Filtru polen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by kelemen View Post
    M-am hotarat pun si eu dinala de interior dar...Cu toate pozele voastre nu pot sa imi dau seama unde sa tai...
    Incerc sa te ajut eu . In prima poza este ventilatorul meu netaiat. Daca te uiti, exista doua "borduri" printre care v-a intra filtrul. Acelea trebuie sa ramana si sa tai printre ele. In cea de-a doua poza am incercat sa-ti trasez pe unde se taie. Sper sa-ti fi fost de ajutor.
    Attached Files
    sigpic
    Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

    Comment


    • E simplu de identificat locul pe care trebuie sa tai in zona pasager dreapta fata trebuie sa te uiti(foto ady_p) dar sa ai MARE grija la taiat in zona dinspre habitaclu sa nu intepi vaporizatorul,tai cu grija fara graba,de preferat cu o scula incalzita sa treci prin plastic(pistol lipit sau lama cuter incalzita la flacara),eu am taiat sus-jos-partea spre motor iar spre habitaclu am zgariat mai mult,am impins inauntru bucata taiata si s-a rupt si asta a fost tot.Bafta si grija mare.
      KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

      Comment


      • Salutare tuturor, mi-am montat si eu filtrul MANN COD: CU1829 (58 lei in timisoara vizavi de fabrica de bere la Ciclop).
        Operatiunea nu este chiar usoara deoarece la un moment dat de abia vezi ce tai, ma refer la partea de sus, am si aer conditionat si am fost mai atent.
        Am reusit cu greum, dar a scapat ceva aer pe linga margini( nu foarte mult) si am pus pentru etansare silicon de geamuri.
        Mentionez ca acest silicon se curata foarte usor dupa scoaterea filtrului.
        Astfel etansarea este perfecta.
        Acum vreau sa vad disparitia gunoaielor de pe bord.
        sigpic
        VIATA ARE PRIORITATE

        Comment


        • Azi am facut si eu unfiltru manual ,din carton si filtrui de hota. O singura bucata,montare destul de rapida cu ajutorul iubitei ca are manute mici...Si nu s-a schimbat major debitul de aer. Sa vedem acum cu praful... Adevarul e ca se strangea mult in zona orificiului
          1.4 MPI Laureate Plus

          Comment


          • Si pana la urma care ai mai bun? Cel de sub stergatoare sau cel de sub torpedou?

            Comment


            • Se taie toate cele 4 laturi sau numa 3?

              Comment


              • @blaze2k: Amandoua sunt la fel de bune, numai ca filtrul care se pune in locasul sau e mai usor de schimbat si de montat.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • Originally posted by kelemen View Post
                  Se taie toate cele 4 laturi sau numa 3?
                  Toate 4 laturile, cu mare atentie la cea dinspre vaporizator in cazul masinilor cu aer conditionat.
                  sigpic
                  Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                  Comment


                  • Salutare tuturor! Astazi am reusit sa-mi pun si eu filtru de polen pe masina mea.M-am chinuit dar nu prea mult; toata afacerea a durat cel mult o ora.Debitul de aer nu a scazut, in chimb nu mai pute in masina si nici praf nu mai baga.Asa ca va multumesc la toti ca mi-ati fost de mare ajutor.

                    Comment


                    • Am citit depsre filtru polen la Logan,si ma gandeam de care sa imi montez pe masina. Pana la urma,am luat un filtru de hota,o banda adeziva de la moment rezistenta la temperatura,si l-am montat pe exteriorul masinii,sub grila de aer de la stergatoare.Nu mai e pic de praf in masina,mirosurile naspa din exteriorul masiniii nu mai patrund asa de repede{pt k e filtru de hota}, iar viteza de intrare a aerului, nu e afectata.....Prea mult. Si e mai usor decat sa decupezi,sau sa mai faci nush ce pe la masina. Prima oara e mai greu,k dupa aeea. Cei din NEAMT[ si nu numai} interesati sa ma contacteze pt detalii. Stima
                      Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                      Comment


                      • Deci din cate am citit am hotarat sa imi pun filtru de hota la exteriorul masinii si apoi sa decupez in acel locas si sa imi pun celalat filtru sper sa nu imi dauneze cu ceva ,voi ce ziceti ,probleme ceva la motoras ?Vreau o idee de la cel care are montate ambele filtre.Ms

                        Comment


                        • Originally posted by crapino View Post
                          Deci din cate am citit am hotarat sa imi pun filtru de hota la exteriorul masinii si apoi sa decupez in acel locas si sa imi pun celalat filtru sper sa nu imi dauneze cu ceva ,voi ce ziceti ,probleme ceva la motoras ?Vreau o idee de la cel care are montate ambele filtre.Ms
                          Nu cred sa fie cineva care sa le aiba pe amandoua iar cine le-a avut a renuntat la cel din exterior (la cel din interior nu prea mai ai cum sa renunti ) deoarece motorasul nu face fata iar debitul de aer e inexistent in poz 1 si abia se simte in pozitia 2. Mare atentie cand decupezi mai ales daca ai aer conditionat, sa nu spargi vaporizatorul. Sunt o gramada de poze in threadul asta cu privire la taiere. Bafta !
                          sigpic
                          Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                          Comment


                          • Demontare aeratoare

                            Originally posted by ady_p View Post
                            Mai greu a fost cu eliminarea prafului deja existent. Mai intai am sters galeriile din bord cu o carpa prinsa cu o sarma mai tare si se vede si din poze ca era nevoie, dupa care am acoperit gura de la admisia cu aer dinspre motor si am dat ventilatorul la 4 pana a suflat tot praful ramas pe acolo.
                            Am si eu ceva praf in gurile acelea (mai ales ca merg si pe drumuri de tara, prafuite en-gros); cum se demonteaza acele clapete de aer (aeratoare) sa ajung sa curat traseul de circulare a aerului? (mi-e sa nu rup ceva,,,; deja mi se misca unul si iese foarte usor, am impresia ca ii lipseste o clema laterala de sustinere)
                            Aveti cumva vreo poza cu partea de contact cu bordul ? (ma intereseaza numarul de cleme metalice, elastice,,,)

                            Multam fain!
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • @crapino : vezi in postul 211 din acest thread sunt doua foto foarte clare din care reiese pe unde trebuie sa tai. Ti-as mai face o mica recomandare si anume sa tai doar trei laturi ale acelui dreptunghi si anume : latura mare, dinspre motor, si cele doua laturi mici de jos si de sus iar dupa aceea sa indoi bucata de plastic respectiva de cateva ori si se va rupe exact pe dunga (in partea dinspre vaporizator). Asta ca sa reduci riscul de a lovi vaporizatorul.
                              Mult succes.
                              It's nice to be important but it's more important to be nice!

                              Comment


                              • @77sky: Ca sa scoti aeratoarele tragi pur si simplu de ele. Se poate scoate mai intai parte din mijloc, cu clapetele sau tot aertatorul. Cel mai bine tragi de margine, ca iese mai usor.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google