Bataie Bratul Drept

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bataie Bratul Drept

    salut tuturor.. de ceva timp o bataie in partea dreapta a masini fata .. am crezut ca e de la pivot.. cei drept era si el bolnav am schimbat unul si e ok tot cu brat ..dar problema persista tot imi bate si pivotul nu este (asa cred eu ..e cel nou pus pe masina) eu cred ca e ceva pe la suspensie pe acolo nu pot sami dau seama unde bate ..
    cei care au avut probeleme similare ii rog sa ma ajute sa o rezolv

  • #2
    Cand iti bate? La viraje sau in mers normal. Creste bataia cum accelerezi? Ori e planetara ori e rulmentul. Ca sa verifici daca e de la planetara.. pleaca de pe loc cu viraj maxim stanga si apoi dreapta, iar daca bate atunci e le la planetara. Daca bataia e in miscare peste o anumita viteza, atunci e de la rulment( aceeasi problema o am si eu si urmeaza sa schimb rulmentul zilele urmatoare).
    Last edited by cordus; 20 September 2013, 18:42.

    Comment


    • #3
      pai imi bate cand merg pe drum de tara ...in rulaj nu se aude mai deloc nici un fel..doar daca iau ceva cxu roata aia inaite groapa denivelare ca sa simta ceva..alt fel nu ..si bate atuncea cand e subturata ...

      Comment


      • #4
        Atunci e alta problema.. o fi de pe la amortizoare. Sper sa iti raspunda un coleg cu ceva mai multa experienta.

        Comment


        • #5
          da ..asa cred si eu ca e de la amortizor..sa vedem alt coleg care are mai multa experienta

          Comment


          • #6
            vezi ca e rulmentul de sus de la amortizor. Mergi la un mecanic priceput/service si verifica
            ​​​​​​

            Comment


            • #7
              pai masi duce daca nu ar fi asa scumpi... ia schimbat la un vecin 2 rurmenti la o dacie 1300 ia luat un milion si e singurul service din comuna mea... deci daca se poate face acasa fac acasa daca nu ma duc cu ea undeva la oras unde se duc prieteni mei

              Comment


              • #8
                Salut Ar putea sa fie capetele de bara sau bucsile/bieletele de la bara stabilizatoare
                telescoapele de obicei nu bat, iar rulmentii din capul telescopului trosnesc cand iei viraj pe loc Depinde si de cati km are masina

                Comment


                • #9
                  masina are 17000 facut saptamana asta .. masina are 4 ani .. pana acum am schimbat la ea doar bratul stanga... capetele de barea posibil ca la viraje nu se mai ducea volanul inapoi pana sa schimb bartul pe dreapta ... dar e bataie din aia cand e sub turata de parca ai bate in tabla si e naspa sau cand iei o grapoa troc top se aude... eu cu atat zicem ca e de la suspensie ceva telescop ... daca nu descoperim.. o bagam la un service sa vedem si acolo

                  Comment


                  • #10
                    Si eu am avut aceeasi problema si am rezolvat-o pe dreapta momentan prin schimbarea bieletei ,a capatului de bara si a basculei. Bascula daca nu e dusa, schimba celelalte piese si nu o sa mai faca zgomote.

                    Comment


                    • #11
                      Si eu am aceeasi problema ca marcel si tare-s curios care-i rezolvarea
                      http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                      Comment


                      • #12
                        Fiecare cu ale lui. La mine bate cand virez maxim in mers ca sa schimb directia de mers. Se aude ceva de genul fier pe cauciuc. Eu am schimbat si bieletele si capetele de bara si tot se aude. Apare acest fenomen cand balanseaza masina. In primavara ma apuc sa schimb amortizoarele si pun si brate noi si sper sa scap de galagie. Pana atunci ma intreb si eu oare e de la amortizoare sau isi fac de cap planetarele.

                        Comment


                        • #13
                          danyell s-ar putea sa-ti bata planetara

                          Comment


                          • #14
                            Am avut si eu aceasta problema pe dreapta, se auzea un zgomot metalic, parca lovea fier pe fier. Problema a fost de la brat, nu era strans bine. Strange-l cu o cheie cu brat, o cheie de forta, sau mergi la cineva care are sistem hidraulic si o sa vezi ca se rezolva treaba. Cel putin asa a fost la mine, lucru care l-am aflat dupa de am dat jos jamba (ansamblul amortizor-arc), rulmentul de la jamba, etc, si multi nervi.
                            sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google