Pompa Motorina Rezervor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De opbicei din lipsa de spatiu la masinile cu tractiune integrala rezervorul este plasat in fata puntii spate, si este format din doua cavitati ce comunica doar prin partea superioara. Se formeaza cele doua cavitati deoarece trebuie sa treaca pe sub rezervor cardanul. Se monteaza cite o pompa in fiecare cavitate, pentru a nu se consuma motorina doar dintr-o cavitate. Dar doar una din pompe trimite catre motor.

    Ele functioneaza astfel.
    Una din pompe trimite dintr-o cavitate 1 in cavitatea 2. Cealalta trimite combustibil din cavitatea 2 in cavitatea 1 si spre motor. Functioneaza astfel pentru a pastra nivelul egal in ambele cavitati.
    Acest sistem este pus pe VW Touareg, pe VW passat 4 motion, Q7, Q5, A4 aquatro, A6 quatro.


    Explicatia cu cavitatia este perfecta, dar tu mai devreme ai scris ca in lipsa combustibilului apare cavitatia. Cum sa apara cavitatia daca nu mai este combustibil in dreptul palelor?

    Nu mai cita postul anterior...se subantelege ca lui ii raspunzi.
    Last edited by valeriuciprian; 7 March 2009, 00:00.

    Comment

    Working...
    X
    Anulare DPF
    Politica de Securitate Google