

    Comment


    • #32
      Din pacate la scoala lui Florin Staici costa 500E/curs cu masina proprie. :|

      Comment


      • #33
        de mult caut o scoala de pilotaj auto,pentru a-mi mari abilitatile de condus imi puteti spune daca e cumva si prin bucuresti?
        Ma joc in fiecare zi jocuri cu masini

        Comment


        • #34
          @ drogas

          reglezi pedala de acceleratie sa tina foarte sus. tragi de clema de pe cablu si se ridica pedala

          prima data eu am incercat sa franez cu calcaiul si sa accelerez cu varful. nu e bine pentru ca dozarea franei nu o reuseam perfect, ma ajuta ABS ul de fiecare data...ceea ce nu doresc.

          am lasat acceleratia o idee mai jos decat frana. acum franez cu varful si spritzez cu calcaiul. ca la manual

          trebuie mult si foarte foarte foarte mult exercitiu. nici acum nu imi iese perfect. nici pedalele loganului nu sunt tocmai proiectate pentru asa ceva.

          concluzie ridica acceleratia din cablu si apuca te de pedalat cai mult, o gramada

          Comment


          • #35
            Apropos de manual, cine are si e dispus sa ne impartaseasca un astfel de manual?
            sigpic

            Comment


            • #36
              Originally posted by darksid3 View Post
              Toate ca toate...dar daca nu franezi cu stangul, degeaba ;)
              hehe, eu m-am obisnuit sa fac asta pentru ca imi scapa aer servofrana si trebuia sa o ciupesc putin sa-i treaca. Si deoarece facea asta cand acceleram, o gadilam cu stangul. A fost amuzant la inceput, cand stangul era obisnuit sa apese ca pe ambreiaj - tare si pana jos.

              Comment


              • #37
                Din raspunsuri nu prea stiti unde sa mergeti!
                Sunt destui care fac cursuri de pilotaj si conducere defensiva sau chiar ofensiva
                pe langa Titi Aur , Stefan Vasile , Dany Ungur si George Grigorescu exista NRA Cluj si o alta pleiada de piloti sau fosti piloti de raliu care fac cursuri private pe bani mai multi sau mai putini.
                Chair sunt curios :
                cat sunteti dispusi sa oferiti pentru ora de pilotaj cu masina voastra unui pilot campion national si/sau unui pilot retras din curse?

                Comment


                • #38
                  Pana mea, daca are autodrom ca Titi Aur sa aiba si masini.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #39
                    Eu sunt dispus sa bag 1000 euro intr-un cazan si cu 50 lei ora sa ma dau cu el pe un autodrom particular , pe raspunderea mea, cursurile le platesc separat daca am nevoie.......bineinteles, inainte de toate, un instructaj platit pt securitate, prot muncii, etc
                    Last edited by Oti; 21 July 2015, 08:51.
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • #40
                      Am participat la o demonstratie cu o masina cu roti ajutoatore pe spate (aka aderenta transversala 0 pe spate, bunicica pe fata), se invata repede contrabracarea in derapaj si diferenta intre corectie si supracotectie aka tete-a queue.
                      O consider o experienta utila.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #41
                        @einstein1984: Ford Driving Skills for Live?

                        Comment


                        • #42
                          Nu, o treaba privata cu un pilot din CNR. Eram inscris si la aia, dar a intervenit o inmormantare .
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #43
                            La cursul organizat de Ford am participat şi eu.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google