Inmatriculare Dacia Logan In Anglia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inmatriculare Dacia Logan In Anglia

    Buna, m-am decis sa intreb aici poate primesc ceva informatii de ajutor:

    1. M-am mutat de curand in Anglia, cu Dacia Logan Preference, model 2005
    2. M-am decis sa o inmatriculez aici dar, probabil stiti, sunt ceva conditii de indeplinit, printre care schimbarea farurilor.
    3. Necazul este ca nu reusesc sa gasesc faruri care sa bata pe stanga, pentru ca acest model nu a fost fabricat in Anglia. Doar noile modele, de anul asta, se distribuie aici.
    4. Am intrebat la Dacia Romania, Renault, Mahindra (nici nu au raspuns). Am crezut ca poate pot cumpara de la Mahindra Verito, ca e la fel ca aspect. Nu stiu daca si tehnic corespunde. Nimic.
    5. Pana la urma am primit ceva indicatii ca ar fi posibil sa o inmatriculez doar cu acele autocolante dar se pare ca nu se poate.
    6. Cineva a recomandat faruri cu 'angel eyes' care pot fi reglate. AM gasit in Germania pe la 190 EUR. Asta ar fi ultimul resort.
    7. De asemenea pe langa schimbat faruri, montarea de bec in spate pentru ceata, pe partea dreapta si schimbarea panoului cu kmph in mph, se mai cere si un Certificate of Compliance... ceva "in 51 sau 52 de puncte".

    Am doua intrebari:

    A. Are cineva idee, totusi, de unde as putea obtine faruri pentru Dacia Logan, care sa indrepte lumina spre stanga?

    B. De unde pot obtine acest CoC? De la Dacia Romania, sau de la Renault? A mai fost cineva confruntat cu aceasta situatie?

    Momentan sunt cam descurajat, nu stiu ce sa fac cu masina - sa investesc timp si bani in modificarile necesare si hartogaraie, sau sa renunt, sa o aduc inapoi in Romania si sa o vand? Mi-ar place sa o pastrez, pentru ca e in stare foarte buna si "mi-e draga" dar se pare ca Dacia/Renault nu prea se agita sa isi ajute clientii, chiar si cei din 2005.

    Multumesc tuturor pentru orice idei, sfaturi.

    C

  • #2
    Eram tentat sa-ti spun sa o vinzi, dar la cat costa timbrul de mediu pentru ea, nu stiu cat mai iei.
    Nu gasesti niciun atelier care sa te ajute sa modifici tot ce trebuie, care sa se ocupe de toate pentru un anume comision?

    Comment


    • #3
      Un prieten de al meu s-a stabilit in Anglia de curand, a avut un Logan pe care l-a vandut, stia cat este de complicat sa-l inscrie acolo si asa si-a luat acolo alta masina, un opel vectra c cu 2300 de lire. Asa ca daca nu vrei sa te complici, vinde-o si cat iei pe ea asta e, alta solutie nu e si nu cred ca merita sa bagi atatia bani pentru a schimba tot ce iti cer ei. Sper ca nu te-am dezamagit, dar asta-i realitatea.

      Comment


      • #4
        Faruri

        Multumesc pentru raspunsuri. Singura problema care mi se pare de de nerezolvat, este cu farurile. Montarea unui bec de ceata si schimbat la bord cred ca se rezolva. Am vorbit la service si ar fi ok. Dar daca nu gasesc faruri, nu merge.

        Un amic mi-a scris ca a putut sa o inmatriculeze in 2009, acelasi model, in Anglia, FARA sa schimbe farurile dar cred ca a obtinut ceva 'scutire' de la autoritati pentru ea. O sa incerc si eu asta. A doua optiune ar fi sa pun faruri 'angel eyes'.

        Eram curios daca stie cineva de unde obtin acel certificat de 'compliance'. Cred ca e un fel te protocol de 'acceptare reciproca' a vehiculelor Anglia vs. EU.

        Comment


        • #5
          sall !
          Din cunostintele mele masinile cu volan pe stanga au voie sa circule numai o luna de zile in Anglia ,in comparatie cu autoritatile noastre respectiv RAR care inmatriculeaza masinii cu volan pe dreapta, cea ce cred ca sunt un pericol pe soselele noastre,nu cred ca ai vreo sansa sa inmatriculezi masina cu volan pe stanga in Anglia !

          Comment


          • #6
            si din cate stiu eu valentin sunt si masini cu volan pe stanga care se gasesc in anglia..
            ccisystems nu merg farurile reglate?ca stiu ca poti regla ungliul farurilor
            Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
            Cine este interesat ma poate contacta pe privat
            sigpic

            Comment


            • #7
              Originally posted by faraonw View Post
              si din cate stiu eu valentin sunt si masini cu volan pe stanga care se gasesc in anglia..
              ccisystems nu merg farurile reglate?ca stiu ca poti regla ungliul farurilor
              hai sa revenim ,dupa cateva cautari am ajuns la cateva concluzii ,se pot imatricula masinii in anglia si vice versa si se tine cont de schimbarea farurilor ,lampa de ceata si cea de marsarier cat priveste circulatia in UK cu numere de RO nu trebuie sa depaseasca 6 luni din 12 ale unui an si trebuie facuta dovada cu bilet (chitanta )de pe feribot .

              Comment


              • #8
                Cu farurile o rezolvi relativ simplu. Pe faza scurta fiecare far iti face un fascicul care bate mai spre dreapta. Acel fascicul se produce din cauza tablitei care este sub filamentul de faza scurta si care acum este inclinat intr-o parte....cum te uti in far din afara este inclinata spre dreapta acea tablita. Tu trebuie sa faci in soclul unde intra becul alte 3 decupaturi pentru repozitionarea becului.....in directie inversa.Ai nevoie de nitica indemanare si daca ai avea o freza mica o rezolvi imediat.
                Last edited by cosmindan; 25 September 2013, 22:56.
                real power..... diesel power by

                Comment


                • #9
                  dunga de lumina e data de far, nu de bec. isi cumpara faruri de mahindra verito si gata.

                  Comment


                  • #10
                    Bine......atunci fa un mic experiment.Taie tu carcii aia de la bec si vezi ce se intampla cu fascicolul daca sucesti becul atunci cand este pe faza scurta.
                    Verifica si pozitia in care sta becul la Dacaia 1310 aia cu 4 afaruri rotunde....sta la fel ca la Logan....inclinat .
                    Ceea ce spui tu este la masinile care folosesc pe faza scurta un bec cu un singur filament si fascicolul este facut de oglinda ...respectiv far.

                    Tablita aia de sub filament face ca lumina sa se duca doar in partea superioara a oglinzii din far si sa fie proiectata jos in asfalt, iar inclinatia spre stanga a tablitei face ca lumina sa se duca in partea stanga a oglinzii si sa fie proiectata jos in dreapta. In Anglia are nevoie sa sucesca doar becul in far si gata.

                    DE ce la becul bixenon ai tabla aia sub bec cand este pe scurta si se trage tabla cand dai lunga???
                    Last edited by cosmindan; 25 September 2013, 23:11.
                    real power..... diesel power by

                    Comment


                    • #11
                      Se trage becul scuze. Becul se trage ca sa vina in pozitia in care sta filamentul de lunga in becul h4 halogen, iar in pozitia respectiva tabita de la bixenon este decupata.
                      Eu il sfatuiesc pe colegul care a deschis topicul sa sucesca becurile inainte sa arunce banii pe alte faruri.
                      Attached Files
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • #12
                        eu stiam de niste reglaje de la far pentru care iti trebuie un imbus de 8 sau 10 parca si dea acolo se facea unghiul
                        Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                        Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google