Cum mergeti cu Loganu'?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Jonivip
    drumurile avariate mai bine le-ai ocoli pe cat posibil .....1100turati in a 2a pe o perioada prea lunga nu face bine la motor ...)
    nu e chiar asa simplu , la mine in oras sunt cateva drumuri absolut inpracticabile , dar in acelasi timp alte variante nu exista , fiind orasul foarte mic.
    Imi explica si mie cineva pentru ce is alea 3 pedale de sub volan ?

    Comment


    • #32
      puneti ma aripi la masina si i-ati zboru cu ea ) .. aiurea cu gropile astea .. asa se duc suspensiile la masina si nu numai suspensiile ...
      Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

      Comment


      • #33
        @Timerobeer - nu stiu in ce oras locuiesti, dar sa sti ca mai toate masinile, au o rezistenta la hartoape. Acum depinde si de tine cum le abordezi, nu?
        @Beleaua - hai ca la noi in oras , avem drumuri bune, partile nasoale sunt la trecerile peste liniile de tramvai, nu?
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #34
          cam ai dreptate floryne ... trecerile cu liniile de tramvai .. ne cam zdruncina ... cine stie prin ce secol le vor face si pe alea
          Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

          Comment


          • #35
            La mine in oras nu avem tranvai si avem drumuri foarte bune,cu exceptia celor dintre blocuri

            Comment


            • #36
              Cu motor de 1.6 se poate sa ajungi si la 170 intr-a 4-a. Tre' sa ai undeva la 5600-5800 rot/min...
              La motoru' de 1.4 n-are putere destula nici pt treapta 4 (asta numai din cauza caroseriei si a cutiei de viteze prea lungi pt. motoru' asta), la 150 parca ar mai vrea dar se simte lipsa a 7-8 cai..macar. In momentu' incare schimbi a 5-a la viteza asta, il simti ca smuceste un pic si apoi gata, nu mai are de unde sa ia putere.
              Sa nu ma credeti vreun maniac, a facut o singura data treaba asta sa vad ce poate, intr-o depasire rapida.
              Am emotii foarte foarte mari cu ambreaju', pare firav, l-am fortat de cateva ori si imi da senzatia ca daca-l mai fortez de cateva ori o sa pice...
              Last edited by Octavian; 1 October 2007, 11:54.

              Comment


              • #37
                hm mi se pare aiurea si pt motor cu a4a la 170 ,eu am mers cu a5a si mi-a fost mila dar ce sa spun cine nu tine la motor poate sa-i de-a si 200

                iar chestia aia cu zvacnirea poti sa o simti dupa remapare mai bine
                "cromul este placerea mea"
                "cui nu-i place , valea"

                Comment


                • #38
                  Da, e mult in tr 4 170/h, dar pt a 5-a e ok...ca sa spun asa, inafara faptului ca masina nu prea mai sta cum trebuie pe drum, motorasu' nu are de suferit - ai aprox. 4700-4800 rot/min. Alte masini de aceeasi clasa la viteza asta, au 5300-5500 rot/min si nu patesc nimic. E lunga frate a 5-a...prea lunga pt motoru' de 1.4.

                  Comment


                  • #39
                    prea lunga si prea obositoare referitor ca stai sa te rogi sa prinzi si tu un 130 - 140 )) cu 1.4
                    Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                    Comment


                    • #40
                      Da...de la 90-100 pana la 130-140 pe a 5-a e jale mare, dar ! exista tr 4, care te scoate, bagi intr-a 4-a si talpa! Dupa 4000 rot/min simti real vorbind cum isi da drumu motorasu'. Multa lume nu face treaba asta pt a proteja motoru'. In cazul meu, daca vad ca nu trage, apai ii schimb tr 4 si o calc, ce naiba sa faci daca nu se duce ca altele pe a 5-a...Asta e un lucru care nu ma nemultumeste chiar asa de mult.
                      Nu stiam la inceput ce naiba consuma asa mult...ca motoru' nou, ca car ca mar...pai daca eram cu pedala tot in podea ...
                      PS: nu ''invatati'' masina sa fie puturoasa, ca greu o mai dezvatati...

                      Comment


                      • #41
                        da ma si ii fortezi motoru .. nici asa ca , cu timpu o sa ai probleme mai bine o lasi sa prinda viteza cum poate ea
                        Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                        Comment


                        • #42
                          da cam asa este mai da-tii in goarna in trepte scurte nu la drum lung in oras dar turatii mari altfel pc se plictiseste
                          "cromul este placerea mea"
                          "cui nu-i place , valea"

                          Comment


                          • #43
                            Asta e conceptia clasica...''nu da' in el ca se strica''...Pai ce vrei sa ma tina o vesnicie ? Fortez motorul si in timp o sa am probleme, cand? In 2-3 ani? Sa fim seriosi. Nu mi-am luat masina noua sa ma plimb toata ziua ca duminica sau ca pensionarii.

                            Comment


                            • #44
                              mergeti fratilor in stilul vostru ....ca macar atunci cand cade ceva nu o sa mai fi asa suparat sti macar de cea a cazut altfel o sa fiti si mai suparati )

                              Comment


                              • #45
                                nu va fie teama ca nu cade nimic ,masina este buna
                                "cromul este placerea mea"
                                "cui nu-i place , valea"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google