Originally posted by b45gao
View Post
Filtru polen
Collapse
X
-
Eu l-am luat pe al meu ieri, 06.06.2008, din targ de la Vitan cu 55 RON. E MANN CU1829. Ca si locatie, e un magazin ce are si un banner cu filtre Mann pe aleea din mijloc, cum mergi de la intrarea principala a masinilor in targ catre standurile acoperite, pe partea stanga. Abia astept sa-l montez sa vad diferenta. Revin cu detalii dupa montaj.
-
Din ce am vazut in poze, pare sa fie ca cel de polen simplu dar tratat cu ceva praf de carbon (ca nu-mi explic altfel).
Cel cu carbon activ de care zicea si Andrei arata altfel. E stratificat si cu continut efectiv de carbune (carbon) filtrant nu doar impregnat in panza.
S.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Gata, l-am montat. Decuparea plasticului am facut-o cu un cutit de vanatoare super bine ascutit ce a taiat perfect plasticul ala, care, oricum, e destul de moale. Mai greu a fost cu eliminarea prafului deja existent. Mai intai am sters galeriile din bord cu o carpa prinsa cu o sarma mai tare si se vede si din poze ca era nevoie, dupa care am acoperit gura de la admisia cu aer dinspre motor si am dat ventilatorul la 4 pana a suflat tot praful ramas pe acolo. Filtrul a intrat in acel locas foarte usor. Nu am observat o modificare vizibila a debitului de aer, nici macar la treapta 1. Revin intr-o luna cu opinii asupra functionarii ventilatorului si cu poze ale galeriilor din bord dupa perioada de functionare cu filtru.
Comment
-
Foarte util treadul ! Habar nu aveam de chestia asta cu filtrul !Si nu dadusem drumu la aeroterma ! (masina o am de 3 sapt) insa am facuto imediat dupa ce am citit cateva randuri si ...... Mam ingrozit de ce iesea din aeratoare !!! Concluzia - imi pun si eu filtru dar mai mult ca sigur o sa-l montez sub grila de la stergatoare chiar daca e mai greu stiu ca nu intra mizerii pe jumatate de canal (pana la filtrul de sub bord) !logan 1,5'DCI /85cp.
Comment
-
Atunci trebuie sa bricolezi tu un filtru, ca nu se poate pune acolo cel de praf/polen.
Comment
-
N-am o parere asa de buna despre filtrele Mann, dar in locul unor improvizatii sau a altor filtre no-name sunt bune si alea.
Comment
-
Acum am venit de la masina,m-au luat toti dracii pe sub bord,eu "mic",caldura mare,morcovu cat sfecla cu frunze cu tot de frica sa nu intep vaporizatorul,am taiat cu un cuter incalzindu-i lama cu o bricheta(initial era prevazut sambata taierea cu un pistol de lipit dar n-am mai avut rabdare) dar in final am izbutit sa-i montez un filtru mann,nu a scazut deloc fluxul de aer nici pe 1,dar totusi mi se pare pasla aia cam raruta,la renault o fi la fel.Per total deocamdata multumit.KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate
Comment
-
Exact asta ziceam, filtrele Reanult sunt mai eficiente, materialul e mai "des".
Comment
-
Nu e diferenta chiar asa de mare, dar dupa parerea mea, cel de Renaut filtreaza mai bine praful.
Comment
-
Da, sunt aeratoarele din bord, inainte si dupa ce le-am curatat de praf. Exact cum am scris, dupa ce am decupat plasticul de la ventilator, acolo unde intra filtrul, am acoperit gura de la "admisia" cu aer dinspre motor si am pus ventilatorul pe pozitia 4 si din comutatorul de pozitii am schimbat zonele prin care sa-mi sufle tot praful afara. Nu ma intreba cat mi-a luat sa-l sterg de prin toata masina ...Originally posted by nellusb View PostO intrebare pt ady_p. Ce sunt cele doua gauri din primele poze? Cumva gurile de ventilatie de pe bord?
Dupa ce a iesit tot, am scos gurile la aeratoare si am sters cu o carpa tot praful de pe acolo. Ca sa sterg cat mai mult, am legat carpa de o sarma mai tare, dar flexibila, si am bagat-o pe galeriile de aer cat de mult s-a putut, exact cum fac cosarii.
Comment












Comment