Economie nu prea faci daca o lasi pe liber pentru ca daca ai avea consum instant ai vedea ca atunci totusi iti consuma 0.2 -> 0.5 , in schimb daca o lasi in viteza consumul este 0 + ca ai aderenta mult mai buna.
o mica nelamurire
Collapse
X
-
Ca sa nu mai fac alt thread.
Imi spuneti si mie va rog ce mufa/senzor/sonda e aceasta din poza si solutia pt ea?
De ceva vreme imi pare 'uda' si se vede urma si pe carcasa alternatorului. Banuiesc ca este agent refrigerant (de aici si puterea slaba a AC-ului, care inca, cupleaza).Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment
-
pai si frana aia de motor se face asa singura sau implica folosirea la maxim a ambreiajului,tampoanelor de motor si cutie?!ideea e ca nu trebuie sa alergi ca disperatul cand te apropii de o intersectie si semaforul e deja galben sau rosu si trebuie sa o soliciti as ala maxim nu?fiecare conduce cum sa obisnuit.in zilele astea cand ai sa vezi ca ai inceput sa bagi bani in ea asa cam aiurea poate ca trebuie sa schimbi ceva .o parere doar sper sa nu te superi pe mine!o spune un taximetrist de aproape 14 ani!Originally posted by yoz13 View Postsa stiti ca dauneaza daca o lasati pe liber inainte de a opri!!! avand in vedere ca nu mai exista frana de motor, placutele de frana vor fi utilizate mai mult, de aici si o uzare mai accentuata a acestora. eu am momente in care nu utilizez deloc frana pentru a opri la semafor, totul din frana de motor pana cand ajung in treapta 1-a la relanti si atunci o las pe liber si se opreste singura. bineinteles ca fac asta mai mult noapte cand nu prea sunt masini pe strada ca sa am loc sa fac aceasta manevra!
gresit! aceea este o mufa de la servodirectie!verifica nivelui uleiului din vas,sa fie la maxim,nu inainte de a scoate mufa din sonda,cu o cheie daca nu gresesc de 22,o desfaci pui o garnitura mica,o pui la loc avand grija sa nu strangi prea tare sa nu rupi ceva ,dupa care completezi cu ulei de servodirectie,pornesti motorul si virezi de cateva ori la stg si la dr. maxim sa se incarce pompa in cazul in care a luat aerOriginally posted by Punk View PostCa sa nu mai fac alt thread.
Imi spuneti si mie va rog ce mufa/senzor/sonda e aceasta din poza si solutia pt ea?
De ceva vreme imi pare 'uda' si se vede urma si pe carcasa alternatorului. Banuiesc ca este agent refrigerant (de aici si puterea slaba a AC-ului, care inca, cupleaza).
cu puterea slaba a AC,verifica cantitatea de freon din instalatie,poate chiar la DACIA,cred ca mai au o promotie la 80 de lei,si incearca sa il folosesti si pe timp de iarna,mai ales cande se aburesc geamurile pe interiorsi evita sa folosesti caldura cu aerul pe recirculare iarna,iar vara iti recomand sa pui aerul pe recirculare!Originally posted by Punk View PostCa sa nu mai fac alt thread.
Imi spuneti si mie va rog ce mufa/senzor/sonda e aceasta din poza si solutia pt ea?
De ceva vreme imi pare 'uda' si se vede urma si pe carcasa alternatorului. Banuiesc ca este agent refrigerant (de aici si puterea slaba a AC-ului, care inca, cupleaza).
Comment
-
Las-o in pace ca e numai un pic transpirata, am vazut asta la masini mai serioase ca Loganu. La 50000 km am fost cu ea in service pe tema asta, n-au schimbat nimic si iaca am 110000 km fara probleme.
La mine e transpirata de ani buni si nu a scazut nivelul (poate vreun mm, nu-mi dau seama)
Comment
-
Asa am sa fac, ca decat sa imi bag nasul si sa mai rup ceva pe acolo..mai bine nu.Originally posted by Octavian View PostLas-o in pace ca e numai un pic transpirata, am vazut asta la masini mai serioase ca Loganu. La 50000 km am fost cu ea in service pe tema asta, n-au schimbat nimic si iaca am 110000 km fara probleme.
La mine e transpirata de ani buni si nu a scazut nivelul (poate vreun mm, nu-mi dau seama)
O sa schimb la primavara lichidul de servo, poate asa o sa se mai usureze efortul pe care il depun acum cand invart de volan.
Multumesc pt. raspuns.Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment













Comment