Parere Motor 1.5 Dci Euro4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eventual daca te loveste vreun tren

    s80 nu stiu cum sta, dar acu daca ni se permite un pic de offtopic, noul xc90 e beton la capitol siguranta

    The 2015-2018 Volvo XC90 offers the most comprehensive and technologically sophisticated standard safety package available in the automotive industry. It inc...


    sa se dea de atatea ori peste cap si sa nu se turteasca deloc plafonu? abs remarcabil

    in logan erai tocanita nici nu mai puteai fi identificat
    Last edited by cristi....; 11 December 2016, 02:17.

    Comment


    • #32
      Eu nu sunt racer sa ma dau de nush cate ori peste cap

      Nu e nevoie un tren. E suficient sa vina un dgigel cu tir de pe contrasens... ;)

      Comment


      • #33
        Originally posted by cristi.... View Post
        noul logan vine in plus fata de predecesorul sau cu esp si 2 airbaguri in plus...
        care 2 airbaguri in plus? in portbgaj, poate, ca tot 4 airbaguri are (2 frontale si 2 toracice, doar pentru locurile din fata), ca si logan1. airbag cortina inca nu s-a descoperit la dacia
        zi-mi si mie la un test de impact, adica atunci cand esp si martorul de centura tocmai si-au dovedit ineficienta, cu ce te ajuta un led care-ti bate in ochi ca n-ai centura sau ca masina e pe mana elctronicii, ca din a ta tocmai a scapat? in afara de airbagri si tabla, ce te mai tine sa nu te faci salam? inteleg sa punctezi existenta esp, dar nu la teste de impact. cand eram mici, ne ziceau ai nostri ca e bine sa bem lapte, ca intareste oasele, ba chiar ne mai si fortau din cand in cand, dar iti garantez ca daca luam o ranga peste "mufarina", sar dintii ca zarurile. cam asa e si cu pucntajul "extra" pentru esp. un ***** cu petale de trandafiri. cand parchezi botul masinii pe pom, esp nu mai are ce sa-ti faca. daca era baiat smecher esp asta, te impiedica sa pui masina in cires. cum n-a fost, care-I rostul punctelor suplimentare pentru ceva ce nu-si face treaba? as intelege sa punctezi prezenta esp-ului cand incerci sa dai cu amsina in gard si ala ocoleste zidul sau opreste masina inainte de impact. punctele pentru esp si martor centura sunt un zero mare si barat, strict marketing si praf in ochi.
        le: la vlovo ala, bulanul maxim a fost ca la prima rostogolire, rotile l-au saltat incat n-a cazut cu greutatea pe plafon, la a doua se vede cum atinge cu coltul si se lasa montantul A. am vazut testul cu caroseria goala, acolo intra-devar s-a comportat bine, dar si energia e la un sfert fata de o masina echipata si incarcata. oricum, se compoarta foarte bine, oricat am fi de carcotasi, comparative si cu masini cu 2 clase peste logan. despre trotineta nationala n-are rost sa comentam, e de nota 7 la siguranta, pe cand Volvo e de 10.

        observ ca am facut praf si topical asta...si mai rau, am participat si eu
        Last edited by Seba; 11 December 2016, 02:38.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          La siguranta nu puteti compara megan cu logan oricat ati vrea. A obtinut 5 stele euroncap la vremea aia cu maxim de puncte.
          Ieri am mai fost cativa km cu masina: concluzii: motorul merge impecabil,cutia schimba foarte ok, nu scoate gram de fum, trage bine.
          Defectele observate de mine sunt: manerele deocjite ( clasica problema la megane2), volan si maciulie uzate, aripa spate usor atinsa.
          Singura problema de care mi-e frica pedala ambreiajului este cam tare. Prietenul meu a zis ca el tot asa o stie. Ce parere aveti de problema asta? E pe duca?
          MY CLA

          Comment


          • #35
            nu, asa e la toate diselurile. pedala de ambreiaj e mult mai tare. nu ma pricep, dar probabil sa aiba legatura si cu volanta, cuplu mai mare.... sper sa nu zic vreo prostie, daca da, va rog sa-mi scuzati nestiinta

            daca e buna masina si iti place, cumpar-o noi te sustinem !

            Comment


            • #36
              Originally posted by cristi.... View Post
              cat despre tabla mai subtire, daca te uiti, fiecare producator cand lanseaza un nou model se lauda ca e mai usor cu 2-300 de kg fata de vechea generatie.
              Ce m-a frapat e ca inclusive la Megane IV "garantia la tabla" e de 6 ani, fix cat are si Dacia iar un Megane IV Intense cu ceva optionale de bun simt depaseste binisor 20K E.

              Comment


              • #37
                pe de alta parte, la fratii Peugeot-citroen 301-c elysee, in zona de pret a loganului, garantie anticoroziune e de 12 ani

                Comment


                • #38
                  Ii ca si luata. Saptamana viitoare ii vine meganul nou la reprezentanta si merg dupa asta.
                  Intradevar. Acum am dat o tura cu un megane 2 acelasi tip si motor. Ambreiajul era la fel de tare si la acesta. Si tot astazi m-am intalnit cu un baiat de la mine cu acelasi motor si masina care are 600 000 km fara nicio problema pana acum. Face saptamanal strainatatea cu masina si el o zis ca masina aia si-o scos banii pt el de mult si ca spre uimirea lui inca nu are probleme cu ea. Desi se asteapta la asta de vreo 100 000 km )
                  Ce sa zic acum.. Va multumesc pentru parere si va tin la curent si o sa pun si niste poze cand ajunge la mine
                  MY CLA

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by cristi.... View Post
                    acu s-a scos taxa, asa ca... e f bine in sfarsit isi pot vinde si loganistii cu euro 3 masinile, fara sa mai fie stresati de taxa de mediu
                    unde scrie ? si maine as vinde-o
                    cand te duci la militie iti cere dovada anaf (stiu ca hotii aia incalca legea , dar e oamenii legii) ...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #40


                      @prestige

                      felicitari in avans pt noua achizitie atunci si sa ne tii la curent cu evolutia masinii

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google