Aceleasi probleme le am si eu cu trosnitul cand pun frana la viteze mici. La inceput, am zis ca nu sunt rodate placutele, dar deja am 11.000 si ceva si tot se aude. Probabil, daca ma duc la dealer, imi va spune acelasi lucru ca si cu clatinatul motorinei din rezervor cand fac plinul... "Asa fac toate!"
Problema la franare
Collapse
X
-
Sa stii ca si eu am observat acest lucru la viteza f mica ,ca o trosnitura scurta infundata,dar cred ca e normal nu e prea tare ,daca nu esti atent nici nu o auzi ,probabil ca pe disc se face condens !Originally posted by andreiSi eu am incercat la mersul cu fata sa fac ce ai zis tu, se aude foarte usor zgomotul acela pentru ca sunt tocite placutele de frana. La mersul cu spatele si la mine se aude.
Comment
-
Am sesizat si eu o problema la franare (am scris aici pentru a nu deschide topic nou): de doua zile mi se pare frana cam "moale". Cand apas pedala parca merge mai usor ca de obicei si masina se opreste mai greu. M-am uitat la nivelul lichidului de frana si e ok. Lichidul pentru servofrana e si el ok (daca m-am uitat bine). Oricum toate bidoanele sunt cu nivelul intre minim si maxim, asa cum este normal. E posibil sa se fi dus placutele in numai 3000 de km ? (zgomote la franare n-am). As vrea sa va cer o parere inainte de a merge la dealer degeaba. Multumesc.
Comment
-
@nsa: Cati km are masina? S-ar putea sa fie de la furtunul de depresurizare.
@misha: Ce treaba are scutul cu ce discutam noi?
Comment
-
nu stiam ca sunt mai multe rezervoare pentru frana "M-am uitat la nivelul lichidului de frana si e ok. Lichidul pentru servofrana e si el ok (daca m-am uitat bine). "sigur e loganOriginally posted by nsa View PostAm sesizat si eu o problema la franare (am scris aici pentru a nu deschide topic nou): de doua zile mi se pare frana cam "moale". Cand apas pedala parca merge mai usor ca de obicei si masina se opreste mai greu. M-am uitat la nivelul lichidului de frana si e ok. Lichidul pentru servofrana e si el ok (daca m-am uitat bine). Oricum toate bidoanele sunt cu nivelul intre minim si maxim, asa cum este normal. E posibil sa se fi dus placutele in numai 3000 de km ? (zgomote la franare n-am). As vrea sa va cer o parere inainte de a merge la dealer degeaba. Multumesc.
Comment
-
-
Stiu ca am servofrana. Daca sunt rezervoare de lichid separate sau nu, nu stiu. Daca eram expert in motoare lucram in industria auto, nu in IT. Tocmai de aceea am intrebat. Daca ai un sfat, da-l, daca nu te rog sa te abtii de la comentarii inutile.Originally posted by petroman View Postnu stiam ca sunt mai multe rezervoare pentru frana "M-am uitat la nivelul lichidului de frana si e ok. Lichidul pentru servofrana e si el ok (daca m-am uitat bine). "sigur e logan
Comment
-
Mai mult ca sigur e de la furtunasul pentru depresurizare a instalatiei. Mergi in service si vezi ce zic si ei.
Comment
-
A postat ironic. Cred, totusi ca faci o confuzie intre lichidul de servofrana si lichidul de servodirectie... Eu stiam ca servofrana e "actionata" de depresiunea creata in galeria de admisie, in consecinta, nu exista lichid de servofrana, dar nu stiu ce surprize mai rezerva tehnologia. Din cate am vazut eu la mine la motor, am urmatoarele rezervoare de lichide: lichid de racire, lichid de frana, ulei servodirectie, ulei motor (e intuitiv, nu l-am vazut), lichid spalare parbriz... Andrei, csebalyn mai sunt si altele?Originally posted by nsa View PostStiu ca am servofrana. Daca sunt rezervoare de lichid separate sau nu, nu stiu. Daca eram expert in motoare lucram in industria auto, nu in IT. Tocmai de aceea am intrebat. Daca ai un sfat, da-l, daca nu te rog sa te abtii de la comentarii inutile.
Comment







eu care credeam ca a ramas fara scut dupa ce sa oprit fara frana undeva
sigpic
Comment